Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar DECO! En ik heb hulp nodig!



Pagina's : [1] 2

13-03-2009, 21:25
Hello Ladiess

Ik heb zoveel gezien, maar bij nog niets een goed geval weten te krijgen! Ik zoek leuke decoratie voor ons kraamfeestje. Rose of blauw..

Wie beschikt over deze kleuren, is 25 april beschikbaar en heeft tevens foto's die ik kan bezichtigen!



(Ik heb het eten geregeld, de zaal en heb een visagiste/hairstyle die ons "onder handen gaat nemen" muziek/dj... Wat nog meer? Ik zie door de bomen het bos niet meer:stoned

13-03-2009, 22:11


Ik ga een choco fontein nemen! Leuk, toch? Of is het TE voor een sabba3? Met kleurstof erdoorheen, dus wel lekker toepasselijk...

13-03-2009, 22:14
succes hbiba

13-03-2009, 22:21


hou het dan ook lekker simpel, hoe kleiner jij gaat denken hoe meer ideeen er bij je opkomen.

13-03-2009, 22:26



Citaat door enna_oe_safie:


hou het dan ook lekker simpel, hoe kleiner jij gaat denken hoe meer ideeen er bij je opkomen.


Tja..

Het is mijn moeder die gaat bevallen.. We wilden het graag lekker simpel houden, maar er komt steeds van alles bij me op. Mijn moeder heeft afgelopen maanden ontzettend veel meegemaakt! Een auto-ongeluk en ze is nu zwanger van de zevende en ze is nog zo jong! Nog maar 38, maar soms zie ik gewoon dat ze helemaal brak en kapot is. Ik wil haar lekker verwennen en een leuk feestje geven. Voornamelijk voor haar.

Ik heb ook een visagiste/hairstyliste voor haar geregeld. Zodat ze er tip top uit kan zien!

13-03-2009, 22:29

Citaat door ___Siham:
Tja..

Het is mijn moeder die gaat bevallen.. We wilden het graag lekker simpel houden, maar er komt steeds van alles bij me op. Mijn moeder heeft afgelopen maanden ontzettend veel meegemaakt! Een auto-ongeluk en ze is nu zwanger van de zevende en ze is nog zo jong! Nog maar 38, maar soms zie ik gewoon dat ze helemaal brak en kapot is. Ik wil haar lekker verwennen en een leuk feestje geven. Voornamelijk voor haar.

Ik heb ook een visagiste/hairstyliste voor haar geregeld. Zodat ze er tip top uit kan zien!

38 pas en zevende kind tbarkallah!!! wat lief van je dat je het wilt doen zeg voor wanneer heb je het nodig dan

13-03-2009, 22:31

Citaat door Loepi:
38 pas en zevende kind tbarkallah!!! wat lief van je dat je het wilt doen zeg voor wanneer heb je het nodig dan



Allahie barkfik lief! Ik ben ook echt trots op haar.. Ze is zo'n goede en lieve moeder! (Heerlijk cliché!:gniffel

Voor 25 april insch'Allah!

13-03-2009, 22:36
Groen kan je ook doen waarom altijd blauw

zie de link voor de decoratie

http://amarinadecorations.spaces.live.com/


13-03-2009, 22:37

Citaat door ___Siham:
Tja..

Het is mijn moeder die gaat bevallen.. We wilden het graag lekker simpel houden, maar er komt steeds van alles bij me op. Mijn moeder heeft afgelopen maanden ontzettend veel meegemaakt! Een auto-ongeluk en ze is nu zwanger van de zevende en ze is nog zo jong! Nog maar 38, maar soms zie ik gewoon dat ze helemaal brak en kapot is. Ik wil haar lekker verwennen en een leuk feestje geven. Voornamelijk voor haar.

Ik heb ook een visagiste/hairstyliste voor haar geregeld. Zodat ze er tip top uit kan zien!


