Bekijk volle/desktop versie : vraagjee!!! negeren of wahid bitch klapp geven ???



10-03-2009, 15:36

Citaat door mocro1414:
wat moet je doen als mensen je uitmaken voor kehba zonder reden terwijl je iemand bent met hoofdoekje alles en die wijven gwn groote sletjes zijn moet ik er nou wel of niets van aantrekke ?
.

10-03-2009, 15:48


Beste TS,

Verlaag jezelf nooit tot iemands ander niveau dat lager is vanjezelf, doe je het wel, dan ben je erger.

Dat iemand geen hoofddoek draagt, betekent niet dat diegene slecht is.

Samenvatting: laat losers links liggen en doe je eigen ding

Groetjes,

Nisrien

10-03-2009, 16:32
Niet wakker liggen van misgunners. Sommige marokkanen zijn zo bedorven niet normaal!

10-03-2009, 16:35
tong uitsteken en weglopen

10-03-2009, 17:27


Keep you're head high, die mensen hebben DIKKE afgunst.


Zij zijn gewoon een paar strontvliegen die je uit de weg moet slaan, op jouw levenspad. Hun zijn de tijd dat je naar ze kijkt niet eens waard.

Hun doel is waarschijnlijk alleen jou omlaag te halen. Stelletje meelopers.. Denken dat zij alles zijn. Alsof deze hele aardkloot om hun draait. Ooit komen ze zichzelf tegen.

Je moet ze negeren, en in jouw hoofd houden: ''Sommige mensen zijn zó lelijk hé ''


Wat háát ik zulke mensen, tfoeee...

10-03-2009, 22:27
Precies! Verlaag jezelf zeker niet tot hun niveau!
Zulke mensen zijn je aandacht, energie of wat dan ook absoluut niet waard.
Doe lekker je ding, nergeer ze en pieker er niet over.
Vroeg of laat zullen ze dan toch merken dat ze je niets kunnen maken.
Het geen dat ze nu proberen is jou alleen maar uitlokken en laten zien dat jij de 'slechte' bent..

Dus meid, just ignore!!! Hoe moeilijk t ook is..

11-03-2009, 18:24
een gek iemand zou diegene meteen klappen zonder pardon
maar het beste is zoals eerder gezegd niet verlagen naar die fucking niveau, die mensen zijn niks waard en zullen zo blijven hun leven lang,
geduld is dus het beste dus negeren die handel

11-03-2009, 23:59
Vroeger schold ik gewoon terug of negeren die handel..
Ik ben nu getrouwd, wie me voor xxxx uitmaakt stoot ik gewoon zonder pardon! vroeger dagt ik schijt, nu word het niet gewaardeerd..

12-03-2009, 00:05

Citaat door mocro1414:
wat moet je doen als mensen je uitmaken voor kehba zonder reden terwijl je iemand bent met hoofdoekje alles en die wijven gwn groote sletjes zijn moet ik er nou wel of niets van aantrekke ?



hee schat

12-03-2009, 00:25

Citaat door mocro1414:
heeey sgatje inooo :$ hahah


Die jurk in je avatar is ie nie toevallig van jou?

12-03-2009, 00:44

Citaat door DoeMaarNormaal:
Keep you're head high, die mensen hebben DIKKE afgunst.


Zij zijn gewoon een paar strontvliegen die je uit de weg moet slaan, op jouw levenspad. Hun zijn de tijd dat je naar ze kijkt niet eens waard.

Hun doel is waarschijnlijk alleen jou omlaag te halen. Stelletje meelopers.. Denken dat zij alles zijn. Alsof deze hele aardkloot om hun draait. Ooit komen ze zichzelf tegen.

Je moet ze negeren, en in jouw hoofd houden: ''Sommige mensen zijn zó lelijk hé ''


Wat háát ik zulke mensen, tfoeee...





haal adem.

Maar gelijk heb je

12-03-2009, 01:34
Ze vies aan kijken, dan Je hoofd omhoog en denken ik ben van hogere niveau dan jullie

12-03-2009, 08:51



Citaat door Tieuwh:


haal adem.

Maar gelijk heb je




Ja, oeef, ik heb ervaring met zulke mensen.


En ik was zo dom, om het me aan te trekken.
Dan dacht ik; misschien hebben ze wel gelijk.


Nu ben ik wijzer geworden en denk ik; Kowed