Bekijk volle/desktop versie : Politie arresteert scholier na bedreiging school Breda



14-03-2009, 00:39
bron
De politie Breda heeft een scholier gearresteerd die via internet bedreigingen heeft geuit tegen scholen in Breda. EénVandaag kwam die bedreigingen gisteren tegen op internet. Naar aanleiding daarvan is de politie een onderzoek gestart en is later tot een arrestatie over gegaan. De burgemeester, korpschef en de hoofdofficier van Justitie gaven vanmorgen een persconferentie waarin bekend werd gemaakt dat de jongen vannacht om half vier van zijn bed is gelicht. De Amerikaanse FBI is ingeschakeld om achter het adres van de scholier te komen.

14-03-2009, 00:42


Het arme ventje heeft niet eens kunnen uitslapen..
Breda.. hmzzz.. misschien ken ik 'm wel..

14-03-2009, 00:47

Citaat door Tunes27:
BA een scholier??

Oeps... niet goed gelezen...

Hmmzzz dus nog jong..



14-03-2009, 00:48

Citaat door BlueAngel:
Oeps... niet goed gelezen...

Hmmzzz dus nog jong..








peter r.... leest u mee?

14-03-2009, 00:50



Citaat door Tunes27:


peter r.... leest u mee?
henk bouwman lees u mee.....

14-03-2009, 00:51

Citaat door Tunes27:


peter r.... leest u mee?

Jij gemene xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ( is 1 woord echt waar ) ..

14-03-2009, 00:52

Citaat door pizatie:
henk bouwman lees u mee.....

Amazighen komen uit nrd afrika........


14-03-2009, 00:52

Citaat door Weismann:
Amazighen komen uit nrd afrika........




nah sommige dan jij bent blond zie ik dus jij komt uit azie hoe hard je het ook ontkent

14-03-2009, 00:55

Citaat door BlueAngel:
Jij gemene xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ( is 1 woord echt waar ) ..



me zeggie niks meer

14-03-2009, 00:59

Citaat door pizatie:
nah sommige dan jij bent blond zie ik dus jij komt uit azie hoe hard je het ook ontkent

Wat jij zegt baas.

14-03-2009, 01:09

Citaat door BlueAngel:
Jij gemene xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ( is 1 woord echt waar ) ..



hoi blue..

Ik had je pm willen sturen ,maar die stond uit!!

16-03-2009, 18:58

Citaat:
De Amerikaanse FBI is ingeschakeld om achter het adres van de scholier te komen.


Media laat hier weer een steekje vallen.
Hier wordt bedoelt een ipadres.
Het gaat hier om het ipadres(internet protocol)en is vergelijkbaar met een telefoonnummer.Men kent 2 soorten ipadressen..Statisch en dynamisch.Statisch is een vast ip.Dynamisch is een ip die om de tijd veranderd(Meestal 24 uur).

Men kan dmv een pinguitvoering op de localhost(lees eigen computer)verdere gegevens van een ip traceren.Een pinguitvoering doet men bv met de opdrachtprompt(cmdxxxxx).met het commando..
C:\...\...\ping_ipadres.....

De dienst uit het land van de site kan wel via WHIOS informatie het land en locatie achterhalen,maar nooit de straat.Daarvoor moet de dienst zich wenden tot de ISprovider.

Een dienst kan (anders dan in eigen land)nooit aan een adres in het buitenland komen,en moet dus eerst het ipadres opvragen aan de admin/mod/webmaster van de betreffende site.Deze gegevens worden in de Mysqldatabase opgeslagen.

Dus media,check je bronnen...