Bekijk volle/desktop versie : Laat je Gsm tijdens zwangerschap met rust!!!



20-03-2009, 10:31

Citaat:
Mobiel bellen gevaarlijk tijdens zwangerschap
Geschreven door Esther
donderdag, 05 juni 2008 09:13
Mobiel bellen gevaarlijk tijdens zwangerschap?
Een nieuw onderzoek aan de universiteit van Los Angeles toont namelijk aan dat wanneer vrouwen tijdens hun zwangerschap mobiel bellen, er een verhoogde kans bestaat dat hun kind later gedragsproblemen ontwikkelt. Vanaf het moment dat de GSM 2 tot 3 keer per dag werd gebruikt, steeg (gemiddeld met 54%) het risico op hyperactiviteit, gedrags- en relatieproblemen bij hun kinderen.
Maar dat is nog niet alles, weet BlikOpNieuws. Heb je al kids en laat je hen voor hun zevende jaar gsm’en, dan wordt de mogelijkheid van gedragsproblemen nog reëler (+ 80%).

Het onderzoek werd onlangs bij ruim 13.000 kinderen gevoerd en de resultaten worden binnenkort gepubliceerd in het julinummer van Epidemiology. Tot het tegendeel eventueel wordt bewezen, lijkt het beter om het mobiel bellen tijdens de zwangerschap maar tot een minimum te beperken. Dan kun je met een rustig hart verder aftellen tot de bevalling.

Bron: Blikopnieuws

Voor degene die het niet wisten

20-03-2009, 10:34


en gister las ik in de krant dat dat tussen de oren zit
en gsmstraling helemaal niet schadelijk is?

20-03-2009, 10:39

Citaat door Medinah_2006:
Voor degene die het niet wisten



BAH, ik weet echt niet meer wat ik wel en niet moet geloven. Nu zou ik normaliter zeggen "ik neem het zekere voor het onzekere en bel gewoon veel minder mobiel" Maar helaas moet ik voor mn werk veel mobiel bellen dus dat kan niet..

20-03-2009, 10:45
Geloof er nada van, hanteer gewoon het motto "van alles een beetje, van niks te veel nemen". Klaar is kees.

20-03-2009, 10:53


Ach ja het zou zo maar kunnen waar komen anders al die ADHD kindjes opeens vandaan

20-03-2009, 11:02


Ik probeer sowieso mn gsm ook minder te gebruiken en de antenne ver van me te houden.

Maar eerlijk, zijn we niet dag in dag uit blootgesteld aan alle stralingen niet alleen van gsm masten maar ook van dat draadloos internet en stuff

20-03-2009, 11:05
Zoals iemand al zei, we lopen dag in dag uit in allerlei stralingen. Of kunnen we zomaar bellen, TV kijken, radio luisteren en internetten. Neem voor de grap je laptop eens mee als je aan het rijden bent, je kan bijna overal wel internetten als je een beetje handig bent in hacken.