Bekijk volle/desktop versie : Vage vriendin wilt mijn vriend...?



Pagina's : [1] 2 3 4

16-03-2009, 13:10
Ik heb zo 't gevoel dat een meisje waar ik vroeger mee omging en waarmee ik nu alleen contact heb via msn mijn vriend leuk vindt, of iets in die richting.

Altijd als ik met me vriend ben en ik kom haar toevallig tegen geeft ze hem een hand (wat ik niet gewend ben bij andere meiden) en begint ze een heel gesprek met hem te voeren, wat altijd in mijn ogen gewoon onschuldig leek vanuit haar kant. Ik ben totaal niet jaloers ofzo, voor 't geval jullie dat straks denken. Maar ik heb zo 't gevoel dat 't nu pas tot me doordringt, dat er misschien meer achter zit.

Wat me ook echt zeer extreem opvalt is dat ze op msn alleen tegen me begint te praten wanneer ik de volgende nickname heb, namelijk: ''Laila & Anas.'' En dit is geen grap! Ze praat echt alléén wanneer ze dat in mijn nickname ziet staan.. Ze vraagt dan ook altijd hoe 't met me vriend gaat en vraagt of ik met hem ben, waarop ik altijd antwoord dat ik niet bij hem ben -wat ook zo is- en dat de nickname niets meer betekent dan gewoon een onzinnige stukje tekst. Ook zegt ze altijd dat ik de groeten moet doen van haar naar mijn vriend toe.. Ze begint dan zoveel te praten op msn, alsof ik haar een paar jaar niet heb gesproken. En ze vraagt zoveel naar hem...

'T kwartje valt nu pas, zomaar uit 't niets, tenzij ik er gewoon mega naast zit.. Ik zag 't altijd gewoon als iets sociaals en iets onschuldigs vanuit haar kant. De laatste tijd begint 't me echt te irriteren. Ik wil er niets over zeggen, omdat ik haar straks van dingen ga beschuldigen dat helemaal niet zo is, snap je.

Ach..goed, nu volgt mijn vraag: Wat zouden jullie doen in zo een situatie? Met haar praten of laten zoals 't is?

16-03-2009, 13:12


het is jouw vriend. en het kan ook haar vriendje worden

16-03-2009, 13:13
Gewoon zo laten en kijken hoe ver ze gaat,gaat ze verder dan moet je haar erop aanspreken.

16-03-2009, 13:14
Er gewoon wat van zeggen.

Had je me reactie trouwens nog gezien, over dat als je het verhaal wilt weten.. dan PM ik het je wel.

16-03-2009, 13:15



Citaat door Elhaj_Rwiena:
het is jouw vriend. en het kan ook haar vriendje worden


Ik vraag om advies, niet om bullshit .

Besydes, mijn vriend zal nooit wat in haar zien, want hij heeft zijn handen vol aan mij.

16-03-2009, 13:16
Als allereerst hoef jij je geen zorgen te maken om Anas, die zal zoiezo niets in haar zien. Aangezien ze niet aan jou kan tippen.
En als ze zo overdreven blijft doen en telkens om hem blijft vragen, zou ik gewoon een keer zeggen, 'Wat is er nou?' Moet je soms iets van hem?
Jij vraagt toch ook niet constant naar andermans vriend.

Damn, Marokkaanse meiden ook.

16-03-2009, 13:16

Citaat door Lilly-:
Ik heb zo 't gevoel dat een meisje waar ik vroeger mee omging en waarmee ik nu alleen contact heb via msn mijn vriend leuk vindt, of iets in die richting.

Altijd als ik met me vriend ben en ik kom haar toevallig tegen geeft ze hem een hand (wat ik niet gewend ben bij andere meiden) en begint ze een heel gesprek met hem te voeren, wat altijd in mijn ogen gewoon onschuldig leek vanuit haar kant. Ik ben totaal niet jaloers ofzo, voor 't geval jullie dat straks denken. Maar ik heb zo 't gevoel dat 't nu pas tot me doordringt, dat er misschien meer achter zit.

Wat me ook echt zeer extreem opvalt is dat ze op msn alleen tegen me begint te praten wanneer ik de volgende nickname heb, namelijk: ''Laila & Anas.'' En dit is geen grap! Ze praat echt alléén wanneer ze dat in mijn nickname ziet staan.. Ze vraagt dan ook altijd hoe 't met me vriend gaat en vraagt of ik met hem ben, waarop ik altijd antwoord dat ik niet bij hem ben -wat ook zo is- en dat de nickname niets meer betekent dan gewoon een onzinnige stukje tekst. Ook zegt ze altijd dat ik de groeten moet doen van haar naar mijn vriend toe.. Ze begint dan zoveel te praten op msn, alsof ik haar een paar jaar niet heb gesproken. En ze vraagt zoveel naar hem...

'T kwartje valt nu pas, zomaar uit 't niets, tenzij ik er gewoon mega naast zit.. Ik zag 't altijd gewoon als iets sociaals en iets onschuldigs vanuit haar kant. De laatste tijd begint 't me echt te irriteren. Ik wil er niets over zeggen, omdat ik haar straks van dingen ga beschuldigen dat helemaal niet zo is, snap je.

Ach..goed, nu volgt mijn vraag: Wat zouden jullie doen in zo een situatie? Met haar praten of laten zoals 't is?


