Bekijk volle/desktop versie : dames die een spiraal gebruiken !



Pagina's : [1] 2

20-03-2009, 14:15
vertel es wat is jullie ervaringen daarond, waarom hebben jullie ervoor gekozen i.p.v. vb de pil te gebruiken en zouden jullie het een ander aanraden


dus reageren dames, het is namelijk erg belangrijk
alvast bedankt

20-03-2009, 15:17


ik heb er een en ben er heeeeeeeel blij mee

20-03-2009, 15:19
ja.. wat kan ik er over zeggen? ik raad het wel aan..

20-03-2009, 15:42
Ik wil er ook 1 na mijn zwangerschap maar ik heb wel gehoord dat het pijnlijk is als ze m verwijderen later...

20-03-2009, 15:52


Inzetten is pijnlijker dan verwijderen.

20-03-2009, 16:34
zo te zien heeft iedereen wel beetje een ander ervaring

20-03-2009, 16:46
ik wil er ook graag een,maar durf niet.

20-03-2009, 17:11

Citaat door Lina81:
Ik wil er ook 1 na mijn zwangerschap maar ik heb wel gehoord dat het pijnlijk is als ze m verwijderen later...

voor 5 jaar me niet kommeren om pil wel niet vergeten heb ik het er wel voor over!

en ben amper ongesteld!!

20-03-2009, 17:55

Citaat door freemale:
voor 5 jaar me niet kommeren om pil wel niet vergeten heb ik het er wel voor over!

en ben amper ongesteld!!



serieus ik kreeg veel te horen dat het juist het tegenover gestelde is, je krijgt namelijk veel meer hevige menstruaties
maargoed, leuk voor jouw dat je dat nie hebt

20-03-2009, 18:03

Citaat door nisrine_oujda:
vertel es wat is jullie ervaringen daarond, waarom hebben jullie ervoor gekozen i.p.v. vb de pil te gebruiken en zouden jullie het een ander aanraden


dus reageren dames, het is namelijk erg belangrijk
alvast bedankt



ik was binnen no- time zwanger

achteraf wel blij met kind natuurlijk

maar hou er rekening mee dat je 'per ongeluk' toch zwanger kan worden. je kan maar net tussen die 2% zitten die wel zwanger wordt.

20-03-2009, 18:17
Er is wel verschl tussen een koperern spiraal of een hormoonspiraal het heet Mirena spiraal.
Bij Mirena Spiraal blijft uiteindelijk de menstr. helemaal uit.
Maar bij de koperen spiraal blijf je ongesteld?
Ik zou zelf voor de Mirena spiraal gaan. Was vandaag aan het googlen en kwam ervaringen tegen van vrouwen die het hadden geplaatst.
Heel v erschillend, sommige werden er goed ziek van en moesten het verwijderen en andere waren er helemaal gek op. Helemaal omdat je menstr. volledig weg blijlft.
Dus ik twijfel nu ook even.

20-03-2009, 19:16

Citaat:

Citaat door Lina81:
Ik wil er ook 1 na mijn zwangerschap maar ik heb wel gehoord dat het pijnlijk is als ze m verwijderen later...
het verwijderen zelf is niet pijnlijk ,maar het inbrengen daar van wel .
is mijn ervaring dan he .

20-03-2009, 20:23


ja maar ik denk dat een koperen spiraaltje niet veel aan je menstruatie zal veranderen toch althans niet in de zin van dat het gaat verminderen ofzo

20-03-2009, 20:31

Citaat:

Citaat door nisrine_oujda:
ja maar ik denk dat een koperen spiraaltje niet veel aan je menstruatie zal veranderen toch althans niet in de zin van dat het gaat verminderen ofzo
ik heb ook een koperen spiraal en mijn cyclus is normaal .

20-03-2009, 21:59

Citaat door lilchakir:
ik heb ook een koperen spiraal en mijn cyclus is normaal .



heb je in het begin verandering van je menstruatie ondervonden ?

Pagina's : [1] 2