Bekijk volle/desktop versie : Geef mij Feedback



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

10-03-2009, 20:50
Salaam,

Als mens wil ik mijzelf graag verder ontwikkelen. Dit kan alleen als ik een aanmoediging of te wel feedback krijg van mensen die een bepaald idee hebben over mijn handelen. Met als doel: mij zelf onder de loep te nemen en aan mijn zwakke ( zeg eigenlijk liever geen zwakke, maar punten waar ik nog verder aan wil sleutelen. Moehiem) punten te werken.
In mijn reallife ben ik echt zot op het krijgen van feedback. Ik vind het leuk om te horen hoe bepaalde mensen tegen mij aan kijken. Zowel positieve als negatieve punten komen aan bod. Ik leer er alleen maar meer van. Of ik er wat mee doe, is natuurlijk een tweede. Het gaat er namelijk om hoe een bepaalde feedback overgebracht wordt. Hoe dan?

1- Vertel de situatie
2- wat voor gevoel geeft dit jou?
3- Hoe zou jij het liever zien? En wat kan die persoon doen om jou dat gevoel wel of niet te geven? Etc.

Nou kies ik er dus ook voor om virtueel feedback te verkrijgen. Ik zou heel graag wat feedback van jullie willen krijgen. Uiteraard is dat moeilijk, aangezien jullie mij niet persoonlijk kennen. Maar ook met mijn virtuele-gedrag kunnen jullie al heel ver komen.

Zet tenslotte even bij of jullie mij wel graag als schoonzus of vrouw zou willen zien. ... Maar is dat niet zo, laat dan aub even weten waar het probleem dan ligt. Dan kan ik daar zelf aan gaan werken om zo een goede en Waardige echtgenote te kunnen worden. Insha Allah. Haha.

Dit is echt serieus.

Yallah, ik ben benieuwd.

Hmeddieeeeee

10-03-2009, 21:00


Mooie eigenschap heb je daar jonge dame,

10-03-2009, 21:02

Citaat door TheDeparted:
Mooie eigenschap heb je daar jonge dame,



Hallo,

Hartelijk dank voor je compliment!

10-03-2009, 21:07
Uppa!


Wie durft?

10-03-2009, 21:07



Citaat door TheDeparted:



Jij mag ook hoor, maar ik ken je niet...

10-03-2009, 21:09

Citaat door Hmeds_Daughter:
Jij mag ook hoor, maar ik ken je niet...


wat mag ik precies?

10-03-2009, 21:15
Feedback geven....

10-03-2009, 21:21
Ik zou graag willen, punt is dat ik jou niet ken.
Maar ik kan namelijk wel iets zeggen wat me is opgevallen aan je tekst boven; volgens mij ben je een dame dat veel van andere leert. Maar ook openstaat voor andere. Je vind het belangrijk dat andere je ook mogen. Dus een positieve instelling.

Heb ik gelijk?

10-03-2009, 21:26
Je leert van anderen, anderen leren weer van jou.
Je komt over als een slimme dame, die altijd de juiste woorden weet te vinden en deze mooi weet neer te zetten. Hier op het forum geef je uitstekende tips waar nodig. Je bent zeker niet op je mondje gevallen en hebt een sterk karakter.

Dit was het dan zo'n beetje, voor zover ik je virtueel ken.

10-03-2009, 21:27

Citaat door TheDeparted:
Ik zou graag willen, punt is dat ik jou niet ken.
Maar ik kan namelijk wel iets zeggen wat me is opgevallen aan je tekst boven; volgens mij ben je een dame dat veel van andere leert. Maar ook openstaat voor andere. Je vind het belangrijk dat andere je ook mogen. Dus een positieve instelling.

Heb ik gelijk?


Je hebt helemaal gelijk.

Maar of dat vetgedrukte een positieve instelling is? Dat niet altijd.
Ik kan namelijk naief zijn en altijd het beste willen inzien in de mens.
Maar naarmate de tijd verstrijkt, word je daarin ook wat wijzer en leer je ook verschillende soorten mensen kennen. Ook mensen die je liever niet heb willen leren kennen. Dan maakt het voor mij niet meer uit of ik door derden graag gezien word. Maar inderdaad, door mijn naasten wil ik wel graag gezien worden. Ik ben als mens ook positief. Ik sta positief in het leven. Tuurlijk zijn er momenten dat je klaagt en het hele huis bij elkaar wil krijsen. Maar toch, in mijn achterhoofd heb ik toch altijd de attitude: ''Het komt wel goed.''

Hoe sta jij zelf in het leven? En zijn er bepaalde eigenschappen waar jij zelf nog aan wil sleutelen?

