Bekijk volle/desktop versie : De kunst van het DUMPEN..



Pagina's : [1] 2

14-03-2009, 23:14
Ik heb sinds 3 maanden een vriend. Daarvoor hebben we een anderhalf maand lopen daten.

Ik ben er achter gekomen dat ik helemaal niet tevreden ben over onze relatie. Liefde maakt blind ging bij mij aardig op. Ik kon de eerste maanden heel goed leven met zijn (in mijn ogen) vervelende trekjes. Nu begin ik me steeds meer te ergeren aan hem.

Ik heb al een aantal keer met hem gepraat over dingen die ik vervelend vind. Veel beloftes van zijn kant, maar resultaat bleef uit. Nu denk ik niet dat ik hem kan veranderen, maar ik kan ook niet met hem verder gaan. De conclusie is eigenlijk wel simpel, ik moet hem dumpen.

Nu vind ik dumpen niet zo netjes. Ik wil hem veel liever gewoon uit mijn leven hebben, zonder dat ik de neiging heb om hem te kwetsen. Heb niet zoveel zin om vrienden te blijven, daarvoor ken ik hem helemaal niet lang genoeg en ik kijk veel te veel uit naar een hele lange periode zonder hem in mijn buurt.

Hij komt morgen langs, en dan wil ik er eigenlijk gewoon een punt achter zetten. Op nette wijze, zonder met beschuldigingen te gaan lopen smijten.

Wie heeft er tips? Hij denkt dat hij gewoon even langs komt, dus ik heb geen 'we moeten praten' afspraak gemaakt. Volgens mij heeft hij, ondanks onze serieuze gesprekken, ook niet echt door dat ik hem een beetje zat ben.



14-03-2009, 23:15


Wat je kunst noemt...

14-03-2009, 23:21

Citaat door Angel86:
Ik heb sinds 3 maanden een vriend. Daarvoor hebben we een anderhalf maand lopen daten.

Ik ben er achter gekomen dat ik helemaal niet tevreden ben over onze relatie. Liefde maakt blind ging bij mij aardig op. Ik kon de eerste maanden heel goed leven met zijn (in mijn ogen) vervelende trekjes. Nu begin ik me steeds meer te ergeren aan hem.

Ik heb al een aantal keer met hem gepraat over dingen die ik vervelend vind. Veel beloftes van zijn kant, maar resultaat bleef uit. Nu denk ik niet dat ik hem kan veranderen, maar ik kan ook niet met hem verder gaan. De conclusie is eigenlijk wel simpel, ik moet hem dumpen.

Nu vind ik dumpen niet zo netjes. Ik wil hem veel liever gewoon uit mijn leven hebben, zonder dat ik de neiging heb om hem te kwetsen. Heb niet zoveel zin om vrienden te blijven, daarvoor ken ik hem helemaal niet lang genoeg en ik kijk veel te veel uit naar een hele lange periode zonder hem in mijn buurt.

Hij komt morgen langs, en dan wil ik er eigenlijk gewoon een punt achter zetten. Op nette wijze, zonder met beschuldigingen te gaan lopen smijten.

Wie heeft er tips? Hij denkt dat hij gewoon even langs komt, dus ik heb geen 'we moeten praten' afspraak gemaakt. Volgens mij heeft hij, ondanks onze serieuze gesprekken, ook niet echt door dat ik hem een beetje zat ben.





Nou zo moeilijk is het toch niet... Vertel gewoon de waarheid..

14-03-2009, 23:21

Citaat door Angel86:
Ik heb sinds 3 maanden een vriend. Daarvoor hebben we een anderhalf maand lopen daten.

Ik ben er achter gekomen dat ik helemaal niet tevreden ben over onze relatie. Liefde maakt blind ging bij mij aardig op. Ik kon de eerste maanden heel goed leven met zijn (in mijn ogen) vervelende trekjes. Nu begin ik me steeds meer te ergeren aan hem.

