Bekijk volle/desktop versie : Help Mij Wat moek Doen!!!



Pagina's : [1] 2 3

19-03-2009, 12:37
ik weet niet waar ik moet beginnen

Ik ben nu 2 jaar getrouwd


toen ik met hem zojia had gedaan onze 3ars hadden gegeven
kwam ik achter zijn verslaving aan van hasj,alchol.
wat mij hellemaal kapot heeft gemaakt is dat hij mij alchol had aangeboden kort nadat we waren getrouwd
en tot de dag van vandaag vraag ik hem waarom waarom heb je het mij aangeboden...
wat ik zelf denk is datie dat heeft gedaan omdat ik me nogal schaamde tijdens...je weet wel
en door allchol liet ik hem zn gang gaan ik ws inmiddels in een andere wereld
maar wat mij hellemaal pijn doet is nu ik dat gevoel heb gevoeld als
je dronken ben ik het heerlijk vind..en nu zelf ook welleens terug val als ik
problemen heb enzo dat ik dan ook een fles ga halen om alles te vergeten.


2 jaar zijn nu voorbij mijn man woont inmiddels nog steeds in marokko
wil hem heel graag binnen halen via belgia
maar iets houdt mij tegen..ben bang datie hier komt en de verslaving nog erger wordt
soms zit ik te dneken..het is gewoon da3wa van mijn vader
mijn vader heeft ons huwlijk nooit geaccepteerd
al voordat ik met hem trouwde , zij mn vader dat hij geen goeie jongen is
Ik heb mijn vader laten huilen a 3ibadllah steeds zie ik mn vaders gezicht voor me..doet me pijn
maar ben koppig geweest door tog te gaan trouwen met hem
zelfs mn vader was er niet eens bij op mn trouwfeest
en tot de dagvan vandaag ga ike r kapot aan.en denk ik waarom had
ik niet naar mijn vader geluisterd.
Ik heb mijn vader laten huilen a 3ibadllah steeds zie ik mn vaders gezicht voor me..doet me pijn
heb hem veel verdriet aangedaan..als ik de tijd terug kon draaien had ik het anders gedaan
maar hellaas..
ben hoppeloos weet niet meer wat ik moet doen
zal ik gewoon met deze man verder gaan of er een punt achter zetten.

Pleaze Help wat moek doennnnnn

19-03-2009, 12:41


SoebhanAllah, rda dyal walidien is ZO belangerijk. Zo zie je maar weer.

Wat jou betreft en je man, ik begrijp niet waarom jij je man hierheen wilt halen? Aangezien hij slechte invloed op je heeft ? Of wil je hem hierheen halen zodat jullie samen gezellig dronken kunnen worden?

19-03-2009, 12:44

Citaat door Maghrebiaa_:
SoebhanAllah, rda dyal walidien is ZO belangerijk. Zo zie je maar weer.

Wat jou betreft en je man, ik begrijp niet waarom jij je man hierheen wilt halen? Aangezien hij slechte invloed op je heeft ? Of wil je hem hierheen halen zodat jullie samen gezellig dronken kunnen worden?




Nee dat is het niet..zon leven wil ik hellemaal niet hebben...
weetgewoon niet wat ik moet doen..moetsteeds aan mn vader dneken maskin hij praat nauwlijks tegen mij alleen alsie watwil vrage

19-03-2009, 12:45

Citaat door __ahlem__:
Meid toch, je had het nooit moeten accepteren. Dat hij drinkt is 1, maar dat jij ook bent gaan drinken is een heel ander verhaal, jij had als zijn voorbeeld moeten fungeren en had het nooit moeten aannemen...

