Bekijk volle/desktop versie : - Mannen die hun vrouwen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

21-03-2009, 12:13

21-03-2009, 12:17


Tja, liefde maakt blind

21-03-2009, 12:19

Citaat door Bent_Temsamane:
Tja, liefde maakt blind


21-03-2009, 12:20

Citaat door Alwetend:


ja toch
Super lief als mijn man alles voor me zal doen

21-03-2009, 12:21



Citaat door Bent_Temsamane:
ja toch
Super lief als mijn man alles voor me zal doen
Ja maar het moet niet zo zijn dat hij als een hondje achter je aan loopt en over ja op knikt..

21-03-2009, 12:21
Afknapper, hij moet toch wel laten merken dat ie de baas is.

21-03-2009, 12:22

Citaat door Alwetend:



oooooooooohhh ...ik hou van jou.........

kan niet anders zeggen.......

21-03-2009, 12:22

Citaat door Alwetend:
Ja maar het moet niet zo zijn dat hij als een hondje achter je aan loopt en over ja op knikt..

nee, niet zo ovderdreven He.

21-03-2009, 12:23
nou ik vindt dat de man zich als een man moet gedragen en niet als een hond hou zoizo niet van die mannen die eerst goedkeuring naar hun vrouw moeten vragen voordat ze wat gaat doen hij moet natuurlijk ook keuzes van zijn vrouwtje respecteren daar niet van maar hij moet wel een echte mannetje zijn

21-03-2009, 12:25

Citaat door _SpaanseVlieg_:
zielig


Afknapper, hij moet toch wel laten merken dat ie de baas is.[/quote]

[FONT=Arial]Haha, inderdaad.[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]

Citaat door HBAJLI:
oooooooooohhh ...ik hou van jou.........

kan niet anders zeggen.......


[FONT=Arial]Waarom dat dan?[/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]

Citaat door Bent_Temsamane:
nee, niet zo ovderdreven He.


[FONT=Arial]Haha, oké. [/FONT]
[FONT=Arial]

Citaat door nadoria_017:
nou ik vindt dat de man zich als een man moet gedragen en niet als een hond hou zoizo niet van die mannen die eerst goedkeuring naar hun vrouw moeten vragen voordat ze wat gaat doen hij moet natuurlijk ook keuzes van zijn vrouwtje respecteren daar niet van maar hij moet wel een echte mannetje zijn



21-03-2009, 12:29

Citaat door Alwetend:



Iewl nee, geef mij maar iemand die geen geduld heeft en die alleen wat voor me koopt als ik jarig ben ( als ie be3da nog weet wanneer ik dat ben ) en alleen wat voor me doet als ik het lief vraag. Dus wanneer we gezellig op de bank zitten en ik dus zo zeg Mo7amed haal is even snel ijs voor me dan wil ik dat ie zegt, nee je hebt toch zelf benen.

21-03-2009, 12:30
jah toch wollah ik iriteer me zo erg aan die mannetjes die zich zo laten behandelen is gewoon afknapper hij moet de baas zijn in huis en dat ik tegen hem opkijk en niet hij tegen mij ik ken van die vrouwen die zetten hun mannetjes gewoon verschut in bijzijn van anderen en zie je die man meskeen kijken en niks terug zeggen mjah

21-03-2009, 12:33



Citaat door SimMatjuh_:
Iewl nee, geef mij maar iemand die geen geduld heeft en die alleen wat voor me koopt als ik jarig ben ( als ie be3da nog weet wanneer ik dat ben ) en alleen wat voor me doet als ik het lief vraag. Dus wanneer we gezellig op de bank zitten en ik dus zo zeg Mo7amed haal is even snel ijs voor me dan wil ik dat ie zegt, nee je hebt toch zelf benen.


Een man met pit! [/FONT]
[FONT=Arial][/FONT]

Citaat door nadoria_017:
jah toch wollah ik iriteer me zo erg aan die mannetjes die zich zo laten behandelen is gewoon afknapper hij moet de baas zijn in huis en dat ik tegen hem opkijk en niet hij tegen mij ik ken van die vrouwen die zetten hun mannetjes gewoon verschut in bijzijn van anderen en zie je die man meskeen kijken en niks terug zeggen mjah


[FONT=Arial]Ja, die vrouwen ken ik ook.[/FONT]
[FONT=Arial]Schandalig..

21-03-2009, 12:33

Citaat door SimMatjuh_:
Iewl nee, geef mij maar iemand die geen geduld heeft en die alleen wat voor me koopt als ik jarig ben ( als ie be3da nog weet wanneer ik dat ben ) en alleen wat voor me doet als ik het lief vraag. Dus wanneer we gezellig op de bank zitten en ik dus zo zeg Mo7amed haal is even snel ijs voor me dan wil ik dat ie zegt, nee je hebt toch zelf benen.

dat bedoel ik hij mag zeker lief zijn voor zijn vrouwtje maar niet dat als ie bijvoorbeeld zegt ik ga met een paar vrienden wat drinken en dat ie moet gaan smeken ervoor ofzo van die simpele dingen

21-03-2009, 12:35
mjah kan niet wachten tot ik die ware echte mannetje vindt aha

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11