Bekijk volle/desktop versie : Roqya... iemand die mijn vriendin kan helpen?



Pagina's : [1] 2

18-03-2009, 21:52
Mijn vriendin is al erg lange tijd ziek. Ze is een aantal keer hiervoor naar een imam in Antwerpen gegaan. Hij vroeg ook geen geld ofzo, tenzij je wat kon missen. Ze is erg praktiserend en in haar ogen was hij wel oke bezig. Maar sihr liet zich niet echt zien, schijnbaar ging ze wel schokken enzo en de dagen erna was ze heel erg ziek maar het ging telkens niet helemaal weg. Nu is ze weer heel erg ziek, extreem moe enzo. En ze is op zoek naar een andere betrouwbare imam en ik hou heel veel van haar en ze staat altijd voor mij klaar met me gekke problemen en ik hoop echt op deze manier een hele goede betrouwbare imam te vinden voor haar. Wie zou me hierbij kunnen helpen asjeblieft??? Elke tip krijgt een groene puntje en ik blijf net zo lang uppen tot ik een nr of naam heb.

18-03-2009, 21:58


hoi meid


Er is hier een in rotterdam waar ik ook onder behandeling ben als je nr wil pm me effe groetjes

18-03-2009, 22:03
Ja ze had het over eentje in rotterdam maar ze vond hem eng?? Meer zei ze niet haha. Maar geef maar zijn naam en nr, is hij betrouwbaar, werkt enkel met quran enzo, vraagt geen geld?

18-03-2009, 22:07

Citaat door Gypsymeid:
Ja ze had het over eentje in rotterdam maar ze vond hem eng?? Meer zei ze niet haha. Maar geef maar zijn naam en nr, is hij betrouwbaar, werkt enkel met quran enzo, vraagt geen geld?




Nou deze vraagt wel geld maar heel weinig. En werk alleen met de quran. Betrouw baar is hij wel. Het ligt er ook wat ze heeft en hoelang ze behandelt moet worden. Ik geef je de tel en de naam en dan kan ze via tel vragen stellen. En dan kan ze beoordelen of ze wil gaan of niet.


0613675615 Hij heet mohamed. als de telnr niet werk pm me maar hijheeft meerdere nummers. Het kan zijn dat ze hem niet te pakken krijgt omdat hij niet opneemt. Dan is hij met behandeling bezig. Dan kan ze het gewoon later proberen

18-03-2009, 22:09


Oke chokran, dit is niet die imam die ze in Rotterdam had bezocht en snel was weggegaan die had een andere naam.

18-03-2009, 22:11

Citaat door Gypsymeid:
Oke chokran, dit is niet die imam die ze in Rotterdam had bezocht en snel was weggegaan die had een andere naam.




check pm ze werken tegenwoordig allemaal zo omdat er gewoon te veel zieke mensen zijn.

18-03-2009, 22:12
Ik ken alleen een hele lijst die enorm veel geld vragen en geen reet uitvoeren

Insha'allah komt je vriendin er hoe dan ook boven op..
Heeft ze niks wat gewoon via dokters/medici te verhelpen is?

18-03-2009, 22:12
Ow hij werkt ook zo, zoals ik je in pm beschreef? Dat lijkt me echt raar??

18-03-2009, 22:17

Citaat door doudia:
check pm ze werken tegenwoordig allemaal zo omdat er gewoon te veel zieke mensen zijn.

wat heb je dan als ik het vragen mag

18-03-2009, 22:18
Dames, is het normaal dat een imam vrouwen allemaal tegelijk ''behandeld'' in één kamer wel dmv quran recitaties....

19-03-2009, 09:55

Citaat door Gypsymeid:
Dames, is het normaal dat een imam vrouwen allemaal tegelijk ''behandeld'' in één kamer wel dmv quran recitaties....



Zo ver ik weet is het afgeraden om veel tegelijk te behandelen. Allahoehlem.

19-03-2009, 09:58

Citaat door youssra.el:
Zo ver ik weet is het afgeraden om veel tegelijk te behandelen. Allahoehlem.


Ja ik vind het ook maar een hele rare idee. Sorry Doudia, ik ga toch nog even op zoek naar een andere imam. Heeft iemand nog een ander telefoon nummer of naam?

19-03-2009, 10:04



Citaat door Gypsymeid:
Dames, is het normaal dat een imam vrouwen allemaal tegelijk ''behandeld'' in één kamer wel dmv quran recitaties....



Jawel dat kan .

19-03-2009, 10:05

Citaat door Gypsymeid:
Ja ik vind het ook maar een hele rare idee. Sorry Doudia, ik ga toch nog even op zoek naar een andere imam. Heeft iemand nog een ander telefoon nummer of naam?


Ze kan zelf thuis roqia doen, dat schijnt beter te zijn.

19-03-2009, 10:06

Citaat door youssra.el:
Ze kan zelf thuis roqia doen, dat schijnt beter te zijn.


Hangt af in welke mate ze ziek is. Het is altijd beter dat er een imam in de buurt is, je weet nooit hoe zo'n persoon kan reageren. Er zijn mensen die ineens heel agressief worden die dan in toom gehouden moeten worden.

Pagina's : [1] 2