Bekijk volle/desktop versie : Khadija de moslima en Yasmina de Salghouta



11-03-2009, 11:36
Een schaterend gelach klinkt er vanuit het achterste gedeelte van de Three sisters in Amsterdam op het Rembrandtsplein, waar Yasmina en haar vriendinnen weer eens gezellig een drankje doen en ondertussen de ene sigaret na de andere opsteken. Yasmina een half Marokkaans half Nederlands
meisje spreekt hier regelmatig af met haar vriendinnen die ook allemaal Marokkaanse roots hebben. Een drukte van jewelste is het hier wanneer de dames de achterste tafel in de Three sisters pub bezetten, zij
zijn vaak zo overdreven luidruchtig dat je ze helemaal voorin de zaak kunt horen. Zij zien zichzelf als de "moderne Marokkaanse vrouw" zo geblondeerd als ze erbij lopen strakjes in hun broekjes en topjes die soms op het punt
van knappen staan met de telefoon in de ene hand en de sigaret in de andere met een mond die continu kauwende bewegingen maakt net zoals een koe in een weiland produceren zij het meest irritante geluid van deze hele wereld namelijk het klapperen van kauwgom. Vaak dragen ze zoveel make up en verschrikkelijke kleur lenzen dat het lijkt net alsof ze
uren zijn opgemaakt om mee te spelen in horror film. Dat het deze dames ontbreekt aan enige realistische zelfreflectie blijkt onder andere uit de gesprekken die er onderling gevoerd worden, aandachtsgeil zoals ze zijn hebben ze het voornamelijk over jongens en hoe zij die aan het lijntje houden en ervoor zorgen dat ze alles krijgen dat ze willen zonder daar veel
moeite voor te hoeven doen.

Nadia roept Yasmina best wel hard dit terwijl Nadia aan de andere kant van de tafel zit, ik heb op mijn verjaardag afgelopen zaterdag avond
een leuke jongen ontmoet hij werkt in het cafe hiernaast in het restaurant boven alleen kan ik nog geen hoogte van hem krijgen hij is best wel
leuk maar ik weet dus niet of ie een player is. Tazzzz zegt Nadia elke jongen die in een café werkt is een player wat denk jij a sahbtie weet
je wel hoeveel chickies die jongen kan regelen als ie wilt. Waarop Yasmina zegt ja wallah ik heb hem mijn telefoon nummer gegeven het is nu
maandag en hij heeft me nog niet gebeld meeste gasten bellen gelijk volgende dag a sahbtie dan zijn ze al helemaal geil.... hahaha lacht
Nadia keihard ja dat heb ik ook altijd soms bellen ze dezelfde avond of sturen ze een sms over hoe mooi ik wel niet ben. Yasmina begint
ook keihard te lachen.... hahahahah bij mij heeft een keer een gast die in de stad om mijn nummer had gevraagd gelijk gebeld om te vragen of ik wel
veilig thuis was gekomen hahahahaha..... weet je wat ik toen zei? Het ging de 24 voorgaande jaren ook goed dus wat maak je je druk a sahbie
hahahahah Laila die ook aan tafel zit begint keihard te hoesten en ook te lachen en zegt daarna... waarom doe je dat altijd a stomme trut laat je
me lachen terwijl ik net een trekje van mijn sigaret heb genomen nu lachend alle drie de dames keihard. Laila zegt daarna met een gemene ondertoon
misschien heeft ie t wel te druk met andere chickies... waarop Yasmina haar blik op oneindig zet en begint te piekeren zou dat echt zo zijn? heeft ie
het inderdaad te druk met andere chickies dat ie geen tijd heeft voor deze A-klasse chick van dat soort mannen zijn er niet veel zegt ze tegen haar zelf terwijl ze dit doet voelt ze haar verlangen voor hem groeien zou hij me nog wel bellen? Nadia zwaait met haar hand voor t gezicht van Yasmina en zegt hallo is daar iemand? je vindt hem echt leuk he? Yasmina zegt niets en denkt waarom heb ik zijn nummer niet gevraagd ? de meeste mannen bellen ook gelijk op! Ze steekt al piekerend een sigaret op en zegt Yallah na deze peuk gaan we even door de stad lopen ok? waarop Nadia en Laila er ook maar een opsteken, Laila ziet een ober en maakt het "afreken" gebaar met haar handen.

