Bekijk volle/desktop versie : Ik ga..



Pagina's : [1] 2 3 4

10-03-2009, 18:00
Ik ga mijn verloving afbreken... Moge Allah mij veel sbar geven in deze moeilijke periode inch'Allah komt alles goed...

(moest dit ff kwijt, reacties zijn altijd welkom..)

10-03-2009, 18:02


Heel erg jammer, maar wens je ontzettend veel Sbar en sterkte toe.
Moge Allah jou sterk houden, Insha'allah.


10-03-2009, 18:03

Citaat door Princessjuhh:
Heel erg jammer, maar wens je ontzettend veel Sbar en sterkte toe.
Moge Allah jou sterk houden, Insha'allah.



inch'Allah chokran voor je reactie meid

10-03-2009, 18:03
Meskina wat is er gebeurd?

10-03-2009, 18:03


Veel sterkte meid

10-03-2009, 18:04
Ghair inshaAllah meis. Watskeburt?

10-03-2009, 18:05

Citaat door ZijnVrouwtje:
Ik ga mijn verloving afbreken... Moge Allah mij veel sbar geven in deze moeilijke periode inch'Allah komt alles goed...

(moest dit ff kwijt, reacties zijn altijd welkom..)


Ik zocht je topic van gisteren nog, waarin je vertelde dat je een grote ruzie hebt gehad met je verloofde, maar kon 'm nie vinden.

't Enige wat ik je kan adviseren is dat je nooit overhaaste beslissingen moet nemen. Bedaar eerst even en neem dan een verstandige beslissing. Nie wanneer je nog boos, gekwetst en verdrietig bent.

Mocht je er echt een einde aanmaken, houd dan de volgende woorden in je achterhoofd: "Met iedere moeilijkheid, komt verlichting."

Succes

10-03-2009, 18:05

Citaat door ZijnVrouwtje:
Ik ga mijn verloving afbreken... Moge Allah mij veel sbar geven in deze moeilijke periode inch'Allah komt alles goed...

(moest dit ff kwijt, reacties zijn altijd welkom..)



wat vervelend voor je veel sbar en sterkte meid!

10-03-2009, 18:06

Citaat door Imane_ITF:
Meskina wat is er gebeurd?



Hij zet me onder druk, ik studeer nog ik werk voor mijn bruiloft te kunnen betalen maar ik heb ondervonden dat het allemaal niet zal lukken ik ben nog veel te jong voor te trouwen, ik wil nog verder studeren en een huwelijk daar boven op is een beetje te veel, ik vind het wel jammer maar het moet gewoon... Hij verwacht zoveel van me terwijl ik niet alles in één keer kan doen... Ik hou heel veel van hem maar ik moet het stop zetten. Ik ben nog veel te jong om te trouwen heb ik spijtig genoeg nu pas ondervonden..

10-03-2009, 18:07

Citaat door hasna_16:
Ik zocht je topic van gisteren nog, waarin je vertelde dat je een grote ruzie hebt gehad met je verloofde, maar kon 'm nie vinden.

't Enige wat ik je kan adviseren is dat je nooit overhaaste beslissingen moet nemen. Bedaar eerst even en neem dan een verstandige beslissingen. Nie wanneer je nog boos, gekwetst en verdrietig bent.

Mocht je er echt een einde aanmaken, houd dan de volgende woorden in je achterhoofd: "Met iedere moeilijkheid, komt verlichting."

Succes



Dankje meid.. Jah die ruzie heeft me oogjes goed open gedaan.. moge Allah mij sbar geven.

10-03-2009, 18:08

Citaat door Dina_lady:
wat vervelend voor je veel sbar en sterkte meid!



Dankje lieverd voor je reactie

10-03-2009, 18:08

Citaat door ZijnVrouwtje:
Hij zet me onder druk, ik studeer nog ik werk voor mijn bruiloft te kunnen betalen maar ik heb ondervonden dat het allemaal niet zal lukken ik ben nog veel te jong voor te trouwen, ik wil nog verder studeren en een huwelijk daar boven op is een beetje te veel, ik vind het wel jammer maar het moet gewoon... Hij verwacht zoveel van me terwijl ik niet alles in één keer kan doen... Ik hou heel veel van hem maar ik moet het stop zetten. Ik ben nog veel te jong om te trouwen heb ik spijtig genoeg nu pas ondervonden..

Najah het is goed dat je nu weet dat je eigenlijk niet wil trouwen.. anders zat je na de trouwerij met de gebakken peren..
Ik hoop dat hij het een beetje kan inzien.
Veel sbar gewenst, jij komt er wel, en je opleiding afmaken.

10-03-2009, 18:09



Citaat door ZijnVrouwtje:
Hij zet me onder druk, ik studeer nog ik werk voor mijn bruiloft te kunnen betalen maar ik heb ondervonden dat het allemaal niet zal lukken ik ben nog veel te jong voor te trouwen, ik wil nog verder studeren en een huwelijk daar boven op is een beetje te veel, ik vind het wel jammer maar het moet gewoon... Hij verwacht zoveel van me terwijl ik niet alles in één keer kan doen... Ik hou heel veel van hem maar ik moet het stop zetten. Ik ben nog veel te jong om te trouwen heb ik spijtig genoeg nu pas ondervonden..

Dat noem je geen man

10-03-2009, 18:10

Citaat door ZijnVrouwtje:
Ik ga mijn verloving afbreken... Moge Allah mij veel sbar geven in deze moeilijke periode inch'Allah komt alles goed...

(moest dit ff kwijt, reacties zijn altijd welkom..)



je mag in plaats van Zijnvrouwtje wel Mijnvrouwtje zijn..


sterkte meis.

10-03-2009, 18:10

Citaat door danger_100:
Dat noem je geen man



We werkten samen eh.. Hij kan niet alles alleen betalen, ikzelf zou dat niet toelaten.

Pagina's : [1] 2 3 4