Bekijk volle/desktop versie : 3-jarig meisje door honden opgevoed na verwaarlozing door moeder.



Pagina's : [1] 2 3

15-03-2009, 13:37
In Rusland is een kind van drie jaar zwaar verwaarloosd aangetroffen door sociaal assistenten. Het meisje, Madina genaamd, werd naakt aangetroffen. Het meisje kon niet lopen en bewoog zich voort op handen en voeten.

Madina werd gezelschap gehouden door enkele honden, die haar enige gezelschap waren en haar 's winters warm hielden. Samen met hen knaagde ze op knoken. Het meisje kan enkel "ja" en "nee" zeggen en gromt zoals een hond wanneer mensen in haar buurt komen.

Haar moeder, de 23-jarige Anna, had het meisje altijd verwaarloosd; ze was doorgaans te dronken om voor haar kind te zorgen. De vader van het kind had Anna verlaten bij de geboorte.

De vrouw werd door de politie opgepakt. Haar dochter stelt ondanks alles mentaal en fysiek goed, zeggen artsen.

http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand/3-jarig.aspx

die honden mogen van mij lekker verwend worden

15-03-2009, 14:06


:S

15-03-2009, 14:32
soebahnalah honden hebben haar beschermt en geholpen ondankst dat ze in onrein toestand en zwaar verwaarloost werd.

3 jaar kleine meisje echt zielig man

15-03-2009, 14:35
Lijkt me sterk dat ze volledig zal herstellen, mentaal.

15-03-2009, 14:36



Citaat door lieve-vrouw:
soebahnalah honden hebben haar beschermt en geholpen ondankst dat ze in onrein toestand en zwaar verwaarloost werd.

3 jaar kleine meisje echt zielig man



Indd, subhanaAllah.

15-03-2009, 15:09
mij god.... de wereld is echt doorgedraaid!

Dit is in en in triest.....

insha allah zal ze worden opgenomen in een warm gezin waar ze kan opgroeien tot een normaal mens.

En die moeder daar heb ik geen woorden voor..... hoe kan je hart dat toelaten?

15-03-2009, 15:11
dieren zijn in bepaalde gevallen beter danmensen, in dit geval zelfs honden.

15-03-2009, 15:13
Allayster:S

Ik snap niet waarom sommige mensen kinderen nemen en als ze onverwacht een kind krijgen.. Waarom niet gewoon ter adoptie stellen.. Dit is geen mens die dit over haar hart kan krijgen, dit moet gewoon een beest zijn...!

15-03-2009, 15:35
Romulus en Remus ..

15-03-2009, 15:41

Citaat door pseu:
Romulus en Remus ..


15-03-2009, 15:47

Citaat door lovely26:
mij god.... de wereld is echt doorgedraaid!

Dit is in en in triest.....

insha allah zal ze worden opgenomen in een warm gezin waar ze kan opgroeien tot een normaal mens.

En die moeder daar heb ik geen woorden voor..... hoe kan je hart dat toelaten?


die moeder houdt niet eens van haarzelf ,laat staan van haar dochter,de grootste boosdoener is de smerige vuile troep drank,drugs,zina etc.......waar je van verslaafd word,en je zelf kapot maakt en anderen

15-03-2009, 16:14
Sub7anallah..

15-03-2009, 16:19


Wat lief!
Soubhan Allah!
Had eerder aanvallende honden verwacht !

15-03-2009, 21:21

Citaat door Miss_Beni_Said:
Allayster:S

Ik snap niet waarom sommige mensen kinderen nemen en als ze onverwacht een kind krijgen.. Waarom niet gewoon ter adoptie stellen.. Dit is geen mens die dit over haar hart kan krijgen, dit moet gewoon een beest zijn...!

dat zal wel gebeuren nu,maar ik hoop dat die honden mee mogen.mins wat je kan doen voor hun.

15-03-2009, 21:25

Citaat door tacmor:
dat zal wel gebeuren nu,maar ik hoop dat die honden mee mogen.mins wat je kan doen voor hun.


Hahahahaha zomaar... Het zijn & blijven honden.. Hun leven is niet hetzelfde als dat van een mens.. Ze voelen ook niet hetzelfde

Pagina's : [1] 2 3