Bekijk volle/desktop versie : Je mag al blij zijn als je een begripvolle en eerlijke partner vind om mee te trouwen



Pagina's : [1] 2

02-04-2004, 21:31
Wat vind je van deze stelling..

Klopt deze..of zeg je..er zijn er genoeg partners voor ieder wat wils.

Of heb je een andere mening..

02-04-2004, 21:34


klopt helemaal. tegenwoordig kom je die niet zo 1, 2, 3 tegen denk ik

02-04-2004, 21:38

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Wat vind je van deze stelling..

Klopt deze..of zeg je..er zijn er genoeg partners voor ieder wat wils.

Of heb je een andere mening..
mee eens. maar helaas kom je niet snel zo'n iemand tegen.

02-04-2004, 22:12
MEREYEM .. kgeef je helemaal gelijk ..

02-04-2004, 22:15


eens wallah t lijkt me egt moeilijk om die te vinden... ben nog nie begonnen met zoeken....ik w8 wel op mn mektab

02-04-2004, 22:43
Ik ben het helemaal met die stelling eens. Ik denk in deze tijd dat
een serieuze relatie gebaseerd op eerlijkheid en vertrouwen moeilijker te vinden is. En als je het vindt, HOU ER AAN VAST!

02-04-2004, 23:13
veel meisjes en jongens wachten af... tot ze hun "ideale" partner tegenkomen..

Maar is dat niet die persoon om "de hoek" die eigenlijk wel de geschikte is...maar om de één of andere reden blijven ze toch afwachten voor een nog "betere".


Je kan niet "alles" krijgen in het leven...en een perfecte partner bestaat niet...of toch maar wachten.

03-04-2004, 00:29
Een perfecte partner bestaat wel maar of je die vindt is nog maar de vraag, er zijn er weinig van...... En wachten op een betere moet je zeker niet doen..... want wie weet kom je geen betere tegen.

03-04-2004, 00:45

Citaat:
Origineel gepost door latifa85
Een perfecte partner bestaat wel maar of je die vindt is nog maar de vraag, er zijn er weinig van...... En wachten op een betere moet je zeker niet doen..... want wie weet kom je geen betere tegen.
Latifa...ik heb mijn twijfels.

Een mens kan niet perfect zijn..maar kan de perfectie wel benaderen.

Een mens wordt door verstand en emotie bestuurd...en deze kunnen nooit perfect zijn.

03-04-2004, 01:06
Het kan, maar je moet altijd vertouwen op Allah en dua doen helpt,.. maar denk maar niet dat je dan ook gelijk krijgt wat je wilt.. soms krijgen we de slechtste dingen die maken we mee.. Maar het is allemaal bedoeld om onze imaan te testen..

04-04-2004, 17:32
Deze stelling vind ik ook goed...Ik ben blij dat ik een eerlijke partner heb...Want eerlijke en oprechte mensen kom je niet vaak meer tegen...Als je ze zoekt vind je ze niet...Daarom moet je geduld hebben en dan komt er vanzelf een eerlijk persoon je tegemoed...Maar niet zomaar...Je moet wel wat goeds in je leven hebben gedaan...Ik bijv: heb vele slechte ervaringen gehad maar ALLAH heeft mij toch een kans gegeven en deze kans laat ik niet gaan...Ik zal altijd achter deze beslissing blijven staan: Ik besteed 't nuttig in mijn nieuwe leven...=>Daarom zoals ALLAH zegt: Ik wil je vergeven maar ik zal NOOIT vergeten<=.

Beslama

04-04-2004, 17:33

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Wat vind je van deze stelling..

Klopt deze..of zeg je..er zijn er genoeg partners voor ieder wat wils.

Of heb je een andere mening..
al hamdoelilah als ik zo eentje vind....


want zulke vind je niet zo snel meer.... de meeste zijn agressief en eisen veel dingen van je....

04-04-2004, 17:41


Volledig mee eens.
Heb er nix aan toe te voege

04-04-2004, 17:43

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
Wat vind je van deze stelling..

Klopt deze..of zeg je..er zijn er genoeg partners voor ieder wat wils.

Of heb je een andere mening..
vraagje?
Ben je al getrouwd?

04-04-2004, 18:21

Citaat:
Origineel gepost door mereyem
sallam alaykoem

die stelling klopt zeker,je mag in deze tijden zeer blij zijn als je zo een persoon treft.Het allerbelangerijkste vind ik wel dat deze persoon moslim is..en ook van allah swt houdt.
Iemand die dicht tegen allah swt staat die is van nature eerlijk,en te vertrouwen.

Je titel zou misschien beter klinken als;je mag al blij zijn als je een partner vindt die van allah swt houdt,en die Zijn straffen vreest.
Wel jammer hoor...

Pagina's : [1] 2