Bekijk volle/desktop versie : Been there, done that!



Pagina's : [1] 2

19-03-2009, 16:09
Hoe ouder ik word hoe meer ik naar mijn moeder luister en handel volgens haar.
ik ben zo een iemand die wel luistert maar doet toch wel wat die wil. verleden tijd heeft mij geleerd dingen die ik deed die mijn ma mij heeft afgeraden het toch niet is gelukt en sppijt van kreeg.

Ik ben niet zo een mamma's kindje, maar ze voelt dingen aaan en vaak in mijn leven als ik dingen doe op de manier die zij wil het goed uit pakt.


vaak wilde ik bepaalde dingen heel graag doen maar toch niet gedaan....
Soeb7ana allah, allah heeft moeders zo een gave die wonderlijk is.



Wie maakt dit ook mee??

19-03-2009, 16:17


Ze zeggen dat moeders dingen aanvoelen en de meeste moeders willen uiteindelijk alleen maar het beste voor hun kinderen.

19-03-2009, 16:18

Citaat door misscocogirl:
Ze zeggen dat moeders dingen aanvoelen en de meeste moeders willen uiteindelijk alleen maar het beste voor hun kinderen.

maak je ook hetzelfde mee?

19-03-2009, 16:19
Jep mijn moeder voelt ook alles aan.. En droomt ook heel vaak dat dingen gebeuren..

19-03-2009, 16:21



Citaat door Verhalen_MEM:
Ik maak hetzelfde mee.

Ook wat betreft mijn pa.


tfoe haha die van me pa zijn het ergst.. Als hij acheraf gelijk heeft gaat ie het er in wrijfen ongelooflijk..!!

19-03-2009, 16:22

Citaat door sweet_bunny:
Jep mijn moeder voelt ook alles aan.. En droomt ook heel vaak dat dingen gebeuren..



Ja dat heeft mijn moeder dus ook:|

19-03-2009, 16:23

Citaat door misscocogirl:
Ze zeggen dat moeders dingen aanvoelen en de meeste moeders willen uiteindelijk alleen maar het beste voor hun kinderen.




srry schat moet dit effe zeggen maar die make up is zo lelijk

19-03-2009, 16:29

Citaat door insaf18:
srry schat moet dit effe zeggen maar die make up is zo lelijk

en jij bent vast zo een spuug lelijk monstertje

19-03-2009, 16:32
Ik heb het heel erg met m'n paps, alleen is hij wat grover in het ''uitleggen'' (zie waarschuwen en verbieden) van bepaalde activiteiten. Uiteindelijk kan ik er alleen maar om lachen.

19-03-2009, 16:33
mijn moeder voelt het aan..me vader die droomt ze en die komen dan ook echt uit.

19-03-2009, 16:34

Citaat door insaf18:
srry schat moet dit effe zeggen maar die make up is zo lelijk



Hey meid leef en laat leven niemand is perfect en als zei dat prachtig vind ewa laat haar wie ben jij maargoed dat is hoe ik erover denk

19-03-2009, 16:56

Citaat door Bijlmy:
maak je ook hetzelfde mee?



Ja klopt je ervaart het met de jaren dat sommige dingen toch uitkomen!! Dus ben ik nu een stuk voorzichtiger met wie ik omga, wat ik zeg en wat ik doe. Niet dat ik dat vantevoren niet deed, maar merk dat ik met de jaren steeds alerter en sceptischer word.

19-03-2009, 17:00



Citaat door insaf18:
srry schat moet dit effe zeggen maar die make up is zo lelijk



Haha dat is jouw mening toch blijf ik die avatar behouden, dus kijk de andere kant op of doe een blinddoek om wanneer je iets typt. Ben overigens ook niet gecharmeerd van jou avatar, hehe.

19-03-2009, 17:02

Citaat door Bijlmy:
en jij bent vast zo een spuug lelijk monstertje


Haha dat heb je vaak bij dat soort meiden moeten wat te zeggen hebben ook al is het inhoudloos, beter een oog dan die meid die zij op haar avatar heeft, hehe.

19-03-2009, 17:05

Citaat door Temsoent89:
Hey meid leef en laat leven niemand is perfect en als zei dat prachtig vind ewa laat haar wie ben jij maargoed dat is hoe ik erover denk



Ach joh uiteindelijk gaat het nergens over een avatar waarop een oog is opgemaakt, haha dan moet je echt niks te zeggen hebben.

Pagina's : [1] 2