Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft al kaartjes voor de benefietwedstrijd van 21 april??

Pagina's : [1] 2 3

02-04-2004, 19:14
Ik wilde vandaag kaartjes halen bij de Free record shop (bij de ticketbox) alleen had ik 1 probleem........ik moest een clubkaart hebben van ajax. En die had ik niet. Daarna belde ik ene meneer Darazzi (marocprofs) en die zat toevallig te vergaderen met mensen van ajax. Hij zei dat ik geen clubkaart nodig had en die man van ajax bevestigde dit aan de telefoon. Ook die jongen van de ticketbox heeft gesproken met 'm gesproken maar t had allemaal geen zin. Er konden geen kaartjes worden geprint zonder clubkaart. Straks zijn alle goede plekken weg.........

Dus 1 vraag aan jullie: Wie heeft kaartjes gekocht, waar en hoe is dat gegaan?

Pleazzzz degene die kaartjes hebben geef antwoord.......je doet me er een groot plezier mee.

thanks

03-04-2004, 00:18

ik heb nog geen kaartjes ik ben wel gegaan maar ze zei dat ik ze pa s3 april konm halen en je hebt geen clubkaart nodig hoor dus misschien kon je ze op 2 april nog niet halen

03-04-2004, 00:42
amstermoro dat zou best kunnen. Ik ga morgen in ieder geval wel trug. Het was wel een grote teleurstelling want die jongen pakte er echt een kaart bij van de Arena en ik mocht kiezen waar ik wilde zitten. Dacht ik net dat ik alles had geregeld komt hij met die domme clubkaart. Maar gelukkig was die man van ajax wel heel aardig. Hij heeft zelfs met die verkoper gepraat en belt me morgen trug als het goed is.
Ik hoop in ieder geval dat ik kaartjes kan krijgen. En jij amstermoro.......neem je ook die in de 1e ring??

03-04-2004, 11:13
ik heb die in vak 120

03-04-2004, 12:32

Ja Mijn Broer Zou Kaartjes Halen....MAar Hij Weet Nog \steeds Niet Cker Voor Wie Hij Moet Halen....Dus Wij Kunnen Pas Vandaag Of Morgen Ofzo Kopen, Maar Zijn Die Plekjes Van 17.50 Dan Al uitverkocht denken jullie?? Ik Hoop HEt Niet

03-04-2004, 12:41
ik weet niet.... misschien ik zit lekker in het midden en ik kan het hele veld zien

03-04-2004, 12:46
Als Je Helemaal Vooraan Zit Kan Je Het Hele Veld Tog OOk Zien Of Niet???

03-04-2004, 12:58
ja maar ik bedoel als je bij die cornervlag zit in de hoek dan kun je bijna niks zien en achter het doel dan zie je wel die doelpunten van dichtbij maar voor de rest zie je niet wat er aan de andere kant gebeurt en in het midden zie je wel alles

03-04-2004, 12:59
Ooo Oke Bedankt Voor De tip

03-04-2004, 13:27

Citaat:
Origineel gepost door amstermoro
ik heb die in vak 120
waarom heb je niet vak021 gehaald nog beter of waren ze uitverkocht want dat kan dan wel kloppen

03-04-2004, 13:58
NEEEEEEEEEEEEEEE ze mogen niet uitverkocht zijn :tranen:

03-04-2004, 14:24

Citaat:
Origineel gepost door the_utrechter
waarom heb je niet vak021 gehaald nog beter of waren ze uitverkocht want dat kan dan wel kloppen
Nee ze mogen niet uitverkocht zijn.....Denken jullie dt er veel mensen komen???? Hayete en ik moeten ook nog kaartjes

03-04-2004, 14:29

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] Nee ze mogen niet uitverkocht zijn.....Denken jullie dt er veel mensen komen???? Hayete en ik moeten ook nog kaartjes [/B]
ik heb 12 kaartjes voor vak 021 is naar mijn mening de beste vak die je kan hebben in het midden helemaal vooraan maar een vriend van mij had ook voor die vak 9 kaartjes gekocht en zo een groot vak is dat niet denk dat iedereen daar kaarten voor wilt de beste zijn 020,021,022 is helemaal vooraan in het midden veel succes

03-04-2004, 14:31

Citaat:
Origineel gepost door xxhananexx
[B] Nee ze mogen niet uitverkocht zijn.....Denken jullie dt er veel mensen komen???? Hayete en ik moeten ook nog kaartjes [/B]
komen zeker wel elke jongeren centrum in utrecht gaat en heeft grote aantallen kaarten gekocht verder hoor ik er iedereen in utrecht over praten en veel vrienden en mensen die ik ken hebben al kaarten en dan heb ik het nu alleen over utrecht wat dacht je van al die andere steden volle bak word het komt goed

03-04-2004, 14:37
120 is daar net boven en dan kun je alles veel beter zien hoor

Pagina's : [1] 2 3