Bekijk volle/desktop versie : met de benen wijd



18-03-2009, 09:54
Met de benen wijd
Een onderzoeker gaat naar een ver land om mensen uit de derde wereld te observeren.
Op een gegeven moment komt hij bij een stam en daar zitten allemaal mooie buitenlandse vrouwen, en waarneer de onderzoeker dichterbij komt ziet hij dat alle vrouwen naakt zij en met hun benen wijd meloen zitten te eten!

Nou, die onderzoeker raakt wel opgewonden! Dus hij gaat naar het hoofd van de stam en vraagt "Waarom zitten al die mooie vrouwen met hun benen wijd te eten?????"
Zegt het hoofd van de stam "Nou, vind jij maar een betere manier om die vliegen van je meloen af te houden."

18-03-2009, 09:58



Citaat door mohammedddd_:
Met de benen wijd
Een onderzoeker gaat naar een ver land om mensen uit de derde wereld te observeren.
Op een gegeven moment komt hij bij een stam en daar zitten allemaal mooie buitenlandse vrouwen, en waarneer de onderzoeker dichterbij komt ziet hij dat alle vrouwen naakt zij en met hun benen wijd meloen zitten te eten!

Nou, die onderzoeker raakt wel opgewonden! Dus hij gaat naar het hoofd van de stam en vraagt "Waarom zitten al die mooie vrouwen met hun benen wijd te eten?????"
Zegt het hoofd van de stam "Nou, vind jij maar een betere manier om die vliegen van je meloen af te houden."



Ha-Ha-Ha, mannen stinken zelf!

18-03-2009, 09:59
haha zonnetje

18-03-2009, 10:01

Citaat door mohammedddd_:
haha zonnetje



Sex-verslaafde.

(Ik ben echt benieuwd, wie jij echt bent)

18-03-2009, 10:01



Citaat door mohammedddd_:
Met de benen wijd
Een onderzoeker gaat naar een ver land om mensen uit de derde wereld te observeren.
Op een gegeven moment komt hij bij een stam en daar zitten allemaal mooie buitenlandse vrouwen, en waarneer de onderzoeker dichterbij komt ziet hij dat alle vrouwen naakt zij en met hun benen wijd meloen zitten te eten!

Nou, die onderzoeker raakt wel opgewonden! Dus hij gaat naar het hoofd van de stam en vraagt "Waarom zitten al die mooie vrouwen met hun benen wijd te eten?????"
Zegt het hoofd van de stam "Nou, vind jij maar een betere manier om die vliegen van je meloen af te houden."



Ik ga helemaal stuk..!!

18-03-2009, 10:01

Citaat door _Tafoekt_:
Sex-verslaafde.

(Ik ben echt benieuwd, wie jij echt bent)



daten "

18-03-2009, 10:02
hhahaaha

18-03-2009, 10:03

Citaat door mohammedddd_:
daten "



Haha, neej strax moet ik je nog gaan zoeken in de ballenbak.

No tanx.

18-03-2009, 10:03

Citaat door _Tafoekt_:
Haha, neej strax moet ik je nog gaan zoeken in de ballenbak.

No tanx.



ballenbak

18-03-2009, 10:04

Citaat door mohammedddd_:
ballenbak





Just joking. Wat kan ik dan verwachten van jou?

18-03-2009, 10:05

Citaat door _Tafoekt_:


Just joking. Wat kan ik dan verwachten van jou?


weet niet, laat je verassen

18-03-2009, 10:07

Citaat door Zziyana_Naziha:
Eyamaaaaaaaaaaaaaa ik was zo chagarijnig toen ik wakker werdt. Ik ga stuk om jouw..........dat was wahed pijnelijke dis



Eindelijk eentje die me begrijpt!

18-03-2009, 10:08



Citaat door mohammedddd_:
weet niet, laat je verassen


Ik hou alleen niet van verassingen, je mag me wel versieren.

18-03-2009, 10:20

Citaat door _Tafoekt_:
Ik hou alleen niet van verassingen, je mag me wel versieren.



ik zal de troep van ziyana naziha lenen "