Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk is het haram.....



Pagina's : [1] 2 3 4

10-03-2009, 15:47
om een neusoperatie te ondergaan?
ik weet dat de meeste zullen zeggen dat het niet mag omdat je niks mag veranderen wat allah jou heeft gegeven.

maar als je echt heel depressief bent en in alles wordt onderdrukt door je neus mag het dan ook niet?

is er iemand die dit heeft overwogen of mischien heeft gedaan?

nou, barst maar los

10-03-2009, 16:08


Lijkt me zeker haram. Je kan beter leren accepteren dat dat jouw neus is die bij je hoort. Hij is vast veel mooier dan je zelf denkt! Een Turkse vriendin van me was ook niet blij met haar neus, het was echt een obsessie. Nu ze wat ouder is ziet ze het vanuit een ander perspectief en vind je hem juist mooi. Hij geeft echt karakter aan haar gezicht. Dat hoort bij haar en maakt haar mooi en uniek. Probeer dus de mooie kanten te zien en staar je niet blind op de minder mooie kanten. Het is echt zonde om in een gezond lijf te snijden en eenmaal gedaan kun je niet meer terug.

10-03-2009, 16:14
Het is haram want je mag niets aan jezelf veranderen tenzij het om medische omstandigheden gaat dan mag het wel(zou een neusoperatie ondergaan om medische omstandigheden kreeg van alle kanten tehoren dat het haram is).

10-03-2009, 17:13

Citaat door lala_oujdia15:
om een neusoperatie te ondergaan?
ik weet dat de meeste zullen zeggen dat het niet mag omdat je niks mag veranderen wat allah jou heeft gegeven.

maar als je echt heel depressief bent en in alles wordt onderdrukt door je neus mag het dan ook niet?

is er iemand die dit heeft overwogen of mischien heeft gedaan?

nou, barst maar los


begin eerst van jezelf te houde voordat je over neusoperatie praat

10-03-2009, 18:12



Citaat door Middle_Eastern:
Ik heb het overwogen en eigenlijk nu nog steeds. Mijn familie wil heel graag dat ik het doe en ze zijn zelfs bereid om alles voor mij te betalen.


Stiekem wil ik het heel graag, omdat het natuurlijk veel van me zal veranderen. Helaas wordt ik ook vaak erg onzeker als ik naar al die vrouwen kijk op tv waar ze als perfect overkomen. Maar dan realiseer ik me dat het leven te kort is en schoonheid vergankelijk is.
Uiteindelijk zal ik op de dag der oordeels worden beoordeeld zonder mijn familie erbij.


laat is foto zien van je neus en ben je marokkaan

10-03-2009, 19:49

Citaat door Nuclear:
laat is foto zien van je neus en ben je marokkaan


Omg
jij denkt nu echt dat ze aan JOU een foto gaat laten zien???
en als je dan zo into haar nose bent, waarom vraag je dan aan haar of ze marokkaans is ??

10-03-2009, 19:58
Is dit tussenstopje belangrijk?? Of het hiernamaals??????/

10-03-2009, 20:08

Citaat door lala_oujdia15:
om een neusoperatie te ondergaan?
ik weet dat de meeste zullen zeggen dat het niet mag omdat je niks mag veranderen wat allah jou heeft gegeven.

maar als je echt heel depressief bent en in alles wordt onderdrukt door je neus mag het dan ook niet?

is er iemand die dit heeft overwogen of mischien heeft gedaan?

nou, barst maar los



je het is zeker haram

meisje wees blij voor hetgene dat je hebt, niemand is perfect

10-03-2009, 20:12
Ja, het is haram. Tenzij het om medische reden gaat, niet goed kunnen ademhalen door je neus bijvoorbeeld.

Maar ik snap niet hoe je in alles onderdukt kan worden door je neus. Je neus bepaalt toch niet hoe intelligent je bent of wat je uitstraalt?! Het is maar een dingetje dat op je gezicht geplakt is, meer niet.

10-03-2009, 20:12

Citaat door lala_oujdia15:
om een neusoperatie te ondergaan?
ik weet dat de meeste zullen zeggen dat het niet mag omdat je niks mag veranderen wat allah jou heeft gegeven.

maar als je echt heel depressief bent en in alles wordt onderdrukt door je neus mag het dan ook niet?

is er iemand die dit heeft overwogen of mischien heeft gedaan?

nou, barst maar los
Ja, heel 7aram!

10-03-2009, 20:44

Citaat door Middle_Eastern:
Ik heb het overwogen en eigenlijk nu nog steeds. Mijn familie wil heel graag dat ik het doe en ze zijn zelfs bereid om alles voor mij te betalen.


Stiekem wil ik het heel graag, omdat het natuurlijk veel van me zal veranderen. Helaas wordt ik ook vaak erg onzeker als ik naar al die vrouwen kijk op tv waar ze als perfect overkomen. Maar dan realiseer ik me dat het leven te kort is en schoonheid vergankelijk is.
Uiteindelijk zal ik op de dag der oordeels worden beoordeeld zonder mijn familie erbij.



Waarom willen ze dat dan zo graag?

10-03-2009, 21:05
Ik vind mijn neus ook lelijk naja lelijk, niet mooi maar operatie ondergaan no way. :/

Wees blij met wat je hebt, maybe verlies je je neus wel na de operatie door een ongeluk waarbij je neus misvormdnraakt.

Nee serieus, niet doen is mijn advies .

10-03-2009, 21:37



Citaat door Wortelsapje1:
Ja, het is haram. Tenzij het om medische reden gaat, niet goed kunnen ademhalen door je neus bijvoorbeeld.

Maar ik snap niet hoe je in alles onderdukt kunt worden door je neus? Je neus bepaalt toch niet hoe intelligent je bent of wat je uitstraalt. Het is maar een dingetje dat op je gezicht geplakt is, meer niet.



dat is echt zo makkelijk gezegd, als je zelf een normale neus hebt
je zegt het zelf : je snapt niet hoe je in alles ondrukt kunt worden door een neus, zo erg is mijn neus dus.

10-03-2009, 21:48

Citaat door Reynbow:
Ik vind mijn neus ook lelijk naja lelijk, niet mooi maar operatie ondergaan no way. :/

Wees blij met wat je hebt, maybe verlies je je neus wel na de operatie door een ongeluk waarbij je neus misvormdnraakt.

Nee serieus, niet doen is mijn advies .


my neus is echt zwaaaar ugly, het liefst wil ik voor altijd binnen zitten
ik schaam me kapot voor mijn neus zo eeeerg lelijk is het

10-03-2009, 21:49

Citaat door ghazalla:
Het is haram want je mag niets aan jezelf veranderen tenzij het om medische omstandigheden gaat dan mag het wel(zou een neusoperatie ondergaan om medische omstandigheden kreeg van alle kanten tehoren dat het haram is).


maar waarom haram?
hoe komt het dat mensen dan zo erg last hebben van iets, elke dag huilen, zwaar depressief, zelfmoordgedachtes?
mag je er dan toch niks aan doen? moet je het maar gewoon accepteren?
dit hoort bij jou en je moet er maar trots op zijn?

Pagina's : [1] 2 3 4