Bekijk volle/desktop versie : Wees gewaarschuwd voor Dakka touzine



Pagina's : [1] 2

20-03-2009, 12:00

Citaat door elfi9:
Mensen wees gewaarschuwd voor Dakka Touzine. Iedereen sprak hier zoveel lof over hun, dus hebben wij ze ook geboekt met spijt achteraf.

In het begin deden zij alles om hun groep bekendheid te geven. Nu hebben zij hun naam gemaakt en geven het schijt aan wat zij mensen beloven. Zij komen hun afspraken niet na!!!

Jamila ("manager" ) ik hoop dat je een zuiver geweten hebt bij het belazeren van mensen. Snel geld verdienen wil iedereen, maar het moet nog wel op een eerlijke manier gebeuren. Kom je afspraken na en hou de mensen niet voor de gek!!!
En voedt je meiden wat op. Zulk onbeleefd volk heb ik nog nooit meegemaakt. Zeker die troela met haar bijgekleurde schoonheidsvlek!

We zijn diep teleurgesteld in jullie
.

20-03-2009, 12:01


watskebeurd?

20-03-2009, 12:01
dat heb ik nooit meegemaakt me nichtje had hun ook en alles was soepel gegaan..en heb ze wel vaker meegemaakt

20-03-2009, 12:02
Vrouwelijke dakka's zijn waardeloos, vind ik..

20-03-2009, 12:03


Ik Kan het me niet voorstellen, ze zijn allemaal aardig en vooral Jamila. Maar
Allahoe3lam

20-03-2009, 12:27
net nieuw ze bestaan best lang in hun groep

20-03-2009, 13:10

Citaat door elfi9:
Ik had ze ook op een bruiloft meegemaakt en vondt ze heel professioneel overkomen. Waarschijnlijk omdat hun groep net nieuw was opgericht, deden ze extra hun best. Ik wil niet teveel in detail treden wat er juist is gebeurd, want dit zal weer oneindige disscusie´s leveren hier op m.nl. Je wilt mensen waarschuwen en dan kan het nog zijn dat ze gaan beweren dat we jaloers, concurrentie zijn of aan zwartmakerij willen doen. Mijn intentie is oprecht en wil gewoon de toekomstige bruidjes waarschuwen dat ze 2 keer moeten nadenken alvorens deze groep te boeken, want ze zijn hun geld niet waard.


Waarschuwen voor wat? Als je niet in detail wilt treden dan heeft men nog niks aan je waarschuwingen.

23-03-2009, 10:32

Citaat door elfi9:
Mensen wees gewaarschuwd voor Dakka Touzine. Iedereen sprak hier zoveel lof over hun, dus hebben wij ze ook geboekt met spijt achteraf.

In het begin deden zij alles om hun groep bekendheid te geven. Nu hebben zij hun naam gemaakt en geven het schijt aan wat zij mensen beloven. Zij komen hun afspraken niet na!!!

Jamila ("manager" ) ik hoop dat je een zuiver geweten hebt bij het belazeren van mensen. Snel geld verdienen wil iedereen, maar het moet nog wel op een eerlijke manier gebeuren. Kom je afspraken na en hou de mensen niet voor de gek!!!
En voedt je meiden wat op. Zulk onbeleefd volk heb ik nog nooit meegemaakt. Zeker die troela met haar bijgekleurde schoonheidsvlek!

We zijn diep teleurgesteld in jullie





Hallo meid,

Ik weet niet over welke bruiloft dit gaat maar wij hebben mensen nooit belazerd en hebben we vooral geen schijt aan mensen.

En ten 2de : Snel geld verdienen? Als dat zo was dan hadden we allang borg gevraagd en dat vragen wij niet.

En ten 3de: We spelen al langer dan een jaar en we hebben nog nooit Hamdoulilah problemen gehad met mensen over afspraken enzo..

Mochten er misverstanden plaats vinden, onze excuses daarvoor
Maar lieve meid , als je ergens over wilt praten , bel ons dan even en dan praten we erover. En niet op marokko.nl dingen zetten over mensen wat niet waar is. Dan kan jij ons ook vertellen wat je niet goed vond gaan en kunnen wij daar ook wat van leren voor de volgende keer.

Ik hoop dat je verstandig bent en ons even een belletje geeft

Groetjes Dakka touzine.

23-03-2009, 10:43

Citaat door elfi9:
Vraag een contract met alle gemaakte afspraken!


Dat moet altijd gebeuren en met iedereen!

Maar ik zie dat een van de dames al heeft gereageerd, ik zou zeggen bel ze!!! (Dat zou ik sowieso altijd doen, misschien is het een menselijke misverstand)

23-03-2009, 10:44
eerlijk is eerlijk lang leven mannen dakka...

23-03-2009, 13:09

Citaat door lina2003:
Dat moet altijd gebeuren en met iedereen!

Maar ik zie dat een van de dames al heeft gereageerd, ik zou zeggen bel ze!!! (Dat zou ik sowieso altijd doen, misschien is het een menselijke misverstand)


Jah tog , fouten maken is menselijk ja

23-03-2009, 13:09

Citaat door lallameknessia:
eerlijk is eerlijk lang leven mannen dakka...



Jah, dat mag jij vinden meid

23-03-2009, 13:16


Meid, je bent een beetje vaag.

Je waarschuwt mensen..maar waarvoor eigenlijk? Eten ze je op? Gaan ze er met de bruidegom vandoor??
Je scheldt iemand uit..je hebt over uiterlijk (haram 3alik..)
Heb je de dakka gebeld? Heb je je klacht bij hun neergelegd?

Waarom een topic openen,...zonder duidelijke waarschuwingen..en zonder eerst de dakka zelf te bellen...

23-03-2009, 13:16

Citaat door Dakka-Touzine:
Jah, dat mag jij vinden meid



Dat mag hahah dat is gewoon zo PUNT niet 3ad dat mag hahahaha maar goed

23-03-2009, 13:18

Citaat door Dakka-Touzine:
Jah, dat mag jij vinden meid



dakka touzine jullie zijn gwoon top me nichtje had jullie ook en super was het en heb ook wel met jullie samen gwerkt in schiedam

Pagina's : [1] 2