Ga bidden en blijf van die fles af en het komt goed insha allah... voor de rest heeft het tijd nodig voor hem, ga naar wat de oorzaak is dat hij drinkt en probeer het te verhelpen..

gr



chokran voor je goeie advies..ik wil wel bidden maar ben niet clean

19-03-2009, 12:48



Citaat door hustler_girl16:
Nee dat is het niet..zon leven wil ik hellemaal niet hebben...
weetgewoon niet wat ik moet doen..moetsteeds aan mn vader dneken maskin hij praat nauwlijks tegen mij alleen alsie watwil vrage

Ik zou ten eerste erg goed met je vader gaan praten! Nogmaals meid rda dyal walidien is echt belangerijk, en zonder dat leef je echt net een ''dier''. Gewoon in de wildernis.

Ten tweede: Praat met je man, dat hij ermee moet kappen en dat je hem anders niet naar Europa haalt. Ik kan je garanderen,zodra hij hier is dan zul je nog veel meemaken met hem, aangezien hij zonder schaamte jou een fles heeft aangeboden!

Ik zou je zaakjes maar op orde zetten en en voor jezelf een stappen plan gaan maken, en dan gauw aan de slag gaan. Dit is geen leven meid.

Verricht tauwba,en InschAllah zal Allah je vergeven.

19-03-2009, 12:52

Citaat door hustler_girl16:
ik weet niet waar ik moet beginnen

Ik ben nu 2 jaar getrouwd


toen ik met hem zojia had gedaan onze 3ars hadden gegeven
kwam ik achter zijn verslaving aan van hasj,alchol.
wat mij hellemaal kapot heeft gemaakt is dat hij mij alchol had aangeboden kort nadat we waren getrouwd
en tot de dag van vandaag vraag ik hem waarom waarom heb je het mij aangeboden...
wat ik zelf denk is datie dat heeft gedaan omdat ik me nogal schaamde tijdens...je weet wel
en door allchol liet ik hem zn gang gaan ik ws inmiddels in een andere wereld
maar wat mij hellemaal pijn doet is nu ik dat gevoel heb gevoeld als
je dronken ben ik het heerlijk vind..en nu zelf ook welleens terug val als ik
problemen heb enzo dat ik dan ook een fles ga halen om alles te vergeten.


2 jaar zijn nu voorbij mijn man woont inmiddels nog steeds in marokko
wil hem heel graag binnen halen via belgia
maar iets houdt mij tegen..ben bang datie hier komt en de verslaving nog erger wordt
soms zit ik te dneken..het is gewoon da3wa van mijn vader
mijn vader heeft ons huwlijk nooit geaccepteerd
al voordat ik met hem trouwde , zij mn vader dat hij geen goeie jongen is
Ik heb mijn vader laten huilen a 3ibadllah steeds zie ik mn vaders gezicht voor me..doet me pijn
maar ben koppig geweest door tog te gaan trouwen met hem
zelfs mn vader was er niet eens bij op mn trouwfeest
en tot de dagvan vandaag ga ike r kapot aan.en denk ik waarom had
ik niet naar mijn vader geluisterd.
Ik heb mijn vader laten huilen a 3ibadllah steeds zie ik mn vaders gezicht voor me..doet me pijn
heb hem veel verdriet aangedaan..als ik de tijd terug kon draaien had ik het anders gedaan
maar hellaas..
ben hoppeloos weet niet meer wat ik moet doen
zal ik gewoon met deze man verder gaan of er een punt achter zetten.

Pleaze Help wat moek doennnnnn



Ik wil hier iets later op terugkomen. Alleen als je weet dat hij nog steeds aan de alcohol zit, dan zou ik er honderd procent een punt achter zetten.

Vaak is het ook zo dat als een marokkaan die nog in marokko zit zulke dingen doet en naar nederland komt de verslaving erger zal worden. Hier heb je namelijk meer vrijheid dan daar.

Een persoon als jij heeft iemand nodig die jouw de weg van khair kan laten zien, niet de weg van het slechte. Zo'n man als waar jij het over hebt die zal je dichter bij de Hel brengen zodat iblies en zijn leger met jullie doen wat zij willen. Eerst alcohol, dan hasj, dan verboden daden tijdens de gemeenschap zoals anaal, dan wil hij er een vrouw bij hebben voor een trio, dan verteld hij je dat je niet meer mag bidden want het heeft toch geen zin. En zo kunnen we verder gaan met oorzaak/ gevolg.

