Bekijk volle/desktop versie : Spreibroek bij mijn kleintje???



11-03-2009, 21:08


Salem alaikom,

Wie van de dames heeft hier ervaring mee? Zouden jullie die met mij willen delen.

Groetjes

11-03-2009, 21:11


mijn nichtje had dat vanaf ze 1 maand was..

moest ze 24 perdag om, alleen met in bad gaan niet..

tis zielig om te zien, maar ze leek er geen lat van te hebben..
ze heeft het een half jaartje gedragen, en heedt nu geen last meer van

11-03-2009, 21:21

Citaat door noä:
mijn nichtje had dat vanaf ze 1 maand was..

moest ze 24 perdag om, alleen met in bad gaan niet..

tis zielig om te zien, maar ze leek er geen lat van te hebben..
ze heeft het een half jaartje gedragen, en heedt nu geen last meer van



Bedankt voor je reactie Ik denk dat wij als volwassenen er meer last van hebben dan de kleintjes Oke een half jaartje is natuurlijk wel zo om.

11-03-2009, 21:22

Citaat door HappyWomen:
Bedankt voor je reactie Ik denk dat wij als volwassenen er meer last van hebben dan de kleintjes Oke een half jaartje is natuurlijk wel zo om.



haha ja dat denk ik ook...

maar mijn nichtje moest het om haar heupjes ofzo iets..

11-03-2009, 21:23


wat is dat oughtie?

11-03-2009, 21:27
mijn dochter heeft het gehad voor haar heupdysplasie
ze heeft het anderhalf jaar om gehad , ik moet zeggen het was een hoop temmara iedere keer naar de orthopeed , en naar een orthopedisch centrum om het spreidbroekje aan te passen , ze liep daardoor later.
Ze is nu inmidddels al 7 jaar , maar loopt nu weer bij de fysio .
Dit komt omdaat haar spieren in haar benen niet sterk zijn , hierdoor valt ze vaak ze rent met gebogen knieen.
De oorthopeed beweert dat het niet daardoor komt , maar de fysio zegt dat het wel daardoor komt.
Ik heb een dochter van 8 maanden , ze zat ook net op de grens met haar heupen , maar na de laatste rontgenfoto was alles goed alhamdoeallah.
Ze hoeft dus gelukkig geen broekje , ik ben erg opgelucht alhamdoe allah

Maar meid als je vragen hebt mag je me pmen, want ben niet zo vaak op mnl.

11-03-2009, 21:29

Citaat door Erhabiya:
wat is dat oughtie?



Mijn dochter heeft een lichte heupafwijking dat heb ik vandaag te horen gekregen. De heupkom is niet diepgevormd daardoor kan het de heupkop niet goed bedekken. Dus kan ze ongeveer als ze 30 is al slijtage krijgen.

Dus word er een spreibroek gemaakt die de benen uitelkaar houd. Die moet ze dan 23 uur per dag aan hij mag alleen tijdens het verschonen en badderen.

11-03-2009, 21:29
mijn dochter heeft het gehad voor haar heupdysplasie
ze heeft het anderhalf jaar om gehad , ik moet zeggen het was een hoop temmara iedere keer naar de orthopeed , en naar een orthopedisch centrum om het spreidbroekje aan te passen , ze liep daardoor later.
Ze is nu inmidddels al 7 jaar , maar loopt nu weer bij de fysio .
Dit komt omdat haar spieren in haar benen niet sterk zijn , hierdoor valt ze vaak ze rent met gebogen knieen.
De oorthopeed beweert dat het niet daardoor komt , maar de fysio zegt dat het wel daardoor komt.
Ik heb een dochter van 8 maanden , ze zat ook net op de grens met haar heupen , maar na de laatste rontgenfoto was alles goed alhamdoeallah.
Ze hoeft dus gelukkig geen broekje , ik ben erg opgelucht alhamdoe allah

Maar meid als je vragen hebt mag je me pmen, want ben niet zo vaak op mnl.

11-03-2009, 21:31
oeps twee keer

11-03-2009, 21:33

Citaat door zaillaschia:
mijn dochter heeft het gehad voor haar heupdysplasie
ze heeft het anderhalf jaar om gehad , ik moet zeggen het was een hoop temmara iedere keer naar de orthopeed , en naar een orthopedisch centrum om het spreidbroekje aan te passen , ze liep daardoor later.
Ze is nu inmidddels al 7 jaar , maar loopt nu weer bij de fysio .
Dit komt omdaat haar spieren in haar benen niet sterk zijn , hierdoor valt ze vaak ze rent met gebogen knieen.
De oorthopeed beweert dat het niet daardoor komt , maar de fysio zegt dat het wel daardoor komt.
Ik heb een dochter van 8 maanden , ze zat ook net op de grens met haar heupen , maar na de laatste rontgenfoto was alles goed alhamdoeallah.
Ze hoeft dus gelukkig geen broekje , ik ben erg opgelucht alhamdoe allah

Maar meid als je vragen hebt mag je me pmen, want ben niet zo vaak op mnl.



Heel erg bedankt voor je reactie wat vervelend voor jullie zeg incha allah komt het gauw goed met je dochter. Bij ons is het zo dat de afwijking heel klein is maar toch willen ze een spreibroek.

Ik zit te denken om een second opion te doen bij een ander ziekenhuis.