Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie ervan???



Pagina's : [1] 2 3

10-03-2009, 22:20
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S59841721

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10073977

Mag ik meningen horen over deze twee bedden??????

De laatste heeft bijna iedereen daarom dacht ik aan de eerste...eigenlijk heb ik de eerste al besteld maar kan hem nog altijd ruilen dus mensen kom op welke is leuker?
Ik slaap trouwens met mijn zus op de kamer en we hebben allebei de eerste besteld.

10-03-2009, 22:23


bijna heel Nederland slaapt in de tweede, maar hij 's ook leuk hoor

10-03-2009, 22:26

Citaat door vivre:
bijna heel Nederland slaapt in de tweede, maar hij 's ook leuk hoor


hahahahaha toch iemand die zoals ons denkt...hij is leuk maar iedereen heeft hem is niet meer leuk.
Toch de eerste houden?????
Onze kamer is grijs/zilver/wit en dan twee zwarte bedden anders hebben we teveel grijs/zilver hahahaha en dan nog leuke accesoires in het zwart erbij.heb teveel zilver spiegel vazen gordijnen zit ook zilver is vloerbekking is lichtgrijs met donkergrijs daarom wouden we 2 zwarte bedden.

10-03-2009, 22:27
hupppp dames heb jullie mening nodiggggg

10-03-2009, 22:28



Citaat door lella_sweety00:
hahahahaha toch iemand die zoals ons denkt...hij is leuk maar iedereen heeft hem is niet meer leuk.
Toch de eerste houden?????
Onze kamer is grijs/zilver/wit en dan twee zwarte bedden anders hebben we teveel grijs/zilver hahahaha en dan nog leuke accesoires in het zwart erbij.heb teveel zilver spiegel vazen gordijnen zit ook zilver is vloerbekking is lichtgrijs met donkergrijs daarom wouden we 2 zwarte bedden.




Ja, klinkt leuk toch

10-03-2009, 22:33
Ik vind het enge bedden, bedden die je vroeger in weeshuizen zag..Ik zou voor 2 gaan maar ik hou van krulletjes etc.

10-03-2009, 22:35

Citaat door Kippenhok:
Ik vind het enge bedden, bedden die je vroeger in weeshuizen zag..Ik zou voor 2 gaan maar ik hou van krulletjes etc.


hmmmm dus jij vindt bed 2 leuker?
Iedereen heeft die bed daarom wil ik bed 1.

10-03-2009, 22:37
Ik ga denk ik idd toch maar voor bed 2 hoor net de mening van mijn buurmeisje en zusje

10-03-2009, 22:39

Citaat door lella_sweety00:
hmmmm dus jij vindt bed 2 leuker?
Iedereen heeft die bed daarom wil ik bed 1.



Ach joh lekker boeiend dat iedereen het heeft niet iedereen heeft jou kamer toch Haha. Ik zou voor 2 gaan met leuke kussentjes etc zo lijkt het nog een bank ook..Bed 1 komt heel eng over bij mij.

10-03-2009, 22:40
de eerste! ik had voor mezelf deze in gedachte


10-03-2009, 22:43

Citaat door Kippenhok:
Ach joh lekker boeiend dat iedereen het heeft niet iedereen heeft jou kamer toch Haha. Ik zou voor 2 gaan met leuke kussentjes etc zo lijkt het nog een bank ook..Bed 1 komt heel eng over bij mij.



hey ik kan hem toch ook wit spuiten....is hij dan nog steeds eng??


ik wil die 2e liever niet maar goed volgens mijn buurmeisje en zusje moet ik voor de 2e gaan.
Ik weet het nu even niet meer

10-03-2009, 22:45

Citaat door lella_sweety00:
hey ik kan hem toch ook wit spuiten....is hij dan nog steeds eng??


ik wil die 2e liever niet maar goed volgens mijn buurmeisje en zusje moet ik voor de 2e gaan.
Ik weet het nu even niet meer



Als je een zwart bed wit wil maken ben je wel ff bezig met schuren de grond laag en dan verfen soms 2 keer..Ik zou daar geen tijd aan besteden. Ik vind 2 leuker met die mooie ijzeren spaken om het zo maar te zeggen met leuke kussentjes net een bankje.

10-03-2009, 22:45



Citaat door Godvruchtig:
de eerste! ik had voor mezelf deze in gedachte




in het wit is hij wel leuk maar ik kan geen tweepersoonsbed in mijn kamer nemen want mijn kamer is klein en dan heb ik geen ruimte meer snappie...en de mijne is er alleen in het zwart.het wordt denk ik toch de 2e

10-03-2009, 22:49
De tweede is wel leuker, maar die zie je idd in alle meidenkamers tegenwoordig. Dus als je iets anders wilt, moet je voor de eerste gaan

10-03-2009, 22:50

Citaat door Maram:
De tweede is wel leuker, maar die zie je idd in alle meidenkamers tegenwoordig. Dus als je iets anders wilt, moet je voor de eerste gaan



Vind jij de 1e niet eng

Pagina's : [1] 2 3