Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er ZIANA ZOHRA uit lier op 28 maart??



11-03-2009, 08:31
Hier melden, ik heb een belangerijke mededeling!!

xxx

11-03-2009, 08:42


ken wel mensen die haar hebben gehad hoezo ?

11-03-2009, 08:54
Ik had al een forum over haar geopend hoe erg ze is en wat ze mijn vriendin heeft aangedaan.. Nu zou ik graag willen weten wie haar heeft voor 28/03..

11-03-2009, 08:56

Citaat door blauweregen:
Ik had al een forum over haar geopend hoe erg ze is en wat ze mijn vriendin heeft aangedaan.. Nu zou ik graag willen weten wie haar heeft voor 28/03..

ach joh laat gaan allah is groot die vergeet niemand dus maak je niet druk meid ga lekker leuke dingen doen

11-03-2009, 08:58



Citaat door blauweregen:
Ik had al een forum over haar geopend hoe erg ze is en wat ze mijn vriendin heeft aangedaan.. Nu zou ik graag willen weten wie haar heeft voor 28/03..



jij gaat dan toch ook trouwen (aan je ondertekenign te zien) hoezo wil je dat weten dan?

11-03-2009, 09:53

Citaat door nice_girl:
jij gaat dan toch ook trouwen (aan je ondertekenign te zien) hoezo wil je dat weten dan?



Ik ga inderdaad bijna trouwen maar hamdoelilah heeft Allah mijn ogen op tijd open gedaan en mij een teken gegeven dat ze een slechte mens is!! Ik had haar eerst genomen op die datum maar sinds die keer wat ze mij vriendin heeft aangedaan want zij is voor mij getrouwd heb ik haar ONMIDDELIJK afgebeld! Ik moest haar ni meer hebben en ze is echt niet vriendelijk! Ze denkt alleen aan geld en aan haar eigen!!!

Ik hoop incha'allah dat Allah haar gaat straffen want zo iemand verdient het geld niet van onschuldige bruidjes die zolang naar hun mooie dag uitkijken!!

Hamdoelilah ben ik niet de enige die klaagt over haar

Voor de andere bruidjes, lahi kemal bighair incha'allah..

11-03-2009, 10:13

Citaat door blauweregen:
Ik ga inderdaad bijna trouwen maar hamdoelilah heeft Allah mijn ogen op tijd open gedaan en mij een teken gegeven dat ze een slechte mens is!! Ik had haar eerst genomen op die datum maar sinds die keer wat ze mij vriendin heeft aangedaan want zij is voor mij getrouwd heb ik haar ONMIDDELIJK afgebeld! Ik moest haar ni meer hebben en ze is echt niet vriendelijk! Ze denkt alleen aan geld en aan haar eigen!!!

Ik hoop incha'allah dat Allah haar gaat straffen want zo iemand verdient het geld niet van onschuldige bruidjes die zolang naar hun mooie dag uitkijken!!

Hamdoelilah ben ik niet de enige die klaagt over haar

Voor de andere bruidjes, lahi kemal bighair incha'allah..


zo erg... wat heeft ze dan precies gedaan?

Wie heb je nu meid?
Ik hoop dat je een mooie en gezegende dag tegemoet gaat inshaAllah!

11-03-2009, 10:29

Citaat door nice_girl:
zo erg... wat heeft ze dan precies gedaan?

Wie heb je nu meid?
Ik hoop dat je een mooie en gezegende dag tegemoet gaat inshaAllah!



Ameen incha'allah.. Bedankt hbiba!

Ik heb nu Ziana Loubna uit Molenbeek en tbarakallah die heeft jurken!! Na m'n trouw zal ik een verslagje uitbrengen en een paar foto's tussen plaatsen van mijn jurken incha'allah..

Zie deze link zodat je kan lezen wat ze heeft gedaan.. Echt meid uit de grond van mijn hart wens ik dit niemand toe wallah!! Voor mij is zij de ergste, gruwelijkste mens die er bestaat!! Ik krijg kippenvel van haar wallah!!!!

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2425642

11-03-2009, 10:31
Mensen, hou een keer op met elkaar zwart te maken..Laat iedereen in zijn waarde..

En nee, ik ken die ziyana niet..

PS: verhuur bruidsjurken..meer info PM

11-03-2009, 10:49

Citaat door Timaatje_x:
Mensen, hou een keer op met elkaar zwart te maken..Laat iedereen in zijn waarde..

En nee, ik ken die ziyana niet..

PS: verhuur bruidsjurken..meer info PM



Nee meid, het moet juist gezegd worden zodat andere meisjes hiervan op de hoogte gebracht worden! Ik ben niet de enige die klaagt over haar.. We zijn er voor elkaar om alle toekomstige bruidjes te helpen en goeie advies te geven.

Iemand die haar werk slecht levert en meisjes in't zak zet, moet gewaarschuwd worden voor andere bruidjes!

Ik maak haar niet zwart maar zeg de waarheid want IK heb met m'n eigen ogen gezien hoe slecht ze haar werk heeft geleverd! Bovenop vraagt ze minstens 1000e voor 3 kleedjes die niet eens de moeite waard zijn voor zoveel geld!!!! GELDWOLF IS ZE!!

11-03-2009, 14:01
wat is er nu zo speciaal aan die datum?