Zo tbarkellah!! leuk hoor...lay 3awenkoem

13-03-2009, 22:41

Citaat door ___Siham:
Tja..

Het is mijn moeder die gaat bevallen.. We wilden het graag lekker simpel houden, maar er komt steeds van alles bij me op. Mijn moeder heeft afgelopen maanden ontzettend veel meegemaakt! Een auto-ongeluk en ze is nu zwanger van de zevende en ze is nog zo jong! Nog maar 38, maar soms zie ik gewoon dat ze helemaal brak en kapot is. Ik wil haar lekker verwennen en een leuk feestje geven. Voornamelijk voor haar.

Ik heb ook een visagiste/hairstyliste voor haar geregeld. Zodat ze er tip top uit kan zien!


ow maar begrijp het niet verkeerd natuurlijk ben je een schat dat je zoveel geeft om je moeder en ik begrijp echt wel dat je alles aan je moeder wil geven niet voor niets ligt het paradijs onder haar voeten.

alleen ik vind PERSOONELIJK een klein gezellig feestje veel leuker niet alleen dat je die dag 101 dingen aan je hoofd hebt. nergens geen tijd voor .hoe meer mensen je uitnodigd hoe minder leuke gesprekken je kan maken met familie kennisen.

maarja mischien ben ik wel ouderwets

13-03-2009, 22:43

Citaat door enna_oe_safie:
ow maar begrijp het niet verkeerd natuurlijk ben je een schat dat je zoveel geeft om je moeder en ik begrijp echt wel dat je alles aan je moeder wil geven niet voor niets ligt het paradijs onder haar voeten.

alleen ik vind PERSOONELIJK een klein gezellig feestje veel leuker niet alleen dat je die dag 101 dingen aan je hoofd hebt. nergens geen tijd voor .hoe meer mensen je uitnodigd hoe minder leuke gesprekken je kan maken met familie kennisen.

maarja mischien ben ik wel ouderwets



Ow lief! Ik heb echt niet zoveel mensen uitgenodigd! Echt alleen naaste fam. en wat vriendinnen van mijn moeder.. Ik wilde het zelf helemaal niet te druk! We komen op ong. 50 vrouwen totaal.. Het is ook een heel klein, knus zaaltje.. We zijn ook niet van plan de muziek keihard aan te zetten, maar gewoon gezellig.. Daarentegen wil ik het voor de aanwezigen en mijn moeder wel lekker uitgebreid doen.. Het wordt dan ook een taart of een chocoladefontein..

Welke van de twee is leuker?

13-03-2009, 22:44

Citaat door donnaguy:
Zo tbarkellah!! leuk hoor...lay 3awenkoem



Allahiebarkfik lief! Amien!

14-03-2009, 13:05


Lieve Siham,

Wat ben jij een lief dochter, dat je ma wilt verrassen met een kraamfeest!!!!!!!.

Ik heb een catering en decoratie bedrijf, bij mij kan je zelf de kleuren en eventuele extra spullen samen met mij kiezen, anders koop ik het in.
Ik beschik over veel leuke spullen bij een kraamfeest heb ik ook een wieg met een clampo. mail of bel voor vrijblijvend offerte.
Email: malika_boujjou@hotmail.com Telf 0651014379

14-03-2009, 15:36

Citaat door moulatje:
Lieve Siham,

Wat ben jij een lief dochter, dat je ma wilt verrassen met een kraamfeest!!!!!!!.

Ik heb een catering en decoratie bedrijf, bij mij kan je zelf de kleuren en eventuele extra spullen samen met mij kiezen, anders koop ik het in.
Ik beschik over veel leuke spullen bij een kraamfeest heb ik ook een wieg met een clampo. mail of bel voor vrijblijvend offerte.
Email: malika_boujjou@hotmail.com Telf 0651014379


Ik bel je insch'Allah morgen even!

14-03-2009, 15:37
probeer youssradecoratie ze staat onder afrah_nador

Pagina's : [1] 2