Bekijk volle/desktop versie : Waar vallen jullie op?



Pagina's : [1] 2 3 4

10-03-2009, 17:12
Vallen jullie op een aardige jongen, die net iets té aardig is. Die geen tegengas biedt in jullie relatie. Een jongen die overal "ja" op zegt en altijd zegt wat je wilt horen. Echt zo'n sweetypie.

Offfffff..

Hebben jullie liever een jongen die erg dominant is. Laat niet over zich heen lopen.. Hij is zelfs een beetje agressief als jullie ruzie hebben. Hij heeft regels en zijn regels zullen nagestreefd moeten worden.

Ik heb zelf liever persoonlijk de tweede jongen. Maar op de een of andere gekke manier ben ik toch gevallen op de eerste jongen.. maar hij irriteert mij nú al mateloos. Hij is te soft.. ik moet uitkijken met ALLES dat ik zeg. HIj kan niet tegen een stootje, is erg onzelfverzekerd enzo..

Maar goed .

Tell me your opinion.

10-03-2009, 17:19


De 1ste natuuuuuuuurlijk!

die 2de zal me vermoorden

10-03-2009, 17:20
De eerste ook.. liever een lieverd dan zo'n agressieveling.

10-03-2009, 17:20
Nummer 2, hou van uitdaging en push graag!

10-03-2009, 17:21



Citaat door Imane_ITF:
De eerste ook.. liever een lieverd dan zo'n agressieveling.

Inderdaad

Citaat door Miss_WafWaf:
Nummer 2, hou van uitdaging en push graag!

Hahahahaaaá,
wedden dat je zult scheiden

10-03-2009, 17:22
Geen van beide.
Streng maar rechtvaardig, niet te zachtaardig. Lief maar toch een eigen mening. Als ik iemand als nummer een wou had ik wel een puppy gekocht en iemand als nummer 2 een rotweiller.

10-03-2009, 17:22

Citaat door Mvr_NaamLoosZ:
De 1ste natuuuuuuuurlijk!

die 2de zal me vermoorden

Ja. Mij ook, maar dat houdt de spanning erin . Als ik die eerste heb dan heb ik eerder het gevoel dat ik met een vriendin aan het praten ben dna met mijn vriendje .

Citaat door Imane_ITF:
De eerste ook.. liever een lieverd dan zo'n agressieveling.

Ik ben gestoord. Ik kick daarop . Naja, niet altijd natuurlijk. Maar ik heb echt LIEVER dat mijn vriend tijdens een ruzie een beetje agressief doet (niet dat hij me in elkaar moet slaan) dan dat hij gaat zitten huilen en dat hij me dagenlang gaat negeren als een wijf.

10-03-2009, 17:22
Hmm dan maar nummer 2, maar zonder dat hij agressief word, ik hoef geen pussy

10-03-2009, 17:23

Citaat door Miss_WafWaf:
Nummer 2, hou van uitdaging en push graag!

Wij begrijpen elkaar.

Was het voetballen nog leuk?

Citaat door Marokkaantje001:
Geen van beide.
Streng maar rechtvaardig, niet te zachtaardig. Lief maar toch een eigen mening. Als ik iemand als nummer een wou had ik wel een puppy gekocht en iemand als nummer 2 een rotweiller.

, sounds like a dreamguy maar ik heb je de keuze gegeven uit deze 2 opties.

Zo'n combinatie zouden we allemaal wel willen .

10-03-2009, 17:23

Citaat door moOie_mOkurrr:
Ja. Mij ook, maar dat houdt de spanning erin . Als ik die eerste heb dan heb ik eerder het gevoel dat ik met een vriendin aan het praten ben dna met mijn vriendje .

Ma3lich,

Heb dat dan liever, dat iemand agressief is

10-03-2009, 17:24
Twee uitersten.. Wil geen van beiden!

10-03-2009, 17:24

Citaat door moOie_mOkurrr:
Ja. Mij ook, maar dat houdt de spanning erin . Als ik die eerste heb dan heb ik eerder het gevoel dat ik met een vriendin aan het praten ben dna met mijn vriendje .

Ik ben gestoord. Ik kick daarop . Naja, niet altijd natuurlijk. Maar ik heb echt LIEVER dat mijn vriend tijdens een ruzie een beetje agressief doet (niet dat hij me in elkaar moet slaan) dan dat hij gaat zitten huilen en dat hij me dagenlang gaat negeren als een wijf.

Ow ik echt niet ik heb een hekel aan ruzie en wil het dan zo snel mogelijk goed maken.
dus ik wil geen schreeuwerd maar iemand die ook zo is..

10-03-2009, 17:25



Citaat door Mvr_NaamLoosZ:
Ma3lich,

Heb dat dan liever, dat iemand agressief is

Ik ben zelf ook vrij agressief (als ik boos ben).

Ik denk dat ik beter zo'n nummer 1 kan hebben voor op de langere termijn . Heb 2 nummer 2's gehad en damn . Waren hete relatiesssssss, maar we hadden langer ruzie dan dat we "vrede" hadden.

10-03-2009, 17:27
Áls ik moest kiezen... dan nr 2..

10-03-2009, 17:27

Citaat door Mvr_NaamLoosZ:

Hahahahaaaá,
wedden dat je zult scheiden



Doe dat maar met je maatje, .

Wat heb ik nou weer aan 'n miet die zich telkens door mij laat overlopen, , heb juist tegendeel nodig! Ja echt ... met zo'n iemand kom ik zeker ver hé .. voor je het weet gaat ie jankend naar mijn ouders toe , oh god ik zie mijn broers al helemaal staan, .. ze gaan hem letterlijk hoeken om hem te kunnen vermannen. Ze gaan me uitlachen, .

Pagina's : [1] 2 3 4