Bekijk volle/desktop versie : Wanneer is men toe



13-03-2009, 14:45
aan een relatie?

13-03-2009, 14:53


Dat was wel heel dubieus.

13-03-2009, 14:55
als, als als.... uhmmmm

13-03-2009, 14:56
als je geld op is hihi

13-03-2009, 14:58


als het van je moeder mag

13-03-2009, 15:01
wat dacht je van helemaal niet.

13-03-2009, 15:09
als je 11 bent.

13-03-2009, 15:12

Citaat door AlIneedIslove:


als je 12 bent is beter, want dan ga je bijna naar brugklas


Daarom moet je je eerste relatie nemen als je in groep 8 zit dan ga je voorbereid naar de brugklas.

13-03-2009, 15:15

Citaat door AlIneedIslove:
OOw ja, zo had ik het nog niet bekeken

Nou meid, je hebt je antwoord op je vraag

Als je 11 bent!!




13-03-2009, 15:19

Citaat door AlIneedIslove:
En je hebt gelijk ook, mijn eerste ealatie was in groep 7... we gingen nog altijd in de pauze op de schommel zitten en kijken wat er in elkaars brood zat

Alsof ik het wist hè!

Mijne ook toen ik 11 of 12 was, ik wilde nog geneens hand in hand lopen.En toen wilde ik een keer z'n hand pakken en ging er iets mis waardoor ik z'n pink had gebroken.

13-03-2009, 15:37

Citaat door AlIneedIslove:


Het komt nu bij mij ook allemaal weer naar boven...

we speelden verstoppertje met de hele klas, en toen ginge we same verstoppe achter de bosjes en toen waren we voor het eerst alleen samen

hij hield mijn hand vast en ik kreeg vlinders in me buik

dat waren mijn eerste vlinders.

Bij mij was het zomerliefde, ik was heel dominant en ik wilde niet zoenen of niets, toen vertelde al kinderen dat we niet echt verkering hadden omdat we niet zoenden, toen is het uitgegaan.

13-03-2009, 15:51

Citaat door AlIneedIslove:
Ach wat zonde!!!


Bij mij was het anders gegaan, er kwam een nieuwe meisje bij ons op school en ze zag er best wel mooi uit

mohim haar ouders waren rijk en ze zag er altijd pico bello uit.. zo iemand wordt natuurlijk heel snel populair en teovallig vond zij mijn vriendje leuk
en toen hij daar achter kwam maakte hij er natuurlijk misbruik van en maakte het uit en nam met haar

Maar ik heb wraak genomen en we zijn 'm na schooltijd gevolgd met vriendinne en hebben hem in elkaar geslagen



You go girl!!!

Ik weet nog een keer toen ik op de basisschool zat dat er een hele mooie jongen mij ten huwelijk vroeg en ik keihard nee blijven zeggen, meskien hij meende het nog ook, in de pauze ging hij midden op het schoolplein op z'n knie. Daarna deed hij z'n sjaal onder z'n jas bij z'n arm zehma kijk hoe sterk ik ben ik heb spierballen.Ik schaamde me kapot.

13-03-2009, 16:01



Citaat door AlIneedIslove:


Geweldig!!! I LOVE basisschool!!

Dat gebeurde ook een keer bij mij, ik was met drie andere vriendinnen en 1 hele mooie jongetje we speelde wat en deden gek op een pleintje waar niemand was, en toen hield ie me vast en wou me ni loslate hij hij JIJ GAAT MET MIJ TROUWEN wolah ik kreeg trauma en werd boos, hij wou me ni loslaten toen ie dat wel deed liep ik naar zijn huis en belde aan...
-Ja wat wil je?

-Ali doet gek en hij zegt gekke dinge tegen mij..

-oke ik roep m wel...

toen riep ie van de balkon ALIIIIIIIIII KOM NUUUUUUUUU NAAR BINNEN
ik voelde me echt schuldig!!






Geweldig!!!

Zo heb ik ook een keer m'n Marokkaanse buurjongens klappen laten krijgen door hun vader, ik zei dat eentje mij wilde slaan en die ander mij stalkte, tuurlijk was dat niet zo maar tot de dag van vandaag weten ze wat ik heb aangericht.:hihi Nu probeert er 1 mij zwart te maken maar hij weet niet dat hij zichzelf voor lul zet. Ik denk dat hij me terug wilt pakken van toen.

Basisschool, I love it too! Jongens die ik toen lelijk en irritant vond en die mij helemaal geweldig vonden zie ik soms terug en dan denk ik echt, wauw jij mag er wel wezen!

13-03-2009, 16:10

Citaat door naoualb:
als je geld op is hihi