Bekijk volle/desktop versie : Welke rijschool raad je me aan?



18-03-2009, 14:41
In Amsterdam ;o

18-03-2009, 14:44


Neluuuuuuuuuuuh

18-03-2009, 14:46
Nellen?

18-03-2009, 15:07
upppppppppppp

18-03-2009, 15:11


Kasmi-->marokkaanse
Faydali-->turk

18-03-2009, 15:14

Citaat door laghmaniGirl:
Kasmi-->marokkaanse
Faydali-->turk


Die heb ik toevallig net gebeld, maar ze rijdt alleen in west. Ik wil gewoon dicht bij huis rijden. Is dicht bij huis, school en stage. Snappie?

18-03-2009, 15:42

Citaat door Haliimatjuh:
Die heb ik toevallig net gebeld, maar ze rijdt alleen in west. Ik wil gewoon dicht bij huis rijden. Is dicht bij huis, school en stage. Snappie?


in west ga je toch ook afrijden meid, dus is het beter als je ook in west rijdt

18-03-2009, 15:44

Citaat door Haliimatjuh:
Die heb ik toevallig net gebeld, maar ze rijdt alleen in west. Ik wil gewoon dicht bij huis rijden. Is dicht bij huis, school en stage. Snappie?


Rijschool Ela, rijdt geloof ik overal in Amsterdam. Als je het nummer wil kun je het krijgen. Het zijn Marokkanen.

18-03-2009, 15:48

Citaat door laghmaniGirl:
in west ga je toch ook afrijden meid, dus is het beter als je ook in west rijdt

Klopt, heb ik ook aangedacht. maar het is vervelend voor mij om steeds heen en weer te reizen (heb mijn OV nog niet :hihi Ofik zal even moeten wachten...

Citaat door Dina86:
Rijschool Ela, rijdt geloof ik overal in Amsterdam. Als je het nummer wil kun je het krijgen. Het zijn Marokkanen.

Ik zou graag het nr willen hebben ja. Heb je ervaring met ze en rijd er ook een vrouw of alleen man(nen).

18-03-2009, 15:51

Citaat door Haliimatjuh:
Ik zou graag het nr willen hebben ja. Heb je ervaring met ze en rijd er ook een vrouw of alleen man(nen).


Mijn broertje rijdt bij hun. Het is een man. Wil je het nummer alsnog hebben? Want ik moet het dan vragen aan me broertje.

18-03-2009, 19:04

Citaat door Dina86:
Mijn broertje rijdt bij hun. Het is een man. Wil je het nummer alsnog hebben? Want ik moet het dan vragen aan me broertje.

Heeeeel erg bedankt, maar ik heb toch liever een vrouw

Check je hoekje

18-03-2009, 21:36
heey lieverd

ik kan je het nr geven van me tante, ze heeft een rijschool en rijdt voor zichzelf... Assia...

er rijden best wel veel mensen bij haar en ze is erg goed, niet omdat het me tante is maar omdat ik daarna van die opmerkingen krijg, dat het ze goed is bevallen. Ze kan een les bij haar nemen en voor jezelf beoordelen wat je van haar vind en of je door wil zetten

dit haar nr en bel haar maar voor een gesprek of afspraak 0614858049

Ik hoor wel van je ok

kusss

18-03-2009, 21:48



Citaat door sneeuwvlokje_83:
heey lieverd

ik kan je het nr geven van me tante, ze heeft een rijschool en rijdt voor zichzelf... Assia...

er rijden best wel veel mensen bij haar en ze is erg goed, niet omdat het me tante is maar omdat ik daarna van die opmerkingen krijg, dat het ze goed is bevallen. Ze kan een les bij haar nemen en voor jezelf beoordelen wat je van haar vind en of je door wil zetten

dit haar nr en bel haar maar voor een gesprek of afspraak 0614858049

Ik hoor wel van je ok

kusss

Dankjewel schat!!!
Ik hoop inshallah dat het lukt met haar.
Zou je mij kunnen vertellen of ze ook rijdt in Amsterdam-Noord?


Dankjeee!!