Als je echte sterke vermoedens hebt, gewoon met haar praten.
Anders loop jij met een raar gevoel rond telkens.

16-03-2009, 13:18

Citaat door aouhamtje:
Gewoon zo laten en kijken hoe ver ze gaat,gaat ze verder dan moet je haar erop aanspreken.


Wat is ver gaan in jouw ogen? Het irriteert me nu al, dat ze zoveel om hem vraagt... En ze weet wat voor relatie wij hebben..

Maar goed, ik dacht ook al aan zo een optie. Ik dacht altijd: ''Aaah, wat lief, dat ze om hem vraagt.'' Er kwam weleens zo een stemmetje in me hoofd: ''Misschien bedoelt ze het anders dan dat jij het opvat.'' ''Nee joh! Vast niet. Niet zo denken Laila.'' zei ik dan altijd bij mezelf. Maar nu.....

16-03-2009, 13:19

Citaat door Al3ayla_:
Er gewoon wat van zeggen.

Had je me reactie trouwens nog gezien, over dat als je het verhaal wilt weten.. dan PM ik het je wel.


Nee, niet gelezen schat! Stuur maar een pm . Ben benieuwd . Dan zal ik jou mijn verhaal eens laten lezen, haha!

16-03-2009, 13:20

Citaat door Lilly-:
Wat is ver gaan in jouw ogen? Het irriteert me nu al, dat ze zoveel om hem vraagt... En ze weet wat voor relatie wij hebben..

Maar goed, ik dacht ook al aan zo een optie. Ik dacht altijd: ''Aaah, wat lief, dat ze om hem vraagt.'' Er kwam weleens zo een stemmetje in me hoofd: ''Misschien bedoelt ze het anders dan dat jij het opvat.'' ''Nee joh! Vast niet. Niet zo denken Laila.'' zei ik dan altijd bij mezelf. Maar nu.....



Stel dat ze vraagt ja wat gaan jullie morgen doen,en dan gaat ze zich aandringen of ze ook mee mag dat is overdreven ver.
Je moet een persoon laten overdrijven want dan weet je het zeker,en als het je echt echt echt echt dwars zit vertel het haar.

16-03-2009, 13:22
Als ik jou was zou ik wat van zeggen meid.
Hoeft niet agressief maar je kan ook op een normale met haar praten indirect zeggen dat ze geen moeite hoeft te doen

16-03-2009, 13:24

Citaat door HWDHWUDSJHKSDWH:
Als allereerst hoef jij je geen zorgen te maken om Anas, die zal zoiezo niets in haar zien. Aangezien ze niet aan jou kan tippen.
En als ze zo overdreven blijft doen en telkens om hem blijft vragen, zou ik gewoon een keer zeggen, 'Wat is er nou?' Moet je soms iets van hem?
Jij vraagt toch ook niet constant naar andermans vriend.

Damn, Marokkaanse meiden ook.


Hey mop, .

Aan Anas ligt het niet. Ik weet wel 1000% dat hij niets in haar ziet! Hij valt helemaal niet op zulke meiden en hij ziet het ook gewoon als een onschuldige gesprek. Maar dat ze telkens om hem vraagt etc. begint me echt te irriteren, wat jij volkomen zult begrijpen, haha.

Ik wil straks geen dingen zeggen waar ik later spijt om zal krijgen, want wie zegt dat ze daadwerkelijk echt iets in hem ziet?? Dat weet ik niet.

Kun je wel zeggen ja. Sommige Marokkaanse meiden. .

16-03-2009, 13:25


Pff ik zou haar haren uit haar kop trekken. rot wijf. Tegen zulke dingen kan ik echt slecht. Blokkeren die handel uit je msn en verbannen uit je leven. En ik zou ook tegen je vriend zeggen dat ie geen hand met haar moet schudden dat wijf denkt zometeen dat ze nog een huwelijksaanzoek krijgt.

Ik ben best een jaloers type en tegenwoordig is het mode om te stoken en te fucken in een relatie of een huwelijk die goed zit. Ik weet niet waar men tegenwoordig last van heeft maar de vrees voor Allah swt zit er bij sommige niet meer in.

16-03-2009, 13:26

Citaat door mokergirl_4ever:

Als je echte sterke vermoedens hebt, gewoon met haar praten.
Anders loop jij met een raar gevoel rond telkens.


Ik heb ze degelijk wel.. Ik loop alleen met zo een gevoel, wanneer ik haar online zie (komen) of wanneer ik met me vriend ben en ik haar tegen kom de volgende keren.

Wat zou jij hebben gezegd dan?

16-03-2009, 13:29

Citaat door aouhamtje:
Stel dat ze vraagt ja wat gaan jullie morgen doen,en dan gaat ze zich aandringen of ze ook mee mag dat is overdreven ver.
Je moet een persoon laten overdrijven want dan weet je het zeker,en als het je echt echt echt echt dwars zit vertel het haar.

HAHAHA. Als ze aan mij zou vragen of ze met me mee gaat, dan weet ik echt genoeg! Ik ga al een lange tijd niet meer met haar om.. We spreken elkaar alleen op msn (als zij ''Laila & Anas'' in mijn nickname ziet:moe en daarnaast zeg ik alleen hoi, doei tegen haar als ik haar op straat tegen kom..

Pagina's : [1] 2 3 4