Bekijk volle/desktop versie : MWD 4de jaars studenten melden !!!



17-03-2009, 11:47
Hoe ziet het 4de jaar (vooral 1e en 2e periode) eruit ?
Krijg je met je minors veel lessen ? kan je ernaast werken of is dat niet te doen ?


Help me out !!!!

17-03-2009, 12:10


Niemand die mijn vragen kan beantwoorden ?

17-03-2009, 22:32
Hoi!

Dat hangt van je Minor af! Elke minor heeft zijn eigen programma. Een minor duurt 6 maanden. Ik moest het eerste halfjaar 1 dag in de week naar school. Maar het is wel zo dat je best veel huiswerk mee naar huis krijgt. Daarnaast doe je ook een onderzoek. Dus daar ga je met jouw groepje ook voor afspreken. Maar opzich is werken daarnaast goed te doen.

18-03-2009, 14:09

Citaat door Hmeds_Daughter:
Hoi!

Dat hangt van je Minor af! Elke minor heeft zijn eigen programma. Een minor duurt 6 maanden. Ik moest het eerste halfjaar 1 dag in de week naar school. Maar het is wel zo dat je best veel huiswerk mee naar huis krijgt. Daarnaast doe je ook een onderzoek. Dus daar ga je met jouw groepje ook voor afspreken. Maar opzich is werken daarnaast goed te doen.



Ik zit op Inholland..en moet 2 differentiatieminors kiezen voor een half jaar.
Het andere half jaar is afstuderen..

Wie zit er op Inholland Rotterdam of Den Haag en weet hoe periode 1 en 2 eruit zien tijdens de minors ?

28-03-2009, 16:32


Wie O Wie Kan Me Aub Helpen Met Een Opdracht? Ik Moet Een Casus Hebben Die Volgens Het Balansmodel Is Uitgewerkt.
Aub Mensen Wie Kan Me Helpen?