Bekijk volle/desktop versie : het ja woord



Pagina's : [1] 2 3

12-03-2009, 16:52
[Partyservice - Mabrouk, uw exclusieve eventplanner!

--------------------------------------------------------------------------------

U hebt elkaar het ja woord gegeven en nu? Wat is nu bedoeling het organiseren van u bruiloft? Wat komt er kijken? Hoe? Wat? Waar? Wanneer? Wie? allemaal vragen die opeens op je afkomen.

Vele verhalen doen de ronde, de 1 is waar de ander niet. Het is een wereldje waarin word gestreden voor opdrachten. Deze strijd word aangegaan door verschillende cateraars, dj's, negaffa's, fotograves en iedereen die we nodig hebben om een geslaagd evenement neer kunnen zetten.

U zult zich afvragen, wie wij de beste vinden? Onze ervaringen liegen er niet om, de 1 presteert zich beter dan de ander, de 1 komt zijn/haar afspraken beter na dan de ander.

Maar wat voor de 1 de beste is, is voor de ander niet het beste. In elk segment van de bevolking zullen wij dus een andere top drie voor u hebben.

Of wij met iedereen samenwerken? Nee, wij werken niet met mensen die uw bruiloft in gevaar brengen en/of die niet in een team passen.

Vele mensen maken de vergissing door te denken dat Partyservice - mabrouk duur is, dat zijn wij niet. Sterker nog wij kosten u alleen administratie kosten. Verder betalen wij onszelf door de extra kortingen die wij krijgen van onze leveranciers.

Wij garanderen:

- afspraak is afspraak
- geen loze beloftes
- prijs is prijs
- werken met contracten
- houden rekening met uw budget
- een probleem oplossend instelling
- bruiloft ervaring
- eerlijkheid wat de markt u kan bieden
- geen vriendjespolitiek


Conclusie we zijn een organisatie van hun woord.

Voor meer informatie zie onze website:

http://www.partyservice - mabrouk.nl (aan elkaar vast)]

12-03-2009, 17:38


Ziet er heeeeeeeeeel goed uit!!

Vanaf wat zijn de prijzen?

12-03-2009, 17:44
Kan ik een prijzenlijst krijgen? Aangezien prijs prijs is?
Zoals prijs per tafel decoratie, ingangstafel, per visbestilla, per vleesbord, per fruitbord per serveerster?

12-03-2009, 19:36

Citaat door Berberita:
Kan ik een prijzenlijst krijgen? Aangezien prijs prijs is?
Zoals prijs per tafel decoratie, ingangstafel, per visbestilla, per vleesbord, per fruitbord per serveerster?


Wat ik hierboven bedoelde met prijs is prijs, is dat we niet achteraf gaan roepen. Ja we hebben dat ook gedaan dus er komt dat bedrag nog bij.

Als je wilt weten wat de prijs van alles appart is kun je denk ik het beste gewoon een groepen benaderen die elk onderdeel apart leveren.

12-03-2009, 19:37



Citaat door Lady_nbb:
Ziet er heeeeeeeeeel goed uit!!

Vanaf wat zijn de prijzen?



Prijzen verschillen heel erg. Dus een echte vanaf prijs is er niet. Omdat de 1 alleen een negaffa via ons wil en de ander het hele pakket.

En daarin heb je nog verschillen, je hebt luxe cateraars en minder luxe cateraars.

12-03-2009, 21:10

Citaat door Partyservice:
Wat ik hierboven bedoelde met prijs is prijs, is dat we niet achteraf gaan roepen. Ja we hebben dat ook gedaan dus er komt dat bedrag nog bij.

Als je wilt weten wat de prijs van alles appart is kun je denk ik het beste gewoon een groepen benaderen die elk onderdeel apart leveren.


Waarom zo gierig? Een consument heeftr toch recht op te weten wat wat kost als hij iets koopt?

12-03-2009, 21:41

Citaat door Berberita:
Waarom zo gierig? Een consument heeftr toch recht op te weten wat wat kost als hij iets koopt?


Een consument heeft veel rechten, maar op welke wettelijk artikel jij deze reactie basseert ben ik niet van op de hoogte.

En daarbij verschilt het per bruiloft wat iets kost.

Ik vind het niet erg om een dialoog met je aanl te gaan. Maar je manier van formulieren mag iets netter.

Shoukran.

12-03-2009, 21:43

Citaat door Berberita:
Waarom zo gierig? Een consument heeftr toch recht op te weten wat wat kost als hij iets koopt?



koop jij iets wanneer je de prijs niet kent

12-03-2009, 22:18

Citaat door Berberita:
Waarom zo gierig? Een consument heeftr toch recht op te weten wat wat kost als hij iets koopt?


meen je dit echt ? wat een haat altijd weer.

13-03-2009, 10:05

Citaat door miss_leyla85:
meen je dit echt ? wat een haat altijd weer.


Haat? Jij weet kennelijk niet waar het over gaat dus ssst.

Ik vraag om de prijzen per bord, de meeste cataraars willen dit niet geven, ze willen alleen een samenvattende offerte geven. Het is eerlijk als een klaant wat wilt kopen dan ook prijs per stuk te zien krijgt en niet bla bla hier is het totaal.

13-03-2009, 10:14

Citaat door Berberita:
Haat? Jij weet kennelijk niet waar het over gaat dus ssst.

Ik vraag om de prijzen per bord, de meeste cataraars willen dit niet geven, ze willen alleen een samenvattende offerte geven. Het is eerlijk als een klaant wat wilt kopen dan ook prijs per stuk te zien krijgt en niet bla bla hier is het totaal.



Lees je wel wat ik zeg of niet?

13-03-2009, 10:15

Citaat door Partyservice:
Lees je wel wat ik zeg of niet?


Veel succes met je bedrijf. Ik ga verder ook niet met jou in gesprek.

13-03-2009, 20:09



Citaat door Berberita:
Veel succes met je bedrijf. Ik ga verder ook niet met jou in gesprek.



Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom je in eerste instantie gereageerd hebt.

18-03-2009, 21:09
salam ou aleikom, misschien een rare vraag maar van wie is die decoratie op jullie site??

20-03-2009, 22:42
Van verschillende decorateurs en cateraars.

Pagina's : [1] 2 3