Bekijk volle/desktop versie : Trouwen in tetouan



Pagina's : [1] 2 3

15-03-2009, 11:44
[Ik ben van plan om deze zomer insha allah te trouwen in Tetouan.

Mensen die hier ervaring mee hebben gehad, laat van jullie horen.Hoeveel ben ik ongeveer kwijt aan een trouwfeest daar en hebben jullie goede adressen voor band/dj, ziana, koekjes, en de rest wat er bij komt kijken omgeving tetouan/ tanger

Laat wat van jullie horen..]

15-03-2009, 11:48


Ajanef in houma tangaua voor de koekjes, mela7 en taart.

Zaal Ksar Zohor of die nieuwe ik ben even naam vergeten.

Mijn zus is in tetouan getrouwd en echt een groot feest gegeven volgens mij voor 2 dagen 15.000 euro.

15-03-2009, 11:54

Citaat door cabo_nicro:
Ajanef in houma tangaua voor de koekjes, mela7 en taart.

Zaal Ksar Zohor of die nieuwe ik ben even naam vergeten.

Mijn zus is in tetouan getrouwd en echt een groot feest gegeven volgens mij voor 2 dagen 15.000 euro.



Mag ik je gelijk vragen hoeveel maanden van te voren zij is begonnen met regelen enzo?

En heb je misschien foto's van die zaal. Ik ken heel die zaal niet.

15-03-2009, 12:03

Citaat door ik-zelf:
Mag ik je gelijk vragen hoeveel maanden van te voren zij is begonnen met regelen enzo?

En heb je misschien foto's van die zaal. Ik ken heel die zaal niet.



Ksar zohour is een hele mooie grote zaal in Tetouan, bab el oukla om precies te zijn. En ik heb helaas geen fotos voor je.
Zoiezo 1 jaar van te voren de zaal boeken want meestal zit hij rond Juli al bomvol.
Ze is in februari naar Marokko gegaan om jurken te laten maken, bij negaffa geweest, ook een hele goede maar ben haar naam kwijt. (ik zal voor je navragen) mohim in februari heeft ze alles geregeld wat er allemaal nodig was voor haar bruidloft die plaats zou vinden in Juli.

15-03-2009, 12:06


hey ik was afgelopen december in marokko bruiloft van me nicht
ze had zaal Berad dat is langs de weg van tetouan naar cabo negro.
bedieding zit er bij en zo

ik marokko zie ik vaak weinig goede negeffa maar die me nicht had vondt ik top ze is niet zo overdreven met make up en zo mooi.. Ze heet Shara ( ze heeft ook haar eigen kapsalon in twila )

maar ga jij deze zomer trouwen of nie anders denk ik dat je best wel laat ben met alles regelen

15-03-2009, 12:12
Je begint wel erg laat met regelen!

15-03-2009, 12:17
Anjanif is echt super wat betreft tapas (mala7)
Patisserie: Achraf Heeft heerlijke en mooie taarten

Zalen hangt af van het aantal gasten. Ik heb berred insha allah. Maar lieverd je bent wel erg laat, ik denk niet dat je nog makkelijk iets zult vinden. Een vriendin van mij is in maart naar Marokko gegaan. IS de grote zalen afgegaan en helaas moet ze haar bruiloft verzetten naar volgend jaar.

17-03-2009, 18:27
[QUOTE=Studente;62479311] Anjanif is echt super wat betreft tapas (mala7)
Patisserie: Achraf Heeft heerlijke en mooie taarten

Zalen hangt af van het aantal gasten. Ik heb berred insha allah. Maar lieverd je bent wel erg laat, ik denk niet dat je nog makkelijk iets zult vinden. Een vriendin van mij is in maart naar Marokko gegaan. IS de grote zalen afgegaan en helaas moet ze haar bruiloft verzetten naar volgend jaar.[/QUOTE]


Ze is deze maand nog gegaan naar tetouan bedoel je en heeft niets kunnen vinden ??

Oei..... nu maak ik mij zorgen

17-03-2009, 18:34

Citaat door ik-zelf:
Ze is deze maand nog gegaan naar tetouan bedoel je en heeft niets kunnen vinden ??

Oei..... nu maak ik mij zorgen



Nou als je geen zaal kan vinden, kan je ook niet verder met het regelen. Ze heeft voor de zomer 4 weken vakantie opgenomen. En het moet dus in die 4 weken plaats vinden, want dus niet gelukt is helaas.

17-03-2009, 18:38
[QUOTE=Studente;62596444]Nou als je geen zaal kan vinden, kan je ook niet verder met het regelen. Ze heeft voor de zomer 4 weken vakantie opgenomen. En het moet dus in die 4 weken plaats vinden, want dus niet gelukt is helaas.[/QUOTE]


Ik wil het begin augustus doen.. Hoop echt dat ik nog een zaal kan vinden insha allah. Want om nog een jaar te wachten is veelste veel

17-03-2009, 18:41

Citaat door ik-zelf:
Ik wil het begin augustus doen.. Hoop echt dat ik nog een zaal kan vinden insha allah. Want om nog een jaar te wachten is veelste veel




sgat dan moet je nu echt al iemand laten kijken in tetouan want in de zomer zitten ze echt vaak vol

me nicht wou ook afgelopen zomer doen was alles vol ze was te laat met regelen toen had ze alles naar december verplaats

17-03-2009, 18:45

Citaat door crazy_TETOUANIA:
sgat dan moet je nu echt al iemand laten kijken in tetouan want in de zomer zitten ze echt vaak vol

me nicht wou ook afgelopen zomer doen was alles vol ze was te laat met regelen toen had ze alles naar december verplaats



Ja ik hoor het vanavond nog van een familielid die is gaan kijken vandaag.

Dus ben heel erg benieuwd

17-03-2009, 18:48



Citaat door ik-zelf:
Ja ik hoor het vanavond nog van een familielid die is gaan kijken vandaag.

Dus ben heel erg benieuwd


ik hoop het voor je

en trouwens een goede negeffa in tetouan is Shara

17-03-2009, 18:52

Citaat door crazy_TETOUANIA:
ik hoop het voor je

en trouwens een goede negeffa in tetouan is Shara


Dank je wel.. En waar ergens kan ik haar vinden in tetouan..
En in welke maand wilde je vriendin het doen omdat ze het binnen die 4 weken moest doen dan?

17-03-2009, 18:54

Citaat door ik-zelf:
Dank je wel.. En waar ergens kan ik haar vinden in tetouan..
En in welke maand wilde je vriendin het doen omdat ze het binnen die 4 weken moest doen dan?


me nicht zou het afgelopen zomer doen aug maar was druk had ze afgelopen december gedaan in tetouan

he sgat ik kan de nummer van regelen voor je ze heeft ook een kapsalon in twila

als je zegt negeffa shara met eigen kapsalon weten ze wel wie je bedoeld ze is bekend en goed

Pagina's : [1] 2 3