Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe breng je EYELINER aan?



Pagina's : [1] 2

02-04-2004, 19:53
Tips aub?


Want het is echt moeilijk om die aan te brengen zonder te trillen

02-04-2004, 20:10


Je trekt als het ware je ogen een beetje uit, zoals een chineesje
Dan trek je een rechte lijn met je eyeliner, daarna pak je een oorstokje en maak heb een beetje nat met je speeksel en maakt er een rechte lijn van!

Heb ik je zo een beetje geholpen??
Laat me weten als het is gelukt

02-04-2004, 20:38
Enkele tips voor het aanbrengen van eyeliner
TIP 1 - Voor een natuurlijk effect is het beter om niet te brede lijnen te maken; indien je dat wenst, kun je langs de onderste wimperrand ook eyeliner aanbrengen, maar dan wel heel smal.
TIP 2 - Als het bovenste ooglid nauwelijks zichtbaar is, breng je best eyeliner aan langs de bovenste en onderste wimperrand. Aan de buitenkant geleidelijk laten vervagen, zodat de lijn daar wat minder scherp is. Leg het accent niet te veel op de binnenooghoek.
TIP 3 - Bij ronde ogen breng je eyeliner aan vanaf het midden van het oog langs de bovenste en onderste wimperrand. Laat de eyeliner aan de buitenkant horizontaal lopen en laat de lijn geleidelijk vervagen.
TIP 4 - Bij bolle ogen trek je een lijntje langs de wimperrand vanaf de binnenooghoek tot het midden van het oog. Laat het lijntje daarna iets horizontaal uitlopen tot de buitenooghoek. Je kunt de eyeliner nu best iets breder opbrengen. Liever geen eyeliner aanbrengen langs de onderste wimperrand.
TIP 5 - Als uw ogen dicht bij elkaar staan, kan je eyeliner aanbrengen vanaf het midden van het oog tot de buitenooghoek. Laat de eyeliner eventueel buiten de buitenooghoek wat omhoog gaan. Breng eventueel bij de onderste wimperrand aan het uiterste puntje een horizontaal streepje aan.
TIP 6 - Als uw ogen te ver uit elkaar staan, kan je een egale lijn aanbrengen langs de hele wimperrand vanaf de binnenooghoek.

02-04-2004, 21:00

Citaat:
Origineel gepost door Marocca
Tips aub?


Want het is echt moeilijk om die aan te brengen zonder te trillen
ge moet es afkomen en ik laat het je zien fluitje van een cent, ik raad je aan om het eerst met potlood te proberen en dan met echte eye liner

ik kom is naar ermonde en laat het je wel zien

02-04-2004, 22:46



Citaat:
Origineel gepost door Nacera
ge moet es afkomen en ik laat het je zien fluitje van een cent, ik raad je aan om het eerst met potlood te proberen en dan met echte eye liner

ik kom is naar ermonde en laat het je wel zien
Wollah gaan we doen



Want ik vind dat echt mooi maar jah je moet dat kunnen eh

02-04-2004, 22:48

Citaat:
Origineel gepost door techelhitgirl
Je trekt als het ware je ogen een beetje uit, zoals een chineesje
Dan trek je een rechte lijn met je eyeliner, daarna pak je een oorstokje en maak heb een beetje nat met je speeksel en maakt er een rechte lijn van!

Heb ik je zo een beetje geholpen??
Laat me weten als het is gelukt
IK ga eens proberen maar dan wel als er niemand thuis is


Voor er iemand shie hartinfarct krijgt

02-04-2004, 22:50

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
Enkele tips voor het aanbrengen van eyeliner
TIP 1 - Voor een natuurlijk effect is het beter om niet te brede lijnen te maken; indien je dat wenst, kun je langs de onderste wimperrand ook eyeliner aanbrengen, maar dan wel heel smal.
TIP 2 - Als het bovenste ooglid nauwelijks zichtbaar is, breng je best eyeliner aan langs de bovenste en onderste wimperrand. Aan de buitenkant geleidelijk laten vervagen, zodat de lijn daar wat minder scherp is. Leg het accent niet te veel op de binnenooghoek.
TIP 3 - Bij ronde ogen breng je eyeliner aan vanaf het midden van het oog langs de bovenste en onderste wimperrand. Laat de eyeliner aan de buitenkant horizontaal lopen en laat de lijn geleidelijk vervagen.
TIP 4 - Bij bolle ogen trek je een lijntje langs de wimperrand vanaf de binnenooghoek tot het midden van het oog. Laat het lijntje daarna iets horizontaal uitlopen tot de buitenooghoek. Je kunt de eyeliner nu best iets breder opbrengen. Liever geen eyeliner aanbrengen langs de onderste wimperrand.
TIP 5 - Als uw ogen dicht bij elkaar staan, kan je eyeliner aanbrengen vanaf het midden van het oog tot de buitenooghoek. Laat de eyeliner eventueel buiten de buitenooghoek wat omhoog gaan. Breng eventueel bij de onderste wimperrand aan het uiterste puntje een horizontaal streepje aan.
TIP 6 - Als uw ogen te ver uit elkaar staan, kan je een egale lijn aanbrengen langs de hele wimperrand vanaf de binnenooghoek.
Nice tips THANX!!!

03-04-2004, 15:43
Ik heb ook een vraagje: Hoe breng je oogpotlood op zoals Beyonce dat heeft in die clip MeMyselfand I.

Ik doe het zelf altijd net als kohl, maar dan wordt het zo smokey eyes, ik wil een net bruin/zwart lijntje, maar geen eyeliner.

Ik zal proberen een foto te plaatsen van haar.

03-04-2004, 15:50
Hmm ik vind het ook moeilijk om eyeliner te gebruiken! Ik trek ook altijd een beetje aan me oog als een chinees, en dan trek ik een lijn, en veeg het weg met een watte staafje!

03-04-2004, 16:20
als je een vaste hand hebt is er niks moeilijks aan gewoon blijven oefenen

03-04-2004, 16:22
Ik heb ergens op een site lessen gezien met foto´s van hoe je make-up moet aanbrengen, als jullie interesse hebben wil ik het wel nog een keer ff opzoeken en hier plaatsen

03-04-2004, 17:00
Ik denk dat je er gewoon handig in moet zijn! Klaar je kan make-up goed op doen of helemaal niet! En als je het niet kan doe het dan ook niet, want dan krijg je meestal van die clown effecten en dat is niet mooi!

03-04-2004, 17:08


ey lampjuh graag!!

03-04-2004, 17:58
Oefenen baart kunst !

07-04-2004, 17:26
En wat als ge al oogjes hebt als van een chineesje

Pagina's : [1] 2