Bekijk volle/desktop versie : ik kom niet in mn msn, kan iemand helpen?

31-10-2002, 23:08
Salamoe alikum wa rahmatoelahi wa barakatuhu!

ik heb een probleempje. ik probeerde me net aan te melden op mn msn, maar ik kwam er niet in. er stond dat het wachtwoord onjuist was. maar ik vraag me echt af hoe dit kan, want vanmiddag lukte het nog wel. ik wilde toen ook mn email openen, maar dat kon niet omdat die pagina het tijdelijk niet deed en nu doet ie het nog steeds niet. dus hier wil ik mee zeggen dat je dan ook geen wachtwoorden kan veranderen, want dat heb ik net ook geprobeerd, maar die site doet het helemaal niet. kan iemand mij misschien helpen??????? ik weet echt niet wat ik hiermee moet, want NIEMAND heeft mn wachtwoord, en zou m ook niet kunnen hebben veranderd sinds vanmiddag, want die site doet het niet. heeft iemand dit ook ooit gehad????? zo ja, ben je er ooit nog ingekomen? er staan echt hele belangrijke dingen in mn mail..... help me aub!!!!! hij is toch niet gekraakt of zo he??

alvast bedankt,
muslimaa

01-11-2002, 11:40

salam
ik denk het niet dat je email account is gekraakt,
omdat email_site is sterk beveiligd en niet iedereen
is in staat om binnen te dringen,

misschien heb je op [Caps lOCK]toets ingedrukt
en je gebruikt grote letters,

groetjes
said

01-11-2002, 14:55
Je moet het nog een paar keer proberen en als je er niet in komt dan ben je gekraakt.

Dus probeer het ook bij een andere computer want als je een firewall hebt kan ie msn ook blokkeren.

Geduld is een schone zaak?

01-11-2002, 21:05
bedankt voor het reageren!!

weten jullie wat raar is??? ik kon m gister de hele tijd niet openen.... kreeg dus te zien dat mn wachtwoord onjuist is, of dat de aanmeldingsnaam niet bestaat. ik heb toen dus deze topic geopend, maar 's cohtends probeerde ik het weer en toen lukte het wel. en nu ('s avonds) doet ie weer precies net als gisteravond. echt heeeeeeeeeeeeeel raar.
het lukt trouwens alleen bij mijn emailadres niet. als ik die van mn vriendin probeer, lukt ie wel...... ook hotmail kan ie niet openen en die van mn vriendin wel. de normale hotmail-site geeft bij mij aan dat ik het later nog een keer moet proberen. maar waarom alleen bij mij en bij mn vriendin niet???????????????? dit is echt niet leuk snik snik snik

ps ik heb m sochtends nog wel kunnen openen... dan is ie toch niet gekraakt???

02-11-2002, 20:22

als de msn kunt downloadenverwijder deze msn VOLLEDIG en download ernieuw

02-11-2002, 20:32
kijk en nu doet ie het wel weer gewoon. maar habibi da, misschien moet ik dat maar eens proberen als ie weer raar doet. in ieder geval allemaal heeeeeeeeeel erg bedankt voor het reageren. jazakoem Allah

03-11-2002, 20:31

Citaat:
Origineel gepost door mavrania
misschien lopen jullie achter ook al is hotmail streng beveiligd de meeste hebben van die goeie hack programma's en kunnen je wachtwoord zien, ook als je een bestand stuurt via msn en diegene kan dan tegelijkertijd achter je wachtwoord zien te komen met een programma. wat je kan proberen is als je op msn gaat je numlock aan te zetten want dat heb ik vaak. en wat je ook kunt doen is 's morgens op msn gaan kijken of die het dan doet en wat je nog kan doen is als je op msn niet komt en je hotmail doet het wel ga inloggen via hotmail. veel succes
bedankt voor je reactie, maar waar is numlock precies voor? ik zie dat ie wel aanstaat, maar dat heb ik niet zelf gedaan, gaat volgens mij automatisch

03-11-2002, 20:35
en nu kan ik nie op msn komen

03-11-2002, 20:38

Citaat:
Origineel gepost door mariam18
en nu kan ik nie op msn komen
ahhhhhhh ik weet precies hoe het voelt meisie.... ik leef met je mee... maar gewoon blijven proberen. ik moest net ook ff een paar keer proberen totdat ik erin kwam. het komt allemaal goed insha Allah!!! veeeeeeeel suc6!!!!

03-11-2002, 21:14
Er is iets mis met de server van MSN. Het ligt niet aan jullie !! gewoon afwachten tot het het weer doet.