Bekijk volle/desktop versie : respect?



Pagina's : [1] 2

05-04-2004, 01:24

Citaat door nadorjongen20:
ze schreeuwen dat ze respect willen, en stiekum sigaretjes roken, of drinken en soms aan de drugs, sex niet te vergeten, je zou je eens beter moeten gedragen, als je om respect komt vragen!!!1
.

05-04-2004, 01:44


stomme sukkel
ga op jezekf letten
ik zeg niet dat wat die meisjes doen goed is
maar wat jij doet is ook niet goed
er is maar 1 iemand die gaat beoordelen en veroordelen
en dat is ALLAH
nooit vergeten dat iedereen z'n eigen graf instapt
dusse als iemand om respect vraagt geef m die dan ook

05-04-2004, 08:20
respect moet je voor je ouders hebben....

05-04-2004, 09:16
ye sukelllllllllllllllllllllllllllll..........!!!!!!! !!!!!! zelf gaa je achter meisjes aan en dan ga je zeggen dat ze schreeuwen om respect en roken en bla bla... maar beter ga je eerst op je zussen letten en je fammilieleden dat je hier gaat komen praten ...!!
latersss latersss...!!!!

05-04-2004, 09:20



Citaat:
Origineel gepost door nadorjongen20
ze schreeuwen dat ze respect willen, en stiekum sigaretjes roken, of drinken en soms aan de drugs, sex niet te vergeten, je zou je eens beter moeten gedragen, als je om respect komt vragen!!!1
me ma heeft me onder andere deze wijze raad meegegeven
op gebied van omgang met anderen;
als je voor hem/haar geen respect kan opbrenge,
laat hem/haar dan gewoon met rust ...



05-04-2004, 09:20
WIE ben jij (nadorjongen20)om ons te beoordelen??????

05-04-2004, 10:30
respect me ill respect you remember only allah can jugde me

05-04-2004, 10:37
respect krijg je niet zomaar maar verdien je
en geloof mij niet iedereen verdient t

05-04-2004, 10:42
Flauwekul

Respect hoort vanzelfsprekend te zijn. Je gaat iemand toch niet minder behandelen alleen omdat je diegene niet kent??!!? ONZIN...het wordt verwart met vertrouwen, want dat s wat verdiend moet worden!

05-04-2004, 10:43
Een vraagje zien jullie dat hij schreef over meisjes

05-04-2004, 11:43
Ik respecteer niet iedereen Niet iedereen verdient mijn respect .

05-04-2004, 11:50
Ik voel me niet aangesproken door deze topic, zoals iemand al zei gaat het erom dat je respect moet verdienen, en respect moet niet alleen van 1 kant komen maar van beide. En als iemand met slechte dingen bezig is, dan ziet Allah dat, we worden uiteindelijk allemaal beoordeeld door Allah en dat is uiteindelijk het belangrijkste.

05-04-2004, 12:07



Citaat:
Origineel gepost door RealMadridGirl
Ik respecteer niet iedereen Niet iedereen verdient mijn respect .
Als iemand jou of iemand in je naaste omgeving iets heeft aangedaan (uitgezonderd sharon ed) dan geef ik je wel gelijk, dat je diegene niet meer hoeft te respecteren, maar dat betekent niet dat wat je ook is aangedaan het terug mag doen.

Maar hoe zit het dan met mensen die je niet kent? Mij ken je niet, respecteer je mij dan ook niet? om als voorbeeld te geven hoor.

05-04-2004, 12:24
Inderdaad nadorboy
Moesten jullie wat minder meiskes playe, uitgaan, drinke, roke
Dan zou ik jullie ook respect geven

05-04-2004, 12:25
JE GEEFT RESPECT AAN IEMAND ZOVEEL ALS DIE HET VERDIEND......EN GOEDE MOSLIMA DUS DIE AAN ALLES HOUD DIE KRIJGT DE DE VOLLE 100% RESPECT VAN MIJ.....MAAR EEN MAROKKAANSE MEID DIE ROOKT DRINKT UITGAAT EN ALLES DAT NIET MAG MAAR TOCH ZEGT DAT ZIJ ALLES VOLGENS DE REGELS DOET EN ALTIJD NAAR HAAR OUDERS LUISTERD DIE KRIJGY MET PIJN EN MOEITE DE 1% EN MISCHIEN MEER OMDAT IK HAAR EEN AARDIGE MEID VIND EN MISCHIEN NOG WAT KAN BEREIKEN....

Pagina's : [1] 2