Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Primark.!!! Rotterdam..



Pagina's : [1] 2

17-03-2009, 20:07
Hallo.. Damess...!!

Ik zag laatst een artikel in de Grazia, over de primark.. Ze lieten een paar kledingstukken zien, en vond ze echt super..!!

Me vraag is , wie van jullie is er wel eens naar Primark gegaan, en hoe ziet de winkel er opzich uit, kwa kleding wat er allemaal te koop is ..

Want wil volgende week insha allah gaan


Groetjeessss

17-03-2009, 20:12


ben geweest valt wel mee had meer verwacht en kwaliteit is minder en rare maten...zit wel wat leuks tussen moet alleen goed kijken en kleine maatjes zijn meestal weg

17-03-2009, 20:15
Ben er geweest. Kleding vind ik wat minder, behalve pyama's.

Tasjes & bh's daar, zijn ook wel oké.

17-03-2009, 20:48
Zijn het dan vooral kleine maatjes? Of zit er ook iets van maat 44 bij?

17-03-2009, 20:50


Mwuah, valt tegen...

17-03-2009, 20:53
Er zit helemaal geen verschil.

Heb 34 tot en met 44 zien hangen.

Gewoon zoals elke andere winkel.

't Is gewoon niet de winkel waarvoor je echt moet reizen ofzo.

17-03-2009, 21:00
Ik heb gisteren een paar leuke tasjes aangeschaft daar.

Kleding is zero.

17-03-2009, 21:43
Jammer genoeg valt het wel tegen. Ze hebben wel spotgoedkope prachtige sieraden,prachtige tasjes en leuke schoentjes. Voor de rest qua kleding, hmm dissapointing..goed zoeken tussen al die massa zal je vast doen stuiten op een leuk jurkje of blousje! Broeken zijn verschrikkelijk daar!

17-03-2009, 21:50
de maten zijn van amerika, maar bij sommige kledij zit er lebel bij met europa maten.

Kleding is daar echt NIKS! gewoon erger dan markt.
Ze hebben daar wel leuk handdoeken, en beddengoed.

17-03-2009, 22:02
Ik ga binnen kort ook insj' Allah. Weet iemand hoe ik er moet komen met de trein,gewoon uitstappen op CS,of Alexanderium ?

18-03-2009, 13:48

Citaat door Fatihamaroc:
Uitstappen bij Alexandrium, dan is het op loop afstand.

dankjeee!

18-03-2009, 17:17
weet iemand wat de openingstijden zijn en waar het ongeveer is ..binnen ??

19-03-2009, 11:11


Opzich wel een nette winkel hoor,, maar jaah het is echt zoeken naar iets leuks,,

Ik had een keer een kralenarmband gekocht en die ging gelijk kapot.. Nooit buiten gedragen ahahhahaha maar lingerie en badjassen superrrrrrrrrrrrrrleuk en lekker goedkoop..

XX..

19-03-2009, 11:45

Citaat door sihampjuhh:
Opzich wel een nette winkel hoor,, maar jaah het is echt zoeken naar iets leuks,,

Ik had een keer een kralenarmband gekocht en die ging gelijk kapot.. Nooit buiten gedragen ahahhahaha maar lingerie en badjassen superrrrrrrrrrrrrrleuk en lekker goedkoop..

XX..




Hmmm OKee... Maar is het daar altijd super druk..??

Hmm, eigenlijk hou ik niet zo van zoeken hahaha , maar moet wel gauw een kijkje gaan nemen insha allah ...

Oehh echt waar.. dat is balen ...hahha

Hmm Oke, shoukrane meiddd...

19-03-2009, 11:49
Dankjulliee welllll , Dames.. voor jullie reacties..

Hmm, dan maar voor de accecoires dat is ook meestal leuk, It's all about the assoires!

..

Maar jammer, dat er dan van die rare maatjes zijn, want zag op internet wat, maar van new york dan ... pff... super mooi, dacht misschien is het hier in kaasland ook zo..

Maar valt dus tegen, bij de meerderheid van julliee..

Verder nog leuke winkeltjes in rotterdam..?

Pagina's : [1] 2