Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Hier krijg ik dus echt kippevel van

Kneusje
02-04-2004, 13:43

De wedstrijd Celtic-Barcelona was een moment van respect voor de slachtoffers van Madrid ;) Echt respect van de supporters van Celtic:goedzo: Luister en kijk en kijk hoe mooi voetbal eigenlijk is ;) Fragment Celtic-Barcelona (http://www.servecast.com/asx/celtic/mail/ynwa.asx)

the_utrechter
02-04-2004, 13:50
Origineel gepost door Kneusje De wedstrijd Celtic-Barcelona was een moment van respect voor de slachtoffers van Madrid ;) Echt respect van de supporters van Celtic:goedzo: Luister en kijk en kijk hoe mooi voetbal eigenlijk is ;) Fragment Celtic-Barcelona (http://www.servecast.com/asx/celtic/mail/ynwa.asx) gewoon genieten man ik krijg rillingen daar van niet normaal

Kneusje
02-04-2004, 13:52
Origineel gepost door the_utrechter gewoon genieten man ik krijg rillingen daar van niet normaal Ja man dat had ik ook ;) Ik hoop dat Marocprofs tegen Ajax ook zoiets gebeurt ;)

the_utrechter
02-04-2004, 13:57
Origineel gepost door Kneusje Ja man dat had ik ook ;) Ik hoop dat Marocprofs tegen Ajax ook zoiets gebeurt ;) reken er maar niet op :D

the_utrechter
02-04-2004, 13:58

ps heb je al kaartjes gehaald vandaag?

Kneusje
02-04-2004, 14:00
Origineel gepost door the_utrechter ps heb je al kaartjes gehaald vandaag? Nou een vriend haalt kaartjes voor ons ;) En jij heb je al kaartjes gehaald?

hayete
02-04-2004, 14:25
Ja Dat Is Waar he...De Kaartjes Verkoop Is begonnen, Mijn Broer Is Gaan Halen, Is Hij Niet Te Laat :rolleyes:

Kneusje
02-04-2004, 14:37
Origineel gepost door hayete Ja Dat Is Waar he...De Kaartjes Verkoop Is begonnen, Mijn Broer Is Gaan Halen, Is Hij Niet Te Laat :rolleyes: Kaartverkoop is vandaag begonnen :rolleyes:

hayete
02-04-2004, 14:55
Ja Daarom....Ik Ben Dus Cker Niet te laat :D, Heb Er Egt Zin In :D, Maar Denk Je Dat Ze Egt Gaan Spelen Zo Goed Als Ze Kunnen, Of Denk Je Dat Ze Gewoon Maar Wat Gaan Doen Netals Die Wedstrijd Die Marokko Onderling Speelde Voor De Aardbevind ;) :zwaai:

Kneusje
02-04-2004, 15:09
Origineel gepost door hayete Ja Daarom....Ik Ben Dus Cker Niet te laat :D, Heb Er Egt Zin In :D, Maar Denk Je Dat Ze Egt Gaan Spelen Zo Goed Als Ze Kunnen, Of Denk Je Dat Ze Gewoon Maar Wat Gaan Doen Netals Die Wedstrijd Die Marokko Onderling Speelde Voor De Aardbevind ;) :zwaai: Dit is puur een vriendschappelijke wedstrijd voor een goed doel ;) Ik denk dat er wel veel word gescoort maar er zal niet echt strijd worden geleverd zoals in een echte wedstrijd waar het ergens om gaat ;)

Kneusje
02-04-2004, 20:55
Origineel gepost door s_soumaya18 Borring :D Jou had ik als laatste op dit forum verwacht :D

originalmocro
03-04-2004, 17:15
Ik hoor alleen geschreeuw. Ik zie niets.

lhouceimagirl1
04-04-2004, 16:40

walah ik ook!

Tempelier
05-04-2004, 01:05
Origineel gepost door the_utrechter gewoon genieten man ik krijg rillingen daar van niet normaal Zegt iemand met Osama op zijn avatar. :rolleyes: Hoe dom kun je zijn, hoe kun jij nou kippevel krijgen. Jij bent een supporter van iemand die medeschuldig is aan die moorden, als ze jouw los zouden laten in dat stadion..... Als iemand geen respect heeft voor die slachtoffers ben jij het.