Bekijk volle/desktop versie : Marokaansse Meiden Die Uit Gaan Bah!!



Pagina's : [1] 2

02-04-2004, 19:32
MAROKAANSSE MEIDEN DIE UITGAAN BAH!!!



marokaansse meiden die uitgaan wat vinden wij als marokaansse gemeenschap daar nou van


daar kunnen we denk ik uren over roddelen waar wij marokaansse mensen weer heel goed in zijn.
ikzelf heb een discotheek nog nooit van de binnenkant gezien, en marokaansse feesten no thanks!

er zijn verschillende meiden die daar naar toe gaan en ook die meiden gaan er met verschillende redenen en bedoelingen naar toe je hebt de wanhopige meiden;


die zijn wanhopig op zoek naar een jongen,
zaterdag avond 23.00 ze kruipen uit hun kamer op weg naar muziek, alcohol, plezier, genot en de doel van een jongen waar zei de rest van hun leven mee willen delen.of gewoon voor ff een wone night stand.
ze kwasten zich eigen hellemaal onder met lagen make-up trekken hun strakste en kortste kleren aan zoeken de hoogste hak in hun collectie schoenen
ze wrijven wat kokovet in hun al klevende haren
en zij kunnen er tegen aan.

eenmaal aangekomen op de plaats van bestemming bestellen ze een paar glazen alcohol om wat losser te komen en dan goed rondkijken of ze al wat leuks en mooi hebben gezien
want bij deze meiden gaat het alleen om leuk en mooi niet of hij wel vrijgezel is, lief is, eerlijk en te vertouwen is. nee als het maar een jongen is.
een paar dansstapjes om je heen kijken en versier ze.
je dikke xxxx sjowe en je bos krullen van recht naar links schuden
want daar draait deze avond om allemaal om een jongen. een jongen die deze meiden toch playt........................................????? ?????????


en dan nu de meiden die een doelloos leven leiden zonder spanning:
zaterdagavond niks te doen hun ouders zijn weg kijken tmf en zien swingende kaaskoppen op tv. dan denken ze 3 of 4 keer na en dan komen zei tot de conclusie dat zei dat ook wel willen.
plegen een paar telefoontjes en dan gaan ze;
deze meiden gaan niet exact voor de jongens maar meer om de sfeer te proeven voelen hoe die mensen op tv zich voelen ( THE REAL WORLD)
deze meiden trekken maar wat aan gooien hun ongewassen haar in een staartje een beetje make- up en heel onzeker lopen ze de deur uit
bang dat hun vader voor de deur staat of plotseling eerder thuis komt.

ze lopen de discotheek ongemakkelijk binnen met hun tasje vastgeplakt onder hun zwetende oksels kijken van rechts naar links of ze geen bekenden zien.
deze meiden gaan vaak naar een andere stad dan waar ze zelf wonen.
zei drinken overigens niet kijken wat rond dansen wat en kijken om de haverklap op hun horloge gaan weer naar huis en hebben het uitgaans leven geproefd.
dus voor deze meiden komt een vervolg zodra zei de kans krijgen en dan zullen zei net als de wanhopige "op zoek naar een jogen meiden zijn" .................................................. ..????????


er zijn meerdere soorten maar dit zijn de 2 soorten die er het meest zijn in Nederland

BEDENK GOED VOORDAT JE WAT DOET??????

02-04-2004, 19:35


boeiend ... laat iedereen toch ... als ze zo groot en wijs zijn, dan weten ze ook wel dat wat ze doen, dat dat verkeerd is...

02-04-2004, 19:39
zo heb je mensen zo heb je hoertjes

02-04-2004, 19:46
wat is nu het nut van dit berichtje.......

en het zijn niet alleen de meiden die fout zijn maar ook de jongens die daar heen gaan.......

je weet trouwens wel heel goed hoe men zich gedraagt in zo een discotheek....... voor iemand die de binnenkant nog nooit heeft gezien.....

laat iedereen in zijn waarde......... en laat alles aan Allah over om te oordelen..........

maar khair insha Allah


en voor de zuster de meteen zegt dat het hoertjes zijn.... zoals ik al zei laat oordelen aan Allah over........ want wat jij nu zegt is ook fout......

02-04-2004, 19:48


nee shelly het is niet boeiend het interreseerd me niet wat anderen doen..
wat ik hier heb geschreven was een reactie naar iemand toe maar aangezien het te lang was heb ik het hier maar op gezet
het is zielig dat sommige marokaansse meiden uitgaaan en dat bedoel ik met uitgaan naar een discotheek of een marokkaans feest

wij mogen dat niet waarom doen sommige dat dan dat is wat ik niet snap aan sommige dingen moet je je eigen gewoon aan houden zoals
# niet uit gaan
# geen alcohol drinken
# maagd het huwelijk in
#geeen varkensvlees eten eten en ook geen kip dat niet op een natuurlijke wijze geslacht is.
# niet liegen
# niet stelen
# respect voor elkaar hebben

dit zijn voor mij dood normale dingen dat zou voor iedereen zo moeten zijn......................