Als ik echt nogmaals eerlijk moet zijn, stop met deze ellende en het verderven van je leven. Dat je deze vraag hier stelt is alleen het bewijs dat er veel goeds in je zit. En bij een goede vrouw hoort een goede man en niet een man die je kapot maakt geestelijk, schuldgevoelens aanpraat en je naar de hel helpt.

De weg van alcohol en hasj is een verderfelijke weg en je zal meer dingen gaan doen waar je spijt van gaat hebben als je er niet snel mee stopt.

Ik kan je later wat meer advies geven insha Allah, als je dat op prijs stelt.

19-03-2009, 12:53
Je vader doen huilen? een vader?

Tuurlijk is dit het resultaat van wat je je vader hebt aangedaan.

Voor de rest sluit ik me aan bij Maghrebiaa.

19-03-2009, 12:54

Citaat door Maghrebiaa_:
Ik zou ten eerste erg goed met je vader gaan praten! Nogmaals meid rda dyal walidien is echt belangerijk, en zonder dat leef je echt net een ''dier''. Gewoon in de wildernis.

Ten tweede: Praat met je man, dat hij ermee moet kappen en dat je hem anders niet naar Europa haalt. Ik kan je garanderen,zodra hij hier is dan zul je nog veel meemaken met hem, aangezien hij zonder schaamte jou een fles heeft aangeboden!

Ik zou je zaakjes maar op orde zetten en en voor jezelf een stappen plan gaan maken, en dan gauw aan de slag gaan. Dit is geen leven meid.

Verricht tauwba,en InschAllah zal Allah je vergeven.





chokran meid ik zal zeker je advies opvolgen



het probleem is
hij zegt steeds datie gestopt is maar steeds als ik hem aan detelefoon heb istie dronken..als ik bij hem ben looptie dagelijks met ene fles naar binnen heb met hem in marokko gewoont...maar door deze dingen ben ik terug gekome naar nl

19-03-2009, 12:58

Citaat door hustler_girl16:
chokran meid ik zal zeker je advies opvolgen



het probleem is
hij zegt steeds datie gestopt is maar steeds als ik hem aan detelefoon heb istie dronken..als ik bij hem ben looptie dagelijks met ene fles naar binnen heb met hem in marokko gewoont...maar door deze dingen ben ik terug gekome naar nl

Ik hoop dat je dat gaat doen.

Mijn vraag is? Waarom wilje hem naar Europa brengen als je weet dat hij zo is? Je bent zelf van hem gevlucht, omdat je weet hoe hij is. En nu wil je hem bij je laten intrekken?
Heb jij niet geleerd van je eerste fout?

19-03-2009, 13:06

Citaat door Maghrebiaa_:
Ik hoop dat je dat gaat doen.

Mijn vraag is? Waarom wilje hem naar Europa brengen als je weet dat hij zo is? Je bent zelf van hem gevlucht, omdat je weet hoe hij is. En nu wil je hem bij je laten intrekken?
Heb jij niet geleerd van je eerste fout?




dat is een goeie vraag ik weet het zelf ook niet...ik heb zoiets van ben met hem getrouwd wil het afmaken..mar heb geen hoop meer in hem ...

19-03-2009, 13:07
Meid,

Hij wil een junk van je maken.
Welke gezonde man biedt zijn vrouw alcohol aan?????
Mijn god bestaan zulke mannen ook

19-03-2009, 13:08

Citaat door hustler_girl16:
dat is een goeie vraag ik weet het zelf ook niet...ik heb zoiets van ben met hem getrouwd wil het afmaken..mar heb geen hoop meer in hem ...

Meid, het is geen werkstuk die je hebt en moet afmaken!

We hebben het hier over een huwelijk,dus een levenslange verbintenis. Ik zou maar goed hierover nadenken, niemand kan een keuze of een beslissing voor je maken. Jij bent een vrije meid, maar ik neem aan dat je het verschil tussen goed en slecht kent. Maak daar ook gebruik van!