Tak..tak..takterlak, klinkt het ritmische geluid van hun hakjes die de grond van de Kalverstraat raken het geluid versterkt door een echo in combinatie met hun verschijning en houding laat hun opvallen tussen het winkelende publiek die maandagmiddag, of ze daarmee misschien ook ongewenste aandacht op zich vestigen staan ze eigenlijk nooit bij stil. Voor Yasmina en haar vriendinnen is aandacht net een drug, ze lijken er geen genoeg van te krijgen des te meer aandacht des te beter van wie dan ook. Zina hey pssssst wa Zina klinkt t achter hun, Yasmina draait zich om en ziet een groepje Marokkaanse jongens met opgeschoren kapseltjes en matjes met broeken op hun knieen bij de ingang van V&D staan... Ja jij ja met je mooie ogen! Mag ik je telefoon nr zina? Yasmina draait haar hoofd om en zegt NIET OMDRAAIEN het zijn alleen maar sukkeltjes... de boodschap wordt begrepen door Nadia en Laila terwijl de dames giechelen versnellen ze hun pas om aan het irritante geroep van deze pubertjes te ontkomen... Zo vaak dat ze aangesproken worden is het meer een routine geworden dan iets bijzonders, het zijn immers "meisjes van de straat" van s'ochtends vroeg tot s'avonds laat zijn ze buiten te vinden niets of niemand is hun vreemd. Op de Dam aangekomen ziet Yasmina tram 14 aankoment en zegt nou habibties ik ga loessou ik heb morgen een tentamen moet nog even goed doornemen..
mwah mwah klinkt het gezoen van de dames en ze nemen afscheid van elkaar, we faxen.... roept Yasmina terwijl ze de tram instapt. Ze kijkt nog eens op haar telefoon geen gemiste oproep noch sms van die leuke jongen die ze had ontmoet op haar verjaardag, ze probeert zich zijn naam te herinneren maar zelfs die heeft ze niet goed gehoord door de harde muziek.

Twee dagen verstrijken en op woensdag middag net van school gekomen springt Yasmina nog voor het eten onder de douche, iets wat ze wel vaker doet onder de douche fantaseert Yasmina over die leuke jongen die haar nog steeds niet had gebeld of gesmst. Het verlangen naar deze jongen is gestegen naar voor Yasmina ongekende vormen ze fantaseert over hoe t zou zijn om samen met die jongen onder de douche te staan hoe hij haar zou vasthouden en haar diep in haar ogen zou kijken met zijn mooie grote
arabisch bruine ogen, ze voelt haar hart in haar keel bonzen. Yasmina kent deze jongen verder helemaal niet, het is de manier hoe hij met haar heeft gepraat op haar verjaardag en hoe hij haar aankeek dat ze diep van binnen weet dat deze jongen anders is dan alle andere jongens. Ze draait de doucheknop uit en loopt zichzelf al afdrogend naar haar kamer
opeens gaat haar telefoon......

11-03-2009, 11:43


dit verhaal is deels waargebeurd deels fictie...

Ik zat er over na te denken om hier een boek over te schrijven, graag hoor ik van jullie
of dit een goede beslissing zou zijn??????

Of is het nivea van dit verhaal alleen bestemd voor een forum als dit??????

Of zou ik beide moeten doen??????

Indien ik genoeg serieuze reactie krijg ga ik verder met het verhaal want dit is nog alleen
het BEGIN.......

11-03-2009, 11:55
salaam ..

mister ga door met je verhaal. Het is een leuke begin en zo te zien ben ik je eerste fan..

11-03-2009, 15:59

Citaat door islamiclover:
salaam ..

mister ga door met je verhaal. Het is een leuke begin en zo te zien ben ik je eerste fan..



dankjewel voor je "fanmail"

blijkbaar is het verhaal zelfs onder peil voor dit forum want ik krijg verder geen reacties

het is weer duidelijk bedankt he hahahah lol

11-03-2009, 20:25



Citaat door NiceMocro23:
dankjewel voor je "fanmail"

blijkbaar is het verhaal zelfs onder peil voor dit forum want ik krijg verder geen reacties

het is weer duidelijk bedankt he hahahah lol



Peil of niet.. Ga door... ik ben beniewd..

ga door a sahbiii

11-03-2009, 20:29
Ben benieuwd...gewoon plaatsen joh.