Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : marokkaanse meisjes doen niet veel aan sport.....

Pagina's : [1] 2

LZN
02-04-2004, 16:57

In januari bleek uit het rapport van de Commissie-Blok dat het met de integratie van allochtonen in Nederland niet zo slecht gesteld is als werd gedacht. Maar hoe zit het eigenlijk in de sport? Met de jongens en mannen gaat het nog wel, velen zijn lid van een sportvereniging. En er zijn bekende Marokkaanse voetballers: Tarik Oulida, Nourdin Boukhari en Ali Elkhattabi. Bij de boksers zijn er Nordin Ben Salah en Husnu Kocabas, een Turk. Maar dan de meisjes. Kunt u er een opnoemen? Nee, dat is niet voor niks. Uit onderzoek blijkt dat Turkse en Marokkaanse meiden nauwelijks aan sport doen. Met andere woorden: de integratie is mislukt. Hoe dat komt? De feiten op een rijtje. dames is dat echt zo dat jullie niks aan sport doen ? :D.

Misslai_d
02-04-2004, 17:14
ik doe wel aan sport hoor :)

lela_Hanan
02-04-2004, 17:29
Origineel gepost door said2 In januari bleek uit het rapport van de Commissie-Blok dat het met de integratie van allochtonen in Nederland niet zo slecht gesteld is als werd gedacht. Maar hoe zit het eigenlijk in de sport? Met de jongens en mannen gaat het nog wel, velen zijn lid van een sportvereniging. En er zijn bekende Marokkaanse voetballers: Tarik Oulida, Nourdin Boukhari en Ali Elkhattabi. Bij de boksers zijn er Nordin Ben Salah en Husnu Kocabas, een Turk. Maar dan de meisjes. Kunt u er een opnoemen? Nee, dat is niet voor niks. Uit onderzoek blijkt dat Turkse en Marokkaanse meiden nauwelijks aan sport doen. Met andere woorden: de integratie is mislukt. Hoe dat komt? De feiten op een rijtje. dames is dat echt zo dat jullie niks aan sport doen ? :D Uhm...zelf doe ik van alles als ik tijd heb: - joggen in de ochtend - fietsen, zwemmen, dansen.... - en heb een abonement op fitness :D De integratie is zeker wel mislukt maar dat komt niet zomaar!!! Dat komt door een aantal redenen: Ten eerste de sportfaceliteiten moeten zich meer opstellen voor de dames in het algemeen :D Meer sporten voor vrouwen alleen en daarmee bedoel ik dus bv. Zwemmen, Karate, aerobic etc... Zodat het meer aantrekkelijker word voor de vrouwen!!!!!!!!

wannabe
02-04-2004, 17:39
ik deed aan sport..... zat op aerobic... maar nu het warm begin te worden ga ik weer rennen (7km) of af en toe tenissen.. zoals gewoonlijk... mijn conditie is zwaar gedaald.....:(

Miss_Wafae
02-04-2004, 18:10

Ikke Wel Hoor.. Ik Tennis En Doe Aan Aerobic :)

cheima
02-04-2004, 18:15
Origineel gepost door said2 In januari bleek uit het rapport van de Commissie-Blok dat het met de integratie van allochtonen in Nederland niet zo slecht gesteld is als werd gedacht. Maar hoe zit het eigenlijk in de sport? Met de jongens en mannen gaat het nog wel, velen zijn lid van een sportvereniging. En er zijn bekende Marokkaanse voetballers: Tarik Oulida, Nourdin Boukhari en Ali Elkhattabi. Bij de boksers zijn er Nordin Ben Salah en Husnu Kocabas, een Turk. Maar dan de meisjes. Kunt u er een opnoemen? Nee, dat is niet voor niks. Uit onderzoek blijkt dat Turkse en Marokkaanse meiden nauwelijks aan sport doen. Met andere woorden: de integratie is mislukt. Hoe dat komt? De feiten op een rijtje. dames is dat echt zo dat jullie niks aan sport doen ? :D Ik doe sinds kort ook weer aan sport..Ben weer begonnen met fitness. Ik ken het broertje van Nordin Ben salah.. :D Hij is :goedzo:

OujDa_LaDy
02-04-2004, 18:22
Voetbal..:maf:....

Mouny
02-04-2004, 22:10
Ik Doe Aan Kanoeen

G-Bella
02-04-2004, 23:36
Jawel hoor, Ik sport Volop!!! * RPM Spinning * Thai-BO * Zwemmen * BBB, Aerobic.. * Cardio... En noem maar op, genoeg Marokkaanse meisjes die sporten.. :ego:

Amal_fessia
03-04-2004, 11:21
Marokkaanse meiden doen genoeg aan sport: een paar voorbeelden: -alle gangen dweilen (in marokko nog erger..4etages) -stofzuigen verbrand je zo een 300caloriƫn. -vuilniszakken naar buiten brengen (denk aan trappen op en af lopen met een vuilniszak in je hand) -afwassen en afdrogen..je verbrand vet bij elke beweging -boodschappen doen..(denk aan lopen door de supermarkt en alles op de lopende band zetten en weer terug in je karretje en weer alles opstapelen in je plastic tasjes. dit zijn er maar weinig van...ik kan zo wel doorgaan maar ik heb genoeg gesport voor vandaag...dat typen is vermoeiend.. Allez aurevoir mensen!

G-Bella
03-04-2004, 12:21
Origineel gepost door said2 nou dat weet ik dus niet zo zekker ,heb toch me twijvels er over :D Maar toch is het waar :lekkerpuh If u like it or not... :wijs:

PobriSita
03-04-2004, 12:33
Ben veel en veel te lui!

zoya
03-04-2004, 15:07

Ik sport 2 keer per week :( Volgens mij zijn ze dat vergeten in het rapport op te nemen :rolleyes:

DaNGeRouZLy
03-04-2004, 15:11
bijna alle meisjes die ik ken sporten inclusief ikzelf dus er klopt niks van :zwaai:

meghrabia02
03-04-2004, 16:41
geen zin...:rolleyes:

Pagina's : [1] 2