Bekijk volle/desktop versie : Vertel...



Pagina's : [1] 2

10-03-2009, 17:50
[Salaam,

Ik vroeg mijn vader net: wat zou jij doen als er een jongen belt en aangeeft dat hij de hand komt vragen van mij en zegt dat hij met mij wilt trouwen..
Hij zegt: Ik start de auto, ik laat hem erin en jou (ik) en dan zeg ik tegen hem yallah consulaat is nog open, als het kan gaan jullie nu trouwen..
Hhaha alleen om te kijken wat zijn reacties zou zijn. Dus ik zei weer: ja maar als hij een leuke jongen is wil ik hem wel eerst leren kennen en pas gaan trouwen op mijn 19 of 20..
Zegt hij weer: Ewa als jij op je 19e of 20e wilt trouwen, laat ik hem wel langs komen over 2 a 3 jaar en dan stellen we consulaat uit tot die leeftijd..
Toen vroeg ik: Ja maar stel ik ken hem wel en we hadden contact en dan, mogen we dan wel verloven?
Hij zegt: Yak jullie hadden al contact, ewa als dat waar is schop ik hem de deur uit en zul je zien wat ik er van vind als jij contact hebt met een jongen

Hhaah ik heb gelachen, wat was dat een gesprek zeg.. Pff echt leuke gesprekken heb ik met hem als het gaat over relaties, huwelijk etc.. ewa mensen, wie heeft er ook zo een goeie contact met vader en heeft leuke gesprekjes met hem gehad over trouwen etc..? Plaaatsen..


Sorrry ik verveel me
dus neem het me niet kwalijk]

10-03-2009, 17:58


ik heb geen openlijke relatie met mijn pa,ik durf niet echt over jongens te beginnen..hij is niet eens heel oud ofzo maar laat ik maar niks zeggen.

10-03-2009, 18:02

Citaat door marokkia_1:
ik heb geen openlijke relatie met mijn pa,ik durf niet echt over jongens te beginnen..hij is niet eens heel oud ofzo maar laat ik maar niks zeggen.


Hhaha ik zeg je eerlijk ik heb een hele strenge vader, maar als het om het huwelijk gaat, pesten mijn ouders mij er altijd mee .. Dan zeggen ze altijd: ik heb medelijden met jouw man later meskien, hij krijgt een vrouw die eten gaat halen bij de chinees
Wel jammer dat je geen openlijk relatie hebt, ik wel en het is echt een hele gezellige band tussen ons. Altijd elkaar belachelijk maken

10-03-2009, 18:07
ja mijn vader is juist helemaal niet streng maar ja, ik heb dat wel met mijn moeder..

10-03-2009, 18:08



Citaat door marokkaan18:
Ennah


Heb je ook leuke verhalen of leuke gesprekjes die je met ons kan delen

10-03-2009, 18:08
Damn ik zou dat niet kunnen flikken, mijn pa is best wel open enzo.. Maar over zulke dingen praten we echt niet

10-03-2009, 18:09

Citaat door marokkia_1:
ja mijn vader is juist helemaal niet streng maar ja, ik heb dat wel met mijn moeder..


Ok, ook geen leuke verhalen of leuke gesprekjes die je met wilt delen

10-03-2009, 18:10

Citaat door Mvr_Saaaana:
Heb je ook leuke verhalen of leuke gesprekjes die je met ons kan delen

leuke gesprekken
moet je zelf bij zij als mijn vader naar marokko belt
3robiaa je maakt wat mee hij kan zo een theatershow doen

10-03-2009, 18:14

Citaat door mokergirl_4ever:
Damn ik zou dat niet kunnen flikken, mijn pa is best wel open enzo.. Maar over zulke dingen praten we echt niet


Hhaha bij mij is het juist, doe niks verkeerds of probeer iets te flikken. Als je dat ook doet is er niks aan de hand en kun je heel gezellig met hem praten over alles. We hebben het zo leuk samen dat ik gwn tranen krijg van het lachen

10-03-2009, 18:15

Citaat door marokkaan18:
leuke gesprekken
moet je zelf bij zij als mijn vader naar marokko belt
3robiaa je maakt wat mee hij kan zo een theatershow doen


Hhaha bij mij is het elke dag wel een theatershow.... Altijd grapjes, gek doen, echt te grappig voor worden:
Ik zie het al voor me zo een telefoongesprek naar maroc

10-03-2009, 18:16

Citaat door Mvr_Saaaana:

Hhaha bij mij is het juist, doe niks verkeerds of probeer iets te flikken. Als je dat ook doet is er niks aan de hand en kun je heel gezellig met hem praten over alles. We hebben het zo leuk samen dat ik gwn tranen krijg van het lachen

Ik kan over alles praten,, maar trouwen of contact hebben met een jongen zulke dingen vermijd ik.. Hij praat soms wel over trouwen, maar niet dat we er uitgebreid over praten He kills me!

10-03-2009, 18:20

Citaat door mokergirl_4ever:
Ik kan over alles praten,, maar trouwen of contact hebben met een jongen zulke dingen vermijd ik.. Hij praat soms wel over trouwen, maar niet dat we er uitgebreid over praten He kills me!


Bij ons blijkt het bijna de dagelijkse onderwerp te zijn op een grappige manier. Zegt ie altijd: wanneer ga je nou eens trouwen, ben ik van je af..
Maar dan plaag ik m altijd en dan zeg ik, ja ja als ik weg ben zullen er alleen tranen vallen ... Je weet toch, ze houden zich altijd groter dan ze zijn...

10-03-2009, 18:22


ahahhaa is toch wel leuk ahhaha.

10-03-2009, 18:26

Citaat door mocro__girl:
ahahhaa is toch wel leuk ahhaha.


Ja zeker is het leuk. Altijd een gekke boel hierzoo.. En is jouw relatie met je vader..?

10-03-2009, 18:29
schattig.


Ik heb wel een goede band met mijn moeder, she is like a friend.

Pagina's : [1] 2