Bekijk volle/desktop versie : Rectificatie: Hoe win je een man voor je op een leuke/nette manier?



Pagina's : 1 2 3 [4] 5

17-03-2009, 11:26

Citaat door Jeblia_7ora:
Klopt! Waarom denk je dat vrouwen dat niet doorhebben? Of laat ik het zo zeggen, de vrouwen op deze topic ;-)



zou het niet weten, jij?

17-03-2009, 11:26



Citaat door Khataarlijk:

waarom zzet jij dan nu de eerste stap ??

of is dit richting bed ?? dus geen huwelijk .
aahh ik begrijp het



Waar heb jij het over?
Ik zet geen stap, ik ben puur nieuwsgierig naar hoe je de man voor je wint om die stap te zetten. Hoe men daarover denkt.

Jij komt met bedden aanzetten etc. Mannen!

17-03-2009, 11:26
Zal ik jou vertellen hoe ik mijn man heb ontmoet en hoe het is gegaan?

Hij was ook uitgenodigd op de sebbe3 van mijn nichtje. We zagen elkaar en hadden de hele tijd oogcontact. Dus wanneer ik keek zag ik dat hij ook zat te kijken en omgekeerd. Was soms best genant.
Uiteindelijk is hij aan het eind van de avond op mijn afgestapt en hadden we nummers uitgewisseld. We hadden elkaar een paar keer gesproken en raar maar waar, hij was serieus en wilde niet stiekem doen en zou zaterdag om mijn hand komen vragen. Dus zaterdag oogcontact en de zaterdag erop handvraging. Wij zijn daarna bijna 2 jaar verloofd geweest en hebben elkaar in die periode leren kennen.
Had nooit gedacht dat het zo zou eindigen bij onze eerste oogcontact.

Dus voorbestemde liefde hoef je niet zoveel moeite voor te doen.

17-03-2009, 11:28

Citaat door AUGURK:
Jij begon over het feit dat wat de jongeren doen niet volledig haram is, dus wou ik je ogen openen dat wat jij doet ook niet volledig haram is. Maar zoals nu blijkt wil jij blindelings verder met je leven.

Wat kan het mij uiteindelijk schelen wat jij allemaal doet. Moest je man maar niet met jou trouwen.


Inderdaad! Dag.

17-03-2009, 11:29



Citaat door een_Rotterdamse:
@ Augurk, wat men hier doet dat en waarom hij/zij hier zit is niet aan jou om dat te beoordelen. Wij kunnen ook zeggen dat je hier verkeerd zit. Dina86 zit wel in een vrouwenhoekje welke voor vrouwen is bedoeld. Dus hou je lompe opmerkingen achterwege.


Waarom kunnen jullie niet normaal lezen???? Nergens heb ik haar beoordeeld. Zij was juist aan het beoordelen. Ze maakte de kat wijs dat de jongeren niet volledig halal bezig zijn. Dus zei ik dat wat zij aan het doen is, ook niet volledig helal/halal is. En dat jullie je gelijk geprikkeld voelen, daar kan ik dan weer niets aan doen. Mijn intentie was en is nog steeds goedbedoeld.

17-03-2009, 11:32

Citaat door een_Rotterdamse:
@ Augurk, wat men hier doet dat en waarom hij/zij hier zit is niet aan jou om dat te beoordelen. Wij kunnen ook zeggen dat je hier verkeerd zit. Dina86 zit wel in een vrouwenhoekje welke voor vrouwen is bedoeld. Dus hou je lompe opmerkingen achterwege.

\

niet aanvallend bedoeld , maar in de wereld van de marokkaanse vrouw leeft ook de Marokkaanse man (zie je eigen situatie als voorbeeld)

en over zijn reacties , gewoon klikken en 2 maanden invullen

17-03-2009, 11:35

Citaat door een_Rotterdamse:
Zal ik jou vertellen hoe ik mijn man heb ontmoet en hoe het is gegaan?

Hij was ook uitgenodigd op de sebbe3 van mijn nichtje. We zagen elkaar en hadden de hele tijd oogcontact. Dus wanneer ik keek zag ik dat hij ook zat te kijken en omgekeerd. Was soms best genant.
Uiteindelijk is hij aan het eind van de avond op mijn afgestapt en hadden we nummers uitgewisseld. We hadden elkaar een paar keer gesproken en raar maar waar, hij was serieus en wilde niet stiekem doen en zou zaterdag om mijn hand komen vragen. Dus zaterdag oogcontact en de zaterdag erop handvraging. Wij zijn daarna bijna 2 jaar verloofd geweest en hebben elkaar in die periode leren kennen.
Had nooit gedacht dat het zo zou eindigen bij onze eerste oogcontact.

Dus voorbestemde liefde hoef je niet zoveel moeite voor te doen.


Wat een leuk verhaal!
Het is ook supersnel gegaan als ik het zo lees (TbarkAllah). Voelde jij je er 100% goed bij, en wist je gewoon... Dit is 'm?

Zo zie je maar, wat goed is komt snel. én je hebt het op de halal manier gedaan, dus die zegeningen voor je huwelijk heb je al inshallah.

Super!

