Bekijk volle/desktop versie : Skinhead schiet moslim en niemand zegt iets!!!!!!



04-04-2004, 20:07
Skinhead schiet moslim en niemand zegt iets!!!!!!

Waarom spreekt het hele land hier geen schande van?
Oja de dader is geen moslim maar een skinhead die tegen moslims bezig was. Effe vergeten!

Wakker worden ook in Nederland is de media met een oorlog tegen de moslims begonnen


__________________________________________
Dader schietpartij Muiderberg nog voortvluchtig
MUIDERBERG - Een jongen, die zaterdagavond in Muiderberg met een vuurwapen op drie allochtone jongeren schoot, is nog voortvluchtig. De politie kent wel zijn identiteit, zo deelde een woordvoerder zondag mee.

De schoten vielen zaterdagavond rond 21.00 uur tijdens een confrontatie tussen vijf jongeren van Marokkaanse afkomst en een groep van ongeveer twintig zogenoemde skinheads op de Brink in Muiderberg. Het groepje Marokkanen, volgens de politie afkomstig uit Naarden, wilde de skinheads aanspreken naar aanleiding van een eerdere ruzie met een van hen in Naarden. Op dat moment trok een van de skinheads onverwacht een wapen en begon te schieten. Van de drie jongens die werden geraakt, konden er twee na behandeling in een ziekenhuis naar huis. De derde is met een schotwond in zijn buik opgenomen in het AMC in Amsterdam.

De politie heeft inmiddels een recherchebijstandsteam geformeerd. Uit het onderzoek tot nu toe is duidelijk geworden dat de schietpartij een individuele actie van de dader was, aldus de politie.

04-04-2004, 22:04


hahaha AboeVN

nou er komt een dag dat je hier uitleg over mag geven.


Zou jij dan niet liever hebben dat die skinheads zich bekeren tot de Islaam?

Ik zie het liefste iedereen moslim worden

04-04-2004, 22:24

Citaat:
Origineel gepost door Sayyid
denk je dat nederlanders geven om een paar marokannen die dood geschoten worden....denk het niet.....

beetje aan ons zelf te danken....
spreek voor je zelf wil je

04-04-2004, 22:34
La hawla wa Qoewata Illah Billah

moge skinheads Branden Inshallah

04-04-2004, 22:41



Citaat:
Origineel gepost door Sayyid
he voor hun is 1 marokkaan hetzelfde als alle marokkanen....
kan me geen moer schelen wat zij vinden...........

ik weet dat ik niet zo ben en wil niet gezien worden als zulke mensen...............

04-04-2004, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door Sayyid
suc6
ik weet...............

sommigen zijn laf en laten zich door 1 kam scheren........... vandaar dat alle marokkanen slecht zijn............ vind je het gek.......... als je zelf stil bent en hun de gang laten gaan...........

dan heb je zeker suc6 nodig............


maar ghair insha Allah