Bekijk volle/desktop versie : November Bruidjes klikken



12-03-2009, 14:19
salam,


welke bruidjes trouwen in November?

Allahyekemel 3likoem bel gair Insa Allah


Ik trouw insa allah op 28 November

en wat hebben jullie allemaal al geregeld ik helemaal niks heb het zo druk met werken gaan over 2 weken zaal bekijkennnnnn

12-03-2009, 14:23


Salaam aleikoum,

Ik trouw insha Allah in november. We hebben nog geen datum.
Ik heb ook nog helemaal niets geregeld. Ben wel aan het rondkijken (bednakjes, ziana's, bruidsjurken) gewoon via internet.
We weten al wel in welke zaal we het gaan houden. Over 2 weken hebben we een afspraak.

Tja verder ben ik nog druk aan het werk en hoop ik in Juni mijn opleiding af te ronden.

12-03-2009, 14:28

Citaat door Ibadaat:
Salaam aleikoum,

Ik trouw insha Allah in november. We hebben nog geen datum.
Ik heb ook nog helemaal niets geregeld. Ben wel aan het rondkijken (bednakjes, ziana's, bruidsjurken) gewoon via internet.
We weten al wel in welke zaal we het gaan houden. Over 2 weken hebben we een afspraak.

Tja verder ben ik nog druk aan het werk en hoop ik in Juni mijn opleiding af te ronden.



Allahyekemel 3like bel gair moppieeeeee....

Ja, ik ben ook alleen aan het rondkijken ik kom niet vaak op m.nl en als ik er achter zit is het offline maar wou weten of er al dames waren die in november trouwde ensjow

naar welke zaal ga je kijken?

12-03-2009, 14:35

Citaat door Ibadaat:
Salaam aleikoum,

Ik trouw insha Allah in november. We hebben nog geen datum.
Ik heb ook nog helemaal niets geregeld. Ben wel aan het rondkijken (bednakjes, ziana's, bruidsjurken) gewoon via internet.
We weten al wel in welke zaal we het gaan houden. Over 2 weken hebben we een afspraak.

Tja verder ben ik nog druk aan het werk en hoop ik in Juni mijn opleiding af te ronden.



i have the same problem gair insa allah ik hoop eind november insa allah arebie als alles goed gaat

Gair insa allah allahyekemel 3likom beGair

12-03-2009, 14:37



Citaat door chahinazz:
i have the same problem gair insa allah ik hoop eind november insa allah arebie als alles goed gaat

Gair insa allah allahyekemel 3likom beGair



Komt goed Meid voor je het weet ben je al aan het stressen en aan het regelen

Amien op jou Dou3a jij ook Allahyekemel 3like belgair

12-03-2009, 14:46

Citaat door aarbdeiloverrr:
Allahyekemel 3like bel gair moppieeeeee....

Ja, ik ben ook alleen aan het rondkijken ik kom niet vaak op m.nl en als ik er achter zit is het offline maar wou weten of er al dames waren die in november trouwde ensjow

naar welke zaal ga je kijken?


Amien. Ik woon in een klein plaatsje. Het is de enige mooie en grote zaal, met heel podium enzo! 95% dat we het daar gaan houden. Het is alleen een best dure zaal. Ghair Insha Allah.

Ik heb al wat rondgebeld naar dj's enzo. Het gaat mij nu even om het kostenplaatje. Ik wil weten hoeveel we beiden ongeveer kwijt zullen zijn aan de grote dag! Ik zou zo graag een datum willen weten zodat ik al dingen kan plannen. Ik merk dat, hoe meer ik op zoek ga, ik steeds meer namen en telefoonnummers ga noteren. Zo kun je natuurlijk nooit een keuze maken!

12-03-2009, 14:48

Citaat door chahinazz:
i have the same problem gair insa allah ik hoop eind november insa allah arebie als alles goed gaat

Gair insa allah allahyekemel 3likom beGair


Waarom heb jij nog geen datum gepland? Je kunt niets regelen als je geen datum hebt.
Insha Allah komt mijn schoonfamilie over 2 weken. Dan gaan we de kosten verdelen en hopelijk!! ook een datum plannen.

12-03-2009, 14:54

Citaat door Ibadaat:
Amien. Ik woon in een klein plaatsje. Het is de enige mooie en grote zaal, met heel podium enzo! 95% dat we het daar gaan houden. Het is alleen een best dure zaal. Ghair Insha Allah.

Ik heb al wat rondgebeld naar dj's enzo. Het gaat mij nu even om het kostenplaatje. Ik wil weten hoeveel we beiden ongeveer kwijt zullen zijn aan de grote dag! Ik zou zo graag een datum willen weten zodat ik al dingen kan plannen. Ik merk dat, hoe meer ik op zoek ga, ik steeds meer namen en telefoonnummers ga noteren. Zo kun je natuurlijk nooit een keuze maken!



Gair insa allah moppieee.........

ja,wat betreft het te veel rondkijken ik heb echt gewoon top 3 gemaakt en daaruit me keuze gemaakt en gebeld gair insa allah succes

Ik ga maar weer eens vergaderen over 7 minuten


succes als ik je ergens mee kan helpen kan je me pm-en



12-03-2009, 15:05

Citaat door aarbdeiloverrr:
Gair insa allah moppieee.........

ja,wat betreft het te veel rondkijken ik heb echt gewoon top 3 gemaakt en daaruit me keuze gemaakt en gebeld gair insa allah succes

Ik ga maar weer eens vergaderen over 7 minuten


succes als ik je ergens mee kan helpen kan je me pm-en




Ja dat moet ik maar eens doen.
Dank je wel. Ik ga ook meer weer eens aan het werk

12-03-2009, 19:15
13 November

18-03-2009, 13:57

Citaat door mocrotjuh_yo:
13 November


allah kemel bel gair azain

18-03-2009, 14:00
dan ben ik jarig in novmeber

voor de bruidjes allay kimmelkom belghair insallah.
voor henna en negeffa kan je me pm-en

ma3asalama

08-04-2009, 10:34


dames niet vergeten eind november best rekening houden dat het dan l3ied is ...