PS: Je moet dit niet als een aanval zien, ik probeer je enkel te helpen.

19-03-2009, 13:09



Citaat door hustler_girl16:
chokran meid ik zal zeker je advies opvolgen



het probleem is
hij zegt steeds datie gestopt is maar steeds als ik hem aan detelefoon heb istie dronken..als ik bij hem ben looptie dagelijks met ene fles naar binnen heb met hem in marokko gewoont...maar door deze dingen ben ik terug gekome naar nl


Je bent niet goed snik dame, het is haram om met zo een man te trouwen.
Laat staan je huwelijk met hem voortzetten.
Dat man is naar de verdommenis en helpt jou graag die richting.

Zet een paar dingen voor je zelf op een rij.
Hoe kan je zo een man vertrouwen je kinderen bij hem laten.
Iemand die verslaafd is gaat jou op den duur mishandelen.

Rennnnnnnnnnnnnnnnnnnn zo hard je kan en vraag je vader om vergiffenis.

19-03-2009, 13:11

Citaat door Maghrebiaa_:
Meid, het is geen werkstuk die je hebt en moet afmaken!

We hebben het hier over een huwelijk,dus een levenslange verbintenis. Ik zou maar goed hierover nadenken, niemand kan een keuze of een beslissing voor je maken. Jij bent een vrije meid, maar ik neem aan dat je het verschil tussen goed en slecht kent. Maak daar ook gebruik van!

PS: Je moet dit niet als een aanval zien, ik probeer je enkel te helpen.




nee schatzie het nie alseen aanval maar je hebt gelijk

thnx

19-03-2009, 13:13

Citaat door hustler_girl16:
ik weet niet waar ik moet beginnen

Ik ben nu 2 jaar getrouwd


toen ik met hem zojia had gedaan onze 3ars hadden gegeven
kwam ik achter zijn verslaving aan van hasj,alchol.
wat mij hellemaal kapot heeft gemaakt is dat hij mij alchol had aangeboden kort nadat we waren getrouwd
en tot de dag van vandaag vraag ik hem waarom waarom heb je het mij aangeboden...
wat ik zelf denk is datie dat heeft gedaan omdat ik me nogal schaamde tijdens...je weet wel
en door allchol liet ik hem zn gang gaan ik ws inmiddels in een andere wereld
maar wat mij hellemaal pijn doet is nu ik dat gevoel heb gevoeld als
je dronken ben ik het heerlijk vind..en nu zelf ook welleens terug val als ik
problemen heb enzo dat ik dan ook een fles ga halen om alles te vergeten.


2 jaar zijn nu voorbij mijn man woont inmiddels nog steeds in marokko
wil hem heel graag binnen halen via belgia
maar iets houdt mij tegen..ben bang datie hier komt en de verslaving nog erger wordt
soms zit ik te dneken..het is gewoon da3wa van mijn vader
mijn vader heeft ons huwlijk nooit geaccepteerd
al voordat ik met hem trouwde , zij mn vader dat hij geen goeie jongen is
Ik heb mijn vader laten huilen a 3ibadllah steeds zie ik mn vaders gezicht voor me..doet me pijn
maar ben koppig geweest door tog te gaan trouwen met hem
zelfs mn vader was er niet eens bij op mn trouwfeest
en tot de dagvan vandaag ga ike r kapot aan.en denk ik waarom had
ik niet naar mijn vader geluisterd.
Ik heb mijn vader laten huilen a 3ibadllah steeds zie ik mn vaders gezicht voor me..doet me pijn
heb hem veel verdriet aangedaan..als ik de tijd terug kon draaien had ik het anders gedaan
maar hellaas..
ben hoppeloos weet niet meer wat ik moet doen
zal ik gewoon met deze man verder gaan of er een punt achter zetten.

Pleaze Help wat moek doennnnnn




moet je hier over na denken nog ?dumpen die handel........ alleen maar rommel....
zal een goeie vader worden voor je kinderen

Pagina's : [1] 2 3