02-04-2004, 19:52
nour el imen

tuurlijk de jongens zijn nog slechter bezig daar kan ik een heel boek over schrijven
en inderdaad ik weet hier veel over je mag een vooroordeel over me hebben maar ik weet de waarheid en daar gaat hetr bij mij om
het intereseerd me niet wat anderen denken als ik maar weet hoe ik in mekaar zit en wat de waarheid is

en ik laat iedereen in zijn waarde absoluut
ik noem toch geen namen dus denk eerst na voordat je wat typt

02-04-2004, 20:13
luister zuster..........

doordat je geen namen vermeld wil niet zeggen dat je het goed doet...... jij zette dit berichtje hier met de bedoeling om aan te geven dat je dit soort meiden niet mag..... waarom niet zuster? wat hebben ze je aangedaan? niets toch?

wie zijn wij zuster om te zeggen of dit soort meiden en jongens goed of slecht zijn? is dat niet de taak van Allah soe7anahoe wa ta3ala....... op de dag des oordeels???

voel je AUB niet aangevallen want dat is het laatste wat ik wil.......

wa salaam

02-04-2004, 20:59
hey ik wou effe mijn op merking geven ik moet zeggen dat ik heel goed weet wat jij bedoelt maar wat je daar zegt slaat nergens op.

laat iedereen in zijn waarde meisjes en jongen wat hun doen is hun eigen zaak okeej jijwil niet uit gaan okeej leuk maar anderen willen dat wel jij verdeeld en beoordeeld de mensen die uit gaan onder 2 groepen en geen 1 van die groepen is goed wil je zeggen .
jij kan niet zeggen dat je 1 van de heiligste bent .
plus jij wilt zeggen dat je ook nooit een vriendje hebt gehad meid je moet nooit iemand beoordelen op iets als je uit gaat betekent het niet dat je voor een jongen uit gaat sommige mensen gaan uit voor de gezelligheid met hun vrienden begrijp je maar dat kan jij je duidelijk niet voorstellen.

laat allah swt hun beoordelen jij hoort mensen niet te beoordelen dat is jou taak niet daar ben jij niet voor op de aarde gezet meid en jij zegt dat mensen iets fouts doen

p.s moet je horen wie het zegt pffffffffffffffffff

tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

met alle respect maar let op jezelf

02-04-2004, 21:00
P.S DIT VERHAAL ZOU JE EIGENLIJK IN HET ONZIN HOEKJE MOET PLAATSEN

02-04-2004, 21:10
oke dames en heren die mij misschien verkeersd begrijpen
om mijn verhaal moet je op een sarcastische manier tegen aan kijken lezen en lachen oordeel nee is niet nodig
en inderdaad ik ben de beste niet maar daar gaat het niet om
wat ik hier schriijf is iets wat ik rechts en links hoor
ik begon te typen over meiden die uitgaan en mijn vingers begonnen uit het niets te typen ( als het ware)
je moet het ook niet seriues opvatten en je hoeft er ook geen reacties op te geven

en inderdaar er ziijn mensen bij die voor de gezeligheid gaan ik heb genoeg vriendinnen die uitgaan....
en ik laat iedereen in zijn waarde

just teak it our live it !!!!!!!!!!!!!!

02-04-2004, 21:22
Hey intisar wallah ik begrijp je helemaal....en ja ik vind dat je ook gelijk hebt

KuS Ikrampjuh

02-04-2004, 21:53
Oke...dit hoeft dan ook weer niet...

Kijk weetje..iedereen doet maar wat ie niet later kan. Als je uitmag, prima...geniet ervan zou ik zeggen wollah...het kan toch heel erg gezellig zijn, met vriendinnen lol hebben enzo. Niet elk meisje word gelijk dronken en wil op jongensjacht..

En als je niet uitmag (just like moi) dan hoeft het niet he...Zat andere leuke manieren om je te vermaken. Ieder moet het zelf weten...en voor de meiden die stiekem uitgaan, ik hoop maar niet voor jullie dat jullie betrapt worden door iemand ...Maar jah, iedereen mag het zelf weten.

02-04-2004, 22:06


Ach jah ik mag niet schelden anders

03-04-2004, 20:22

Citaat:
Origineel gepost door masnoena
heerlijk:


uitgaan is heerlijk en leuk , lekker op vrijdag midddag naar de turbo bruiner, mooi antiflirt truitje aan, witte gloss , channel poeder op en n strakke indian rose broek aan spijker vaal, lekker d& G geutje op die ouderwetse tijgerprint fles, mous in me haar en heel af en toe fohn ik het maar met me bos krullen dan zie er pas echt flexie uit......moiie vette ketting om en een d& G horloge om mijn pols wit dan ga ik me vriendinnen ophalen ik bedoel ik zal de bob nooit zijn hiihihihihihihi en dan lekker naar de challenge toe , lekker sjansen tering bitch dat j er bent!!!!!!!!!!! oja ik ben ook droopdead gorgeous en uitgaan is leuk en ik mag uitgaan van mijn ma dussssssssssssssssss wat kom j zielig zo.n topic plaatsen ....uiteindelijk wordt jij gedist en ik ga ervandoor met d jackpot is altijd zo, sletjes krijgen hun zin altijd en niet dat ik n xxxx ben maar volgens die k marokkanen wel maarrrrrrrrrrrrr schijt all eyez on me en my sis en me vriendinnen en xxxx jou maatje 40 bolle trien die niet uiygaat , je mist veel mogool
laat iedereen in zijn waarde en begin niet meteen met uitschelden.........

wa Salaam

04-04-2004, 20:22
laat me dit zeggen......de meidne noch de jongens mogen daar zijn...............ik bedoel maar als de jongens er heen gana gaan ze voor de meidne en omgekeerd ook....duss wat niet voor de meiden mag mag ook niet voor de jongens........maar ya allah kijkt toe en noteerd. wel bij de een heeft diegene het heel snel door, maar bij sommige .....die moeten eerst ene paar keer hard onderuit gaan voor dat het tot ze door dringt........ach laat men .....als wij ze als de onderwerp van ons gesprek nemen .....zijn wij net zo zondig bezich.

asaloehalikoum

Pagina's : [1] 2