Bekijk volle/desktop versie : Met een turk trouwen



Pagina's : [1] 2 3

14-03-2009, 17:06
Wie de ouders zou het accepteren

14-03-2009, 17:08


De mijne...
Maar die zijn ook turks dus ja...

14-03-2009, 17:09

Citaat door hannan3:
De mijne...
Maar die zijn ook turks dus ja...




Leuk voor je

14-03-2009, 17:10
nee de mijne niet..

ze hebben niets tegen ze maar trouwen..

nee sorry dat kan nog NET niet..

14-03-2009, 17:10


Arabische ouders

14-03-2009, 17:12

Citaat door missi_maroc:
nee de mijne niet..

ze hebben niets tegen ze maar trouwen..

nee sorry dat kan nog NET niet..



En waarom denk je van niet.... De mijne ook niet, niet daarvan

14-03-2009, 17:13

Citaat door -Whiteshadow-:
Arabische ouders



Hoe bedoel je

14-03-2009, 17:18

Citaat door Angel86:
En waarom denk je van niet.... De mijne ook niet, niet daarvan


Het is gewoon een hele andere cultuur, andere taal andere gewoontes etc. Mijn ouders kunnen al niet zo heel goed overweg met mijn arabische schoonzus laat staan met een turkse... Wat ik eigenlijk ook raar vind maar goed ik begrijp ze best. Natuurlijk wil ieder zijn eigen volk en/of stam. Maar dat gaat niet altijd. Ik denk dat ik zelf ook niet met een turk zou kunnen trouwen omdat het toch altijd anders is. Ik denk dat je je dan niet een voelt als je met je famillie bent. Je bent en blijft gewoon een beetje apart. (een buitenstaander zeg maar.) Dat zou ik mijn man (als het een turk zou zijn.) nooit aan willen doen.

En de jouwe waarom de jouwe niet?

missi_maroc

14-03-2009, 17:21

Citaat door missi_maroc:

Het is gewoon een hele andere cultuur, andere taal andere gewoontes etc. Mijn ouders kunnen al niet zo heel goed overweg met mijn arabische schoonzus laat staan met een turkse... Wat ik eigenlijk ook raar vind maar goed ik begrijp ze best. Natuurlijk wil ieder zijn eigen volk en/of stam. Maar dat gaat niet altijd. Ik denk dat ik zelf ook niet met een turk zou kunnen trouwen omdat het toch altijd anders is. Ik denk dat je je dan niet een voelt als je met je famillie bent. Je bent en blijft gewoon een beetje apart. (een buitenstaander zeg maar.) Dat zou ik mijn man (als het een turk zou zijn.) nooit aan willen doen.

En de jouwe waarom de jouwe niet?

missi_maroc



Ik weet het niet man... Iedereen uit onze fam is getrouwd met een marokkaan geen één die voor de verandering met een andere volk is getrouwd.. Het is eigenlijk wederzijds als wat jij gezegd heb...

14-03-2009, 17:22
Mijne wel. In ons familie accepteren we alles.

14-03-2009, 17:24

Citaat door Angel86:
Wie de ouders zou het accepteren

De mijne, als ie maar moslim is.

14-03-2009, 17:27
mijne denk ik niet.. maar zelf zou ik het ook niet willen.. het zijn moslims idd. (respect) maar ik wil een pure berber (moslim) inschaallah

14-03-2009, 17:28



Citaat door MossibaElKe7la.:
Mijne wel. In ons familie accepteren we alles.



Alles alles??

14-03-2009, 17:29

Citaat door Tangaouiaanse:
De mijne, als ie maar moslim is.



Zo hoort het ook, als het maar een moslim is dat is het belangrijkste

14-03-2009, 17:32

Citaat door Angel86:
Ik weet het niet man... Iedereen uit onze fam is getrouwd met een marokkaan geen één die voor de verandering met een andere volk is getrouwd.. Het is eigenlijk wederzijds als wat jij gezegd heb...



persies dat bedoel ik als je dan opeens een turk in de famillie haalt is dat toch anders. Je voelt je buitengesloten van de rest terwijl dat eigenlijk niet zo hoort te zijn. Tuurlijk een moslim moet het zoiezo zijn en dat is het b elangrijkste. Maar toch het is anders. Hoe je het ook wend of keert het blijft anders...

Maar goed komt wel goed ins'allah..

missi_maroc

Pagina's : [1] 2 3