Ik heb al een aantal keer met hem gepraat over dingen die ik vervelend vind. Veel beloftes van zijn kant, maar resultaat bleef uit. Nu denk ik niet dat ik hem kan veranderen, maar ik kan ook niet met hem verder gaan. De conclusie is eigenlijk wel simpel, ik moet hem dumpen.

Nu vind ik dumpen niet zo netjes. Ik wil hem veel liever gewoon uit mijn leven hebben, zonder dat ik de neiging heb om hem te kwetsen. Heb niet zoveel zin om vrienden te blijven, daarvoor ken ik hem helemaal niet lang genoeg en ik kijk veel te veel uit naar een hele lange periode zonder hem in mijn buurt.

Hij komt morgen langs, en dan wil ik er eigenlijk gewoon een punt achter zetten. Op nette wijze, zonder met beschuldigingen te gaan lopen smijten.

Wie heeft er tips? Hij denkt dat hij gewoon even langs komt, dus ik heb geen 'we moeten praten' afspraak gemaakt. Volgens mij heeft hij, ondanks onze serieuze gesprekken, ook niet echt door dat ik hem een beetje zat ben.



Ja gewoon zeggen wat er is, wat je voelt en hoe je erover denkt.. Hij zal het uiteindelijk toch niet leuk vinden op welke manier je het ook zegt.

14-03-2009, 23:21


I don't know.. Als ''dumpen/uitmaken/punt achter iets zetten'' op een leuke manier kon, dan had t wel een vrolijkere naam gekregen..

Dumpen is altijd kind of pijnlijk.. Maar beter nu dan over 6 maanden..

Succes..

14-03-2009, 23:25

Citaat door Scasawia:
Ja gewoon zeggen wat er is, wat je voelt en hoe je erover denkt.. Hij zal het uiteindelijk toch niet leuk vinden op welke manier je het ook zegt.



Ja inderdaad.. Dan ben ik snel uitgepraat dat weet ik nu al...

14-03-2009, 23:25

Citaat door Diamant_Noir:
I don't know.. Als ''dumpen/uitmaken/punt achter iets zetten'' op een leuke manier kon, dan had t wel een vrolijkere naam gekregen..

Dumpen is altijd kind of pijnlijk.. Maar beter nu dan over 6 maanden..

Succes..



Je hebt gelijk...

Thnx

14-03-2009, 23:27
gewoon de rollen omdraaien hahah,, hem iets laten doen en dat als reden gebruiken,,, je weet wel jij schuld gevoel hahah en dan dumpen


ik heb trouwens je verhaal niet gelezen alleen laaste zin

14-03-2009, 23:27
pm hem gewoon

14-03-2009, 23:29

Citaat door Nari_Nari:
gewoon de rollen omdraaien hahah,, hem iets laten doen en dat als reden gebruiken,,, je weet wel jij schuld gevoel hahah en dan dumpen


ik heb trouwens je verhaal niet gelezen alleen laaste zin




Haha Mesgota die tijden heb ik al gehad...

14-03-2009, 23:30

Citaat door mohammedddd_:
pm hem gewoon



Had je vandaag een panty aan??

14-03-2009, 23:31

Citaat door Angel86:
Had je vandaag een panty aan??



nee was warm vandaag jij ?

maar echt, ik kreeg een rood puntje toen mijn ex het uitmaakte

gewoon heel netjes ene rood puntje het is uit

14-03-2009, 23:35



Citaat door mohammedddd_:
nee was warm vandaag jij ?

maar echt, ik kreeg een rood puntje toen mijn ex het uitmaakte

gewoon heel netjes ene rood puntje het is uit




was het maar zo makkelijk...

Nee ik ook niet

15-03-2009, 09:23

Citaat door Angel86:
was het maar zo makkelijk...

Nee ik ook niet



of een smsje? of gewoon negeren (meest laffe actie )

15-03-2009, 10:06
Gewoon eerlijk zijn joh... Het is makkelijker gezegd dan gedaan maar als je het eenmaal hebt gezegd, zal je echt een gevoel hebben van 'yes, ik ben van em af'

Pagina's : [1] 2