17-03-2009, 11:35

Citaat door waterlelie:
Ik bedoel bijvoorbeeld meiden die zelf een telefoonnummer vragen aan een jongen, yalatief wat heb ik daar een hekel aan. Als ze dan het nummer hebben gekregen meteen diezelfde dag gaan bellen (lees stalken) en dan blijven bellen ook al belt de desbetreffende jongen niet terug.


ewa ja , dat is idd erg , maar dan geef ik die persoon zelf de fout , die moet er dan wat van zeggen , he meid ophouden [/FONT]


Citaat door Jeblia_7ora:
Waar heb jij het over?
Ik zet geen stap, ik ben puur nieuwsgierig naar hoe je de man voor je wint om die stap te zetten. Hoe men daarover denkt.

Jij komt met bedden aanzetten etc. Mannen!


[FONT="Georgia"]
jij zegt dat een man de eerste stap moet nemen , maar je wilt hem nu wel verleiden , en nee wat jij wilt doen is geen eerste stap . wakker worden ja het is bijna 12h

17-03-2009, 11:37

Citaat door Jeblia_7ora:
Wat een leuk verhaal!
Het is ook supersnel gegaan als ik het zo lees (TbarkAllah). Voelde jij je er 100% goed bij, en wist je gewoon... Dit is 'm?

Zo zie je maar, wat goed is komt snel. én je hebt het op de halal manier gedaan, dus die zegeningen voor je huwelijk heb je al inshallah.

Super!



dat is niet supersnel , maar dat heet vertrouwen hebben in Allah , (tawakal 3ala allah) , en wie in alalh vertrouwd is een winnaar .

ze heeft het netjes gehouden hamdoulilah en zo zie je dat ze dus gelukkig is na al die jaren en 3o9baal andere jaren inchalah

17-03-2009, 11:42

Citaat door Khataarlijk:
dat is niet supersnel , maar dat heet vertrouwen hebben in Allah , (tawakal 3ala allah) , en wie in alalh vertrouwd is een winnaar .

ze heeft het netjes gehouden hamdoulilah en zo zie je dat ze dus gelukkig is na al die jaren en 3o9baal andere jaren inchalah



Ik snap Elhamdulah dat dat vertrouwen heet in Allah swt. En ook dat heb ik. Wil nog niet wegnemen dat verloven binnen een week snel is EN zoals je ziet een goede keuze kan zijn! Je probeert steeds positieve woorden te verdraaien naar iets negatiefs. How come?

17-03-2009, 11:47

Citaat door Jeblia_7ora:
Ik snap Elhamdulah dat dat vertrouwen heet in Allah swt. En ook dat heb ik. Wil nog niet wegnemen dat verloven binnen een week snel is EN zoals je ziet een goede keuze kan zijn! Je probeert steeds positieve woorden te verdraaien naar iets negatiefs. How come?


omdat jij het positieve niet duidelijk vermeld , je moet gewoon zeggen tbarklah dat jullie het op een halal manier hebben gedaan en dat jullie de vertrouwen hdden in allah , in plaats van SNEL , want niks is snel als het om halal gaat , maar wanneer men om een haram relatie praat dan zijn we wel SNEL om eraan te beginnen

17-03-2009, 11:51

Citaat door Khataarlijk:
\

niet aanvallend bedoeld , maar in de wereld van de marokkaanse vrouw leeft ook de Marokkaanse man (zie je eigen situatie als voorbeeld)

en over zijn reacties , gewoon klikken en 2 maanden invullen



I know!

17-03-2009, 11:53



Citaat door Jeblia_7ora:
Wat een leuk verhaal!
Het is ook supersnel gegaan als ik het zo lees (TbarkAllah). Voelde jij je er 100% goed bij, en wist je gewoon... Dit is 'm?

Zo zie je maar, wat goed is komt snel. én je hebt het op de halal manier gedaan, dus die zegeningen voor je huwelijk heb je al inshallah.

Super!


Ja, het was liefde op het eerste gezicht. Ik zag hem, vond hem leuk en andersom gelukkig ook. En had echt zoiets van 'dat is mijn man'. Maar goed, nooit gedacht terplaatse natuurlijk dat het zo snel zou gaan.

17-03-2009, 11:54

Citaat door Khataarlijk:
omdat jij het positieve niet duidelijk vermeld , je moet gewoon zeggen tbarklah dat jullie het op een halal manier hebben gedaan en dat jullie de vertrouwen hdden in allah , in plaats van SNEL , want niks is snel als het om halal gaat , maar wanneer men om een haram relatie praat dan zijn we wel SNEL om eraan te beginnen



Ik citeer:

Wat een leuk verhaal!
Het is ook supersnel gegaan als ik het zo lees (TbarkAllah). Voelde jij je er 100% goed bij, en wist je gewoon... Dit is 'm?

Zo zie je maar, wat goed is komt snel. én je hebt het op de halal manier gedaan, dus die zegeningen voor je huwelijk heb je al inshallah.

Super!


Wat mis jij hier aan positiefs? :-)

17-03-2009, 11:56
de dag dat je erachter komt dat je niet op zoek moet gaan en mannen niet voor je kunt winnen. het komt vanzelf, doe geen moeite.

kleine toevoeging: niet dat dit voor mij persoonlijk gewerkt heeft maar goed, geduld komt er ook bij kijken

Pagina's : 1 2 3 [4] 5