Bekijk volle/desktop versie : recept echte shoarmasaus aub... thanks!



18-03-2009, 03:44
Hallo allemaal,

Het is misschien al 100x op het forum geweest maar ik kan ze gewoon niet meer vinden. Het gaat mij om het recept voor de knoflooksaus en de rode (uien)saus van de shoarmazaak om de hoek. Gewoon precies zo als je hem in elke shoarmazaak kan krijgen bij je broodje. Niet die rommel die je in de winkel koopt! Die lijkt er meestal niet op is meestal zurig en die rode saus is al helemaal niet fatsoenlijk nagemaakt. Zonde van je geld en tijd.

Misschien raar dat ik er zoveel tekst aan wijdt maar ik probeer jullie duidelijk te maken dat ik niet naar een vervanger zoek maar alleen the real thing! Wie kan deze 2 recepten nog een keer plaatsen voor mij aub? Dan ben ik je eeuwig dankbaar! Alvast bedankt en laat ieder zijn recept plaatsen.

18-03-2009, 12:43


he meid mijn broer heeft shoarmazaak dus ik zal het even aan hem vragen hoe hij het maakt dus je wilt de knoflook en uiensaus en wil je ook de hete saus. elmoehim ik zal het voor je navragen

18-03-2009, 13:55
ik zou ook graag het recept willen hebben!!

18-03-2009, 14:03
Heel fijn dat je het aan je broer navraagt. We zijn benieuwd!

18-03-2009, 15:38


Kijk, daar heb ik wat aan! Alvast bedankt mevr0uwTmazight! Ja hoor, doe de hete saus ook maar erbij. Vergeet aub niet dat het niet alleen om de ingrediënten gaat maar ook om de verhoudingen/hoeveelheden van elk ingrediënt en op welke volgorde bij elkaar te mengen... Thanks! Pas dan heb je een compleet recept.

Trouwens, een tip van mij alvast: ook een lekkere hete rode saus is 'Koyter Aci Biber Sos' je hebt hem ook van andere merken hoor, maar deze vind ik de lekkerste! Je herkent hem zo: een plastic fles met rode dop, er staat een kok op en een bord shoarma/doner. Gewoon eens proeven als je van pittig houd!

شهية طيبة