Bekijk volle/desktop versie : Sterke\zwakke kanten.



12-03-2009, 22:43
Wat zijn jouw sterke\zwakke kanten?

12-03-2009, 23:01


Sterk:

-Doorzettingsvermogen. Sinds dag 1 moest ik vechten voor mijn leven en nu,17 jaar later doe ik dat nog steeds. Als ik iets wil of liefheb...dan vecht ik er graag voor. Ik blijf doorzetten totdat ik het eindelijk haal. Wat het me ook gaat kosten,mijn dromen moeten uitkomen.

- Emoties uiten. Ik kan makkelijk mijn emoties uiten. Als ik me bijvoorbeeld rot of blij voel,dan moet ik snel uiten. Dit doe ik door middel van huilen\blij zijn of mijn hart luchten bij mijn moeder of vriendinnen.

-Sociaal. Ik ben een sociaal mens en hou van kletsen. Als je zin hebt om te kletsen over van alles en nog wat,dan ben je bij mij op het goede adres. Ik kan uren babbelen.


Zwakke kanten:
-Onzekerheid. Ben al jaren onzeker en ben bang voor fouten maken. Zodra ik iets meemaak die niet zo fijn is,dan raak ik geblokkeerd en ga me er snel druk om maken.

- Perfectionistisch. Als ik een fout maak op school,werk of gewoon in het dagelijkse leven,dan word ik boos op mezelf. En als ik weet dat iets goed is...dan blijf ik het niet goed vinden. Ik ben niet zo snel tevreden over dingen. Denk altijd dat het beter kan.