Bekijk volle/desktop versie : De Broer Van Mijn Vriendin Heefd Aids Nadat Hij In Marokko Met Een Meisje Sliep



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

12-03-2009, 19:15
ik vind het heel erg voor hem hij is vorig jaar naar marokko gegaan en heefd spijtig genoeg een meid leren kennen daar in tanger en ja van het één kwam het ander . hij is met haar gaan slapen en heefd haar belooft haar te trouwen nadat hij in belgie aankwam voor papieren in orde te maken heefd ze hem verteld dat zij aids had enhij is snellllll naar dokter gegaan helaas had hij dat oooook. hij is nu zo veranderd nu geen zin meer in het leven en zo gefrusteerd....
dus komt er op neer dat dat meisje dus misschien gewoon in de prostitutie werkte...

12-03-2009, 19:31

Zo schijnheilig kunnen marokkaanse vrouwen zijn....

Dit bewijst het weer

12-03-2009, 19:32
meskien dat is wel fokt up
ook een reden om geen sex voor het huwelijk te hebben plus als je het doet doe je het veilig

12-03-2009, 19:36
dat is fajah ..

12-03-2009, 19:37


Citaat door Zzonnebril:
Zo schijnheilig kunnen marokkaanse vrouwen zijn....

Dit bewijst het weer

ewa ja wat kan hij doen niks he
te laaaaaat.....

12-03-2009, 19:41

Citaat door cheba_zina24:
ewa ja wat kan hij doen niks he
te laaaaaat.....

Kan genoeg doen om de woeden en het verdriet te verwerken.
maar daar ging mijn reactie niet om mijn reactie ging om het feit dat de meeste marokkaanse vrouwen schijnheilig zijn en dat heeft het weer bestempeld

12-03-2009, 20:00
Soo erg, tjah daarom zeggen ze ook duik niet met de eerste de beste het bed in. Moge allah hem genezen en vergeven voor zijn daden!

12-03-2009, 20:05
tja ze moeten maar niet snel met iemand in bed duiken ... en zeker met vrouwen van marokko ... hij dacht zomervakantie lekker van genieten , zo zie je wat ervan kan komen ...

12-03-2009, 20:12

Citaat door Zzonnebril:
Zo schijnheilig kunnen marokkaanse vrouwen zijn....

Dit bewijst het weer



Dit bewijst dat hij z'n meneertje bij zich had moeten houden, dan was dit vast nooit gebeurd

Maar jah kolchi b mektab, Allah straft je hier of in het hiernamaals..

en blijkbaar is hij hier in dit leven gestraft...dit wens ik niemand...
Moge Allah hun fouten vergeven!! ( van alle moslims)

12-03-2009, 20:18

Citaat door cheba_zina24:
ik vind het heel erg voor hem hij is vorig jaar naar marokko gegaan en heefd spijtig genoeg een meid leren kennen daar in tanger en ja van het één kwam het ander . hij is met haar gaan slapen en heefd haar belooft haar te trouwen nadat hij in belgie aankwam voor papieren in orde te maken heefd ze hem verteld dat zij aids had enhij is snellllll naar dokter gegaan helaas had hij dat oooook. hij is nu zo veranderd nu geen zin meer in het leven en zo gefrusteerd....
dus komt er op neer dat dat meisje dus misschien gewoon in de prostitutie werkte...


A zain schrijf alsjeblieft heeft met een t en niet met een d. Je lijkt dan net een ilie. Ontopic: best wel fucked up voor hem, maar als hij het veilig had gedaan, had hij nu geen probleem gehad.

12-03-2009, 20:42

Citaat door hafida:
Dit bewijst dat hij z'n meneertje bij zich had moeten houden, dan was dit vast nooit gebeurd

Maar jah kolchi b mektab, Allah straft je hier of in het hiernamaals..

en blijkbaar is hij hier in dit leven gestraft...dit wens ik niemand...
Moge Allah hun fouten vergeven!! ( van alle moslims)

Inschallah amin ... ik hoop het voor iedereen

12-03-2009, 20:45
Dit verhaal verzin jij, dat merk je aan de manier hoe je schrijft. Waarom je zoiets misselijkmakends bedenkt is een raadsel.

12-03-2009, 21:36


Citaat door n_abiel:
aids kunnen ze pas zien na 9 jaar?
gestoordwijf komt met iets beters




9 jaar om te zien of iemand besmet is met het HIV-virus?

seksuele voorlichting zou geen overbodige luxe moeten zijn voor je,waarde n_abiel.

Hier wat extra leesvoer

http://www.sensoa.be/1_4_5.php

13-03-2009, 12:26

Citaat door n_abiel:
op aids sukkel
dat zien ze heust niet 123


alleen jij wacht 10 jaar om te kijken of je aids heb

13-03-2009, 12:50

Citaat door cheba_zina24:
ik vind het heel erg voor hem hij is vorig jaar naar marokko gegaan en heefd spijtig genoeg een meid leren kennen daar in tanger en ja van het één kwam het ander . hij is met haar gaan slapen en heefd haar belooft haar te trouwen nadat hij in belgie aankwam voor papieren in orde te maken heefd ze hem verteld dat zij aids had enhij is snellllll naar dokter gegaan helaas had hij dat oooook. hij is nu zo veranderd nu geen zin meer in het leven en zo gefrusteerd....
dus komt er op neer dat dat meisje dus misschien gewoon in de prostitutie werkte...


komt op neer sex voor huwlijke zal verboden moeten worden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8