Bekijk volle/desktop versie : Yemma met een slipper in haar hand...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-03-2009, 20:38
[Het gebeurde lang, lang, lang geleden...

Ik was nog een jaar of vijf, zes en het was zo rond half 4.
De reden dat ik me het tijdstip nog precies kan herinneren, komt doordat de Zuid-Amerikaanse series altijd rond deze tijd op tv te zien waren.
En je weet hoe groot de liefde van de Marokkaanse vrouwen is, wat betreft de nieuwsgierigheid over liefde die opbloeide tussen zoveelste Juan en Maria (alhoewel ik denk dat hun plek nu zal worden ingenomen door Mehmet en Ayse)

Anyway, ik dwaal weer af...

Mijn moeder zat dus altijd op zo'n krukje voor de tv en ik liep al maanden met een gedachte in mijn hoofd: 'Hoe zou het toch zijn als ik die stoel zou wegtrekken?' Pervers, i know, maar ik was nog jong

Na een lange maand waarin ik mijn strategie plande, besloot ik het erop te wagen.

Mijn moeder ging tijdens de pauze naar de keuken om wat nootjes en zonnepitten te halen, waarna ik snel mijn positie innam.
Zoals verwacht ging mijn moeder zitten zonder achterom te kijken.
Toen zag ik schoon kans en trok de stoel snel weg.




Boing!!! Ze viel kei en keihard op de grond en met één kreet keek ze achterom. Ze was woest!

Mijn moeder greep meteen naar haar slipper (ik deed nog een zwakke poging om te ontsnappen, maar mijn benen waren als gelei, ik kon gewoonweg geen kant meer op).

Tot op de dag van vandaag kan ik me die dag herinneren als de dag van gisteren...Marokkaanse kattenkwaad op z'n best]

14-03-2009, 20:41


haaaaaaaahahaahhaahahahhaaahh

14-03-2009, 20:42

Citaat door GuccCi:
Ziek mens


Ik was vijf

14-03-2009, 20:43

Citaat door RiffianWarrior:
Ik was vijf

Nou en het is je MOEDER.
Ik zou zoiets nooit hebben gedaan. Ik voel al een steek in me hart door je verhaal.

14-03-2009, 20:46



Citaat door GuccCi:
Nou en het is je MOEDER.
Ik zou zoiets nooit hebben gedaan. Ik voel al een steek in me hart door je verhaal.


Tja, van fouten leer je...

14-03-2009, 20:46
Damn, dat durfde ik mijn ma nooit aan te doen.

14-03-2009, 20:47

Citaat door Tarwila:
Dat zou ik nooit durven.


Waarom denk je dat ik het me nog zo goed herinner

That was the first en last time...

14-03-2009, 20:47

Citaat door GuccCi:
Nou en het is je MOEDER.
Ik zou zoiets nooit hebben gedaan. Ik voel al een steek in me hart door je verhaal.

hahah overdrijven is ook een vak

14-03-2009, 20:47

Citaat door RiffianWarrior:
[Het gebeurde lang, lang, lang geleden...

Ik was nog een jaar of vijf, zes en het was zo rond half 4.
De reden dat ik me het tijdstip nog precies kan herinneren, komt doordat de Zuid-Amerikaanse series altijd rond deze tijd op tv te zien waren.
En je weet hoe groot de liefde van de Marokkaanse vrouwen is, wat betreft de nieuwsgierigheid over liefde die opbloeide tussen zoveelste Juan en Maria (alhoewel ik denk dat hun plek nu zal worden ingenomen door Mehmet en Ayse)

Anyway, ik dwaal weer af...

Mijn moeder zat dus altijd op zo'n krukje voor de tv en ik liep al maanden met een gedachte in mijn hoofd: 'Hoe zou het toch zijn als ik die stoel zou wegtrekken?' Pervers, i know, maar ik was nog jong

Na een lange maand waarin ik mijn strategie plande, besloot ik het erop te wagen.

Mijn moeder ging tijdens de pauze naar de keuken om wat nootjes en zonnepitten te halen, waarna ik snel mijn positie innam.
Zoals verwacht ging mijn moeder zitten zonder achterom te kijken.
Toen zag ik schoon kans en trok de stoel snel weg.




Boing!!! Ze viel kei en keihard op de grond en met één kreet keek ze achterom. Ze was woest!

Mijn moeder greep meteen naar haar slipper (ik deed nog een zwakke poging om te ontsnappen, maar mijn benen waren als gelei, ik kon gewoonweg geen kant meer op).

Tot op de dag van vandaag kan ik me die dag herinneren als de dag van gisteren...Marokkaanse kattenkwaad op z'n best]






Whuahwuahuahuahahuahwuahauhwaahwuahuhuwawaauhwauhw auhwauwahauahwuhauauawhuaaa

ZIEK!!! whuahauwhwauawawwwawwaawaw

14-03-2009, 20:48
Wollah, ik was echt een kwaadaardig monster!

14-03-2009, 20:53

Citaat door _Leila_:
hahah overdrijven is ook een vak

Zo denk ik erover dus ik overdijf niet.

14-03-2009, 20:55

Citaat door GuccCi:
Zo denk ik erover dus ik overdijf niet.


Shut the fuck up, dramaqueen.

Je komt hier heus niet aan een man hoor, met je looookkk at meeeee ben de ideale schoondochter.

14-03-2009, 20:57


Dan kon ik alvast shahada opzeggen, als ik dat zou flikken.

14-03-2009, 20:58

Citaat door Touzine_Stylist:
Shut the fuck up, dramaqueen.

Je komt hier heus niet aan een man hoor, met je looookkk at meeeee ben de ideale schoondochter.

Gedraag je niet als een manwijf maar als een vrouw.
Ik ben al bezet dus waarom moet je gelijk zo denken? Is dat jou doel hier?
Als je graag op ruzie uit bent zoek een ander slachtoffer.

14-03-2009, 21:00
Chill out ladies!

Het is maar marokko.nl

Pagina's : [1] 2 3 4 5