Bekijk volle/desktop versie : Wie is er naar Turkijke geweest???



Pagina's : [1] 2 3 4

11-03-2009, 13:32
Deel je ervaring aangezien wij dit jaar op vakantie willen naar Turkije wil ik weten welke plek we gaan bezoeken.
zon zee en strand is wat we willen dus kom maar op met leuke steden en waar heb je geboekt en voor hoeveel natuurlijk?
hoor van jullie

11-03-2009, 13:33


en blijven uppennnnn

11-03-2009, 13:34
mensen die geen ervaring hebben met Turkije mee uppen mag altijd

11-03-2009, 13:35
Waarom schrijf je TurkijKe?

11-03-2009, 13:49


Ik ben naar Kusadasi geweest. Je hebt daar alleen geen zandstrand maar met kiezels. Wij zijn in mei geweest en hebben alleen gezwomen in het zwembad van het hotel. We zijn ook op excursie geweest naar Efese en Pamukale (echt de moeite waard) en natuurlijk het de markt en het centrum. Dit was een hele leuke vakantie

11-03-2009, 13:54

Citaat door CasualMe:
Waarom schrijf je TurkijKe?
lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk zie het nu passssssssss

11-03-2009, 13:57
wij zijn naar side geweest.. de hotel heet grand art side hotel...
leuke strand, eten was ook lekker.. was een leuke vakantie.

11-03-2009, 13:57

Citaat door Sousia87:
Ik ben naar Kusadasi geweest. Je hebt daar alleen geen zandstrand maar met kiezels. Wij zijn in mei geweest en hebben alleen gezwomen in het zwembad van het hotel. We zijn ook op excursie geweest naar Efese en Pamukale (echt de moeite waard) en natuurlijk het de markt en het centrum. Dit was een hele leuke vakantie


ok klinkt heeeeel leuk en intressant maar wat wij willen is echt VAKANTIEEEE!hahaha luieren op het prachtige strand en genieten van het warme weer dus geen excursie enzo.
wel heel lief van je je ervaring te delen met mij.
Ik hoorde dat Alanya mooi is maar wil ervaringen horen.

11-03-2009, 13:58

Citaat door hanan23:
wij zijn naar side geweest.. de hotel heet grand art side hotel...
leuke strand, eten was ook lekker.. was een leuke vakantie.




hoelang ben je geweest?en hoeveel heeft het gekost per persoon?

11-03-2009, 14:11
ik ben 2x in alanya geweest en de eerste keer was in mei. dat was heerlijk en vorig jaar in augustus. dat dus nooit meer. het was echt te heet. Maar ook benauwd dus geen enkel briesje gewoon. voor de rest wel lekker. mooi hotel met leuke strand en zwembad. eten is ook lekker....en het centrum is ook leuk

11-03-2009, 14:15
Wij hebben paar jaar geleden een last minute geboekt, het was toen 379 euro per persoon all in!
We waren vlakbij bodrum een klein plaatsje dat Yalikavak heet.
Er was een aangelegde strand, het hotel was simpel het eten niet echt denderend. Maar we hebben veel geluierd en gezwommen in zee. Naar markt geweest in dat dorpje (het echte turkse leven zien) Paar keer avondje doorgebracht in Bodrum (erg toeristisch) Wij hebben enorm genoten van alles.
Zou zeker nog terug willen naar Turkijke maar dan een ander gebied bijv. Kusadasi en een wat luxere hotel boeken deze keer.

11-03-2009, 14:15

Citaat door lella_sweety00:
hoelang ben je geweest?en hoeveel heeft het gekost per persoon?

we zijn een weekje geweest .. het koste ongeveer 450,- per persoon.. is al een tijdje terug.

11-03-2009, 14:32


alanya, bij sunweb all inclusive was 1250 euro. voor 2 pers
eten was prima had hotel long beach erg mooi 5 sterren resort...gevogen met transavia erg prettig vliegen (beter dan turkis airlines)

nadeel: RUSSEN lopen er half naakt bij zijn asociaal en luidruchtig maar die vind je overal in turkije en egypte vooral waar alchohol INCLUSIVE is..

11-03-2009, 14:34

Citaat door amal84:
ik ben 2x in alanya geweest en de eerste keer was in mei. dat was heerlijk en vorig jaar in augustus. dat dus nooit meer. het was echt te heet. Maar ook benauwd dus geen enkel briesje gewoon. voor de rest wel lekker. mooi hotel met leuke strand en zwembad. eten is ook lekker....en het centrum is ook leuk



dit is dus ook wat wij ongeveer zoeken.
als we gaan is het zoiezo eind juli ongeveer of midden juli kan niet anders, is het er zo heet dan?het hotel is aan het strand neem ik aan en alsnog geen enkel briesje?hoe is het daar in de avond dan en voor hoeveel hadden jullie p.p geboekt?last minute??
oefff ik vraag veel sma7lie

11-03-2009, 14:35

Citaat door Nisrine999:
alanya, bij sunweb all inclusive was 1250 euro. voor 2 pers
eten was prima had hotel long beach erg mooi 5 sterren resort...gevogen met transavia erg prettig vliegen (beter dan turkis airlines)

nadeel: RUSSEN lopen er half naakt bij zijn asociaal en luidruchtig maar die vind je overal in turkije en egypte vooral waar alchohol INCLUSIVE is..



hmmm ok dit klinkt ook wat ik zoek
last minute is voordeliger?we willen last minute boeken
voor hoelang zijn jullie geweest???

Pagina's : [1] 2 3 4