Bekijk volle/desktop versie : hoe geemancipeert ik ben, maar dit vind ik walgelijk.

Pagina's : [1] 2

17-03-2009, 22:41
Jonge Marokkaanse homo zet Marokko in rep en roer
16-03 18:06 | Reacties: 1250 | Rachid Hajhouj
Bargachi is tevens voorzitter van KifKif (twee van hetzelfde) de enige en eerste homo belangenorganisatie in Marokko.

Al enkele dagen wordt er in de Marokkaanse media bericht over de 21-jarige Samir Bargachi, een jonge Marokkaanse homo-activist die in Spanje woont en zijn vaderland bezocht.

Dat is zeer uitzonderlijk omdat de Marokaanse media vooral mensen aan het woord laten die bang zijn van holebi's. Ze hebben het dan over het Westerse verval, minachting van de Koran, tegen de legalisering van homoseksualiteit en het invoeren van het 'verfoeide' homohuwelijk naar Nederlands model.

Bargachi is tevens voorzitter van KifKif (twee van hetzelfde) de enige en eerste homo belangenorganisatie in Marokko. De organisatie heeft een druk bezochte website die als ideaal heeft: het disscreet proberen de mentaliteit in Marokko tegenover homo's te verbeteren.

17-03-2009, 22:45

Ik vind het niet walgelijk. Ieder zijn ding. Als hij zich daar fijn bij voelt, dan moeten we dat gewoon accepteren. Er is niet mis mee met een betere behandeling vragen voor homo's en lesbiennes. Ik heb zelfs gelezen dat ze in Afrikaanse landen lesbiennes verkrachten om hun zogenaamd te genezen.
Ik hoef weer ook nie te zien hoe ze elkaar aflebberen, want daar kan ik echt nie tegen. Ook niet van heterostelletjes. Van niemand niet. Bah.

17-03-2009, 22:46
Het zal je broer maar wezen.

17-03-2009, 22:48

Citaat door soelfa:
Het zal je broer maar wezen.

Dan hoop ik dat je nog steeds van je broer houdt en niet verblind bent door zijn geaardheid.

17-03-2009, 22:56

Citaat door Vlampje:
Ik vind het niet walgelijk. Ieder zijn ding. Als hij zich daar fijn bij voelt, dan moeten we dat gewoon accepteren. Er is niet mis mee met een betere behandeling vragen voor homo's en lesbiennes. Ik heb zelfs gelezen dat ze in Afrikaanse landen lesbiennes verkrachten om hun zogenaamd te genezen.
Ik hoef weer ook nie te zien hoe ze elkaar aflebberen, want daar kan ik echt nie tegen. Ook niet van heterostelletjes. Van niemand niet. Bah.

Gezien de bloeidende s.-industrie lijkt het mij dat gays gedoogd worden in Marokko.....hoewel dat een schande is, moeten de Marokkaans gays daar juist erg blij mee zijn en verder hun mond houden .....zelfs een normale burger heeft in Marokko geen rechten, laat staan een homo....

17-03-2009, 22:56
Homo's zijn zoooo leuk, vooral als je zo'n homootje hebt als "Marc" uit Ugly Betty hihihhi.

Bij mij in de klas zat net zo eentje, ik weet nog dat we bij hem thuis Titanic gingen kijken. 5 meiden en dan hij hihi.

17-03-2009, 22:59
Wat heeft emancipatie te maken met jahilya? Dit is gewoon verderf, echt smerig.

17-03-2009, 23:05

Citaat door Gypsymeid:
Homo's zijn zoooo leuk, vooral als je zo'n homootje hebt als "Marc" uit Ugly Betty hihihhi.

Bij mij in de klas zat net zo eentje, ik weet nog dat we bij hem thuis Titanic gingen kijken. 5 meiden en dan hij hihi.

De vrouwelijk homo's kunnen inderdaad erg gezellig zijn.

17-03-2009, 23:07

Citaat door soelfa:
Jonge Marokkaanse homo zet Marokko in rep en roer
16-03 18:06 | Reacties: 1250 | Rachid Hajhouj
Bargachi is tevens voorzitter van KifKif (twee van hetzelfde) de enige en eerste homo belangenorganisatie in Marokko.

Al enkele dagen wordt er in de Marokkaanse media bericht over de 21-jarige Samir Bargachi, een jonge Marokkaanse homo-activist die in Spanje woont en zijn vaderland bezocht.

Dat is zeer uitzonderlijk omdat de Marokaanse media vooral mensen aan het woord laten die bang zijn van holebi's. Ze hebben het dan over het Westerse verval, minachting van de Koran, tegen de legalisering van homoseksualiteit en het invoeren van het 'verfoeide' homohuwelijk naar Nederlands model.

Bargachi is tevens voorzitter van KifKif (twee van hetzelfde) de enige en eerste homo belangenorganisatie in Marokko. De organisatie heeft een druk bezochte website die als ideaal heeft: het disscreet proberen de mentaliteit in Marokko tegenover homo's te verbeteren.

Moge allah zijn darmen laten barsten , zijn ogen eruit laten vallen , zijn anusspieren laten verslappen , en een 3ibra (voorbeeld) voor diegene die hem zullen volgen .

Amien

17-03-2009, 23:09

Citaat door Godvruchtig:
De vrouwelijk homo's kunnen inderdaad erg gezellig zijn.

Gatver , ze zijn vervloekt , en worden nog vervloekt en zullen de straf krijgen als het volk van lout

17-03-2009, 23:13
Ik heb zelf een collega die homo is, en hij preekt regelmatig in de kerk(hij is dominee-hoe tegenstrijdig he)
Maar verder hoef ik ook niks van homos te hebben..

17-03-2009, 23:25

Citaat door Khataarlijk:

Gatver , ze zijn vervloekt , en worden nog vervloekt en zullen de straf krijgen als het volk van lout

Los van haram/halal, over het algemeen zijn ze wel grappig en gezellig. de vrouwtjes dan..

17-03-2009, 23:46

jeetje waarom moet hij nou weer aan de hele wereld laten weten dat hij gay is. wat een aandachttrekker.

ik had een collega die gay is, hij was/is super lief leuk aardig en schattig. ik ging goed met hem om en mijn vriendinnen op de werkvloer ook.. maar hij had ons niet verteld dat hij gay was. de dag dat hij het vertelde was gewoon lelijk vooral als je mijn reactie zag pff.. dat was gewoon Shockvolume to the fullest. ook nog zeggen dat hij het niet willde vertellen omdat hij bang was dat we zouden schrikken.

17-03-2009, 23:51

Citaat door Khataarlijk:

Moge allah zijn darmen laten barsten , zijn ogen eruit laten vallen , zijn anusspieren laten verslappen , en een 3ibra (voorbeeld) voor diegene die hem zullen volgen .

Amien

in ontkenning? je bent een man op een vrouwen forum.
misschien ben je zelf gay
hihi

17-03-2009, 23:58
zoveel marokkaanse homos en toch nog zon groot taboe....beter dat ze als homo leven dan dat ze een vrouw en kids ongelukkig maken.

Pagina's : [1] 2