Bekijk volle/desktop versie : Bij iemand worden uitgenodigd ....



10-03-2009, 20:02
At there home


Dan heb ik het niet over meiden onder elkaar of jongens onder elkaar. Maar meer een jongen die het gewoon vindt als je ff bij hem thuis gaat zitten.. en dan leuk praten

Ik vind het RAAR!...Maar dan wordt men schijheilig genoemd....


wou ff zeggen dat ik geen vertrouwen heb in de marokkaanse man van tegenwoordig..... waardelooos.

10-03-2009, 20:04



Citaat door tussen_in:
At there home


Dan heb ik het niet over meiden onder elkaar of jongens onder elkaar. Maar meer een jongen die het gewoon vindt als je ff bij hem thuis gaat zitten.. en dan leuk praten

Ik vind het RAAR!...Maar dan wordt men schijheilig genoemd....


wou ff zeggen dat ik geen vertrouwen heb in de marokkaanse man van tegenwoordig..... waardelooos.
O.

10-03-2009, 20:04

Citaat door _krullenbOl:
Ok



Jij denkt daar anders over? Of was ok je bijdrage

10-03-2009, 20:04
Raar is nog zacht uitgedrukt.. Het is schandalig dat men tegenwoordig zoiets durft te vragen...! Ik vind dat zo vies en dom..!

10-03-2009, 20:05



Citaat door tussen_in:
At there home


Dan heb ik het niet over meiden onder elkaar of jongens onder elkaar. Maar meer een jongen die het gewoon vindt als je ff bij hem thuis gaat zitten.. en dan leuk praten

Ik vind het RAAR!...Maar dan wordt men schijheilig genoemd....


wou ff zeggen dat ik geen vertrouwen heb in de marokkaanse man van tegenwoordig..... waardelooos.



Het gaat niet om vertrouwen.. het gaat erom dat HET NIET KANNN.. wij zijn moslims.. Geen koeffar wat moeten jullie samen in 1 huis doen

10-03-2009, 20:05

Citaat door Malika2004:
hahah dat noemen ze ver-westerde jongeren!!

Ab-normaal





ZWAAR!

10-03-2009, 20:05
Zeker niet normaal, echt Hollands.

10-03-2009, 20:07

Citaat door Metalsa_Roosje:
Het gaat niet om vertrouwen.. het gaat erom dat HET NIET KANNN.. wij zijn moslims.. Geen koeffar wat moeten jullie samen in 1 huis doen




jaah... dat vind ik ook!
Wallah soms denk ik ben ik de enige die zoo denkt or what!

10-03-2009, 20:07
HIJ WIL WAT VAN JE!!! EN DAN HEB IK HET NIET OVER EEN GEZELLIGE GESPREKJE!!!

10-03-2009, 20:08

Citaat door Oases:
Zeker niet normaal, echt Hollands.





ja, erg. Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt , want ik d8 echt .... dat ik de enige was die dit raar vindt

10-03-2009, 20:08

Citaat door tussen_in:
jaah... dat vind ik ook!
Wallah soms denk ik ben ik de enige die zoo denkt or what!



Schijt aan hun.. ieder zijn graf.. gwn opjezelf letten is al meer dan genoeg meid

10-03-2009, 20:10

Citaat door MossibaElKe7la.:
xxxxxx.




ok.

10-03-2009, 20:10



Citaat door tussen_in:
ja, erg. Ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt , want ik d8 echt .... dat ik de enige was die dit raar vindt



Er zijn genoeg die dat niet normaal vinden maar meer mensen die het normaal beginnen te vinden.

Binnenkort is het normaal om in je blootje buiten te huppelen.

10-03-2009, 20:12

Citaat door Oases:
Er zijn genoeg die dat niet normaal vinden maar meer mensen die het normaal beginnen te vinden.

Binnenkort is het normaal om in je blootje buiten te huppelen.


Jaa.....