10-03-2009, 21:30

Citaat door Dimitra:
Je leert van anderen, anderen leren weer van jou.
Je komt over als een slimme dame, die altijd de juiste woorden weet te vinden en deze mooi weet neer te zetten. Hier op het forum geef je uitstekende tips waar nodig. Je bent zeker niet op je mondje gevallen en hebt een sterk karakter.

Dit was het dan zo'n beetje, voor zover ik je virtueel ken.



Merci Beaucoup, Jongedame!
Hoe sta jij zelf in het leven? Waar vind jij dat je zelf aan moet werken?

Leuke OT trouwen...

10-03-2009, 21:38

Citaat door Hmeds_Daughter:
Je hebt helemaal gelijk.

Maar of dat vetgedrukte een positieve instelling is? Dat niet altijd.
Ik kan namelijk naief zijn en altijd het beste willen inzien in de mens.
Maar naarmate de tijd verstrijkt, word je daarin ook wat wijzer en leer je ook verschillende soorten mensen kennen. Ook mensen die je liever niet heb willen leren kennen. Dan maakt het voor mij niet meer uit of ik door derden graag gezien word. Maar inderdaad, door mijn naasten wil ik wel graag gezien worden. Ik ben als mens ook positief. Ik sta positief in het leven. Tuurlijk zijn er momenten dat je klaagt en het hele huis bij elkaar wil krijsen. Maar toch, in mijn achterhoofd heb ik toch altijd de attitude: ''Het komt wel goed.''

Hoe sta jij zelf in het leven? En zijn er bepaalde eigenschappen waar jij zelf nog aan wil sleutelen?


Nou dan heb ik je toch nog aardig ingeschat

niemand is perfect. Er zijn altijd wel eigenschappen waarvan ik denk dat kan beter. Ik kan me soms heel erg ergeren aan anderen, zoals bepaalde uitspraken etc. Ik ben dan iemand die daar fel opreageert in praktijk dan he( dus jij hoeft nergens bang voor te zijn ). Soms reageer ik woedend en dat gooi ik er uit. Ik moet leren om mezelf in controle te houden.

10-03-2009, 21:40



Citaat door Hmeds_Daughter:
Merci Beaucoup, Jongedame!
Hoe sta jij zelf in het leven? Waar vind jij dat je zelf aan moet werken?

Leuke OT trouwen...



Yw.

Kan momenteel beter. Maak een niet zo fijne tijd door. Sta negatief tegenover vele dingen, omdat het me zo tegenzit. Gelukkig zijn er in mn naaste omgeving mensen waar ik van kan leren en die me steunen. Kort samengevat dus; een positieve kijk op de toekomst ontbreekt, maar ik werk er aan.

(OT) Bindingsangst.

10-03-2009, 21:49

Citaat door Hmeds_Daughter:
Salaam,

Als mens wil ik mijzelf graag verder ontwikkelen. Dit kan alleen als ik een aanmoediging of te wel feedback krijg van mensen die een bepaald idee hebben over mijn handelen. Met als doel: mij zelf onder de loep te nemen en aan mijn zwakke ( zeg eigenlijk liever geen zwakke, maar punten waar ik nog verder aan wil sleutelen. Moehiem) punten te werken.
In mijn reallife ben ik echt zot op het krijgen van feedback. Ik vind het leuk om te horen hoe bepaalde mensen tegen mij aan kijken. Zowel positieve als negatieve punten komen aan bod. Ik leer er alleen maar meer van. Of ik er wat mee doe, is natuurlijk een tweede. Het gaat er namelijk om hoe een bepaalde feedback overgebracht wordt. Hoe dan?

1- Vertel de situatie
2- wat voor gevoel geeft dit jou?
3- Hoe zou jij het liever zien? En wat kan die persoon doen om jou dat gevoel wel of niet te geven? Etc.

Nou kies ik er dus ook voor om virtueel feedback te verkrijgen. Ik zou heel graag wat feedback van jullie willen krijgen. Uiteraard is dat moeilijk, aangezien jullie mij niet persoonlijk kennen. Maar ook met mijn virtuele-gedrag kunnen jullie al heel ver komen.

Zet tenslotte even bij of jullie mij wel graag als schoonzus of vrouw zou willen zien. ... Maar is dat niet zo, laat dan aub even weten waar het probleem dan ligt. Dan kan ik daar zelf aan gaan werken om zo een goede en Waardige echtgenote te kunnen worden. Insha Allah. Haha.

Dit is echt serieus.

Yallah, ik ben benieuwd.

Hmeddieeeeee


Je bent op een spontane en leuke manier aanwezig ..
Kan geen negatieve punten benoemen omdat ik inderdaad niet ken

10-03-2009, 21:50
Je doet het Goed.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9