Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Nan yu thee



Pagina's : [1] 2

13-03-2009, 09:02
Voor de informatie: deze afslankthee is te koop bij De Tuinen




Hoe lang mag je maximaal deze thee gebruiken?? Ik wil niet het risico lopen dat mijn darmen lui gaan worden.

13-03-2009, 09:34


Sommige thee's werken laxerend en als je het te lang gaat gebruiken dan werken de darmen niet meer vanuit zichzelf.

13-03-2009, 09:53
Wat Doet Deze Thee?

13-03-2009, 13:32

Citaat door Comet:
Helpt bij het afvallen, binnen 15-30 dagen zou je resultaat moeten zien


Zie jij resultaat?

13-03-2009, 18:56



Citaat door Girl_21:
Voor de informatie: deze afslankthee is te koop bij De Tuinen




Hoe lang mag je maximaal deze thee gebruiken?? Ik wil niet het risico lopen dat mijn darmen lui gaan worden.



waar kan je het nog meer kopen, als ik vragen mag?

13-03-2009, 19:12
wat toevalig!,ik wou ooit ook al een topic openen over die Nan yu thee
Het zit namelijk zo een tijdje geleden heb ik die thee ook gekocht, dronk er elk dag wel 2 of meer koppen van.

Alleen kreeg ik er erge hoofdpijn van (Dames ik wil jullie absoluut de thee niet afraden onthoud dat want misschien zijn er dames die er zeer positief over zijn) de hoofdpijn was echt zo erg, totdat ik er midden in de nacht van moest overgeven dus ik dacht misschien zorgt die thee ervoor dat je zeg maar al het eten over gaat geven.

Alleen moet ik zegen dat ik het niet meteen dor had pas na een dag of 3, zag ik in dat de thee echt niets voor mij is.
Moest er natuurlijk meteen mee stoppen van familie leden en vrienden

Maar gisteren zag ik weer reacties hier dat het goed is enz enz dus heb de thee weer gemaakt. en dronk er 1 glaasje van, en hamdoelilah geen hoofdpijn gekregen. Dus wie weet ik neem straks weer een kop inchAllah. Dus mijn vraag is eigenlijk wie heeft dit ook mee gemaakt. Zulke erg hoofdpijn en dat je over geven moest?

En ik was er gek genoeg toch wel wat van afgevallen al had ik het maar een paar daagjes gedronken.
SweetMee

13-03-2009, 19:46
Ben benieuwd naar de reacties hierop.

13-03-2009, 21:58
Ik vind die thee zo-niet-lekker.

13-03-2009, 22:02
heet ie echt nunya thee??? of heet ie anders want was naar tuinen geweest maar zag eigenlijk niet echt nunya thee ertussenn??..
is het gewoon net als pickwick thee?

13-03-2009, 23:04

Citaat door Comet:
Heb er al hamdulilaah geen last van, geen hoofdpijn..
Wel de eerste paar dagen dat ik begon met dieeten, toen wel, maar dat kwam omdat mijn lichaam moest wennen aan de minder kcal..



Uhm dat zou vast de reden kunnen zijn ja!

Drink jij het al lang? en zie je al verschil

13-03-2009, 23:19
Naar waar smaakt het? gewoon net als groene thee van pickwick ofz??

13-03-2009, 23:51
Hoeveel kost 't?

14-03-2009, 00:11


Hmm okai...thanks

14-03-2009, 11:16
De thee heeft bij mij een hele tijd terug geholpen, was toen 6 kg kwijt in 2 weken tijd en iedereen die ik ken die de thee heeft uitgeprobeerd is toen ook afgevallen.

Toen der tijd dronk ik de thee ook gewoon zonder bijwerkingen.. maar sinds een weekje drink ik de thee weer en werkt het laxerend.
Eerst dacht ik dat ik misschien gewoon een buikgriepje had, maar toen ik de thee eergisteren liet staan om zeker te weten of het nou daardoor kwam of niet, had ik weer geen last van mijn darmen.

Heb de thee vanochtend weer gedronken en merk dat ik weer buikpijn krijg.

14-03-2009, 11:30
die thee werkt egt niet bij mij.Ik heb hem 3 weken volgehouden nou ben 2,5 kilo aangekomen.Heb egt spijt.ik dronk het ook nog eens 3keer perdag ofzo.

Pagina's : [1] 2