Bekijk volle/desktop versie : Wie verhuurt deze bruidsjurk???



10-03-2009, 15:23
Ik heb het alleen over deze, ik wil orginele en niet 1 die op deze lijkt. Maat 34-36. WIE WAT WAAR?


HEllup!!




11-03-2009, 11:00


succes..

11-03-2009, 11:12

Citaat door Fadoua^Moslima:
succes..


Dank je. Maar niemand weet het

11-03-2009, 12:05
ik blijf uppen

11-03-2009, 13:50


ziet er leuk uit

11-03-2009, 16:22
Tbark Allah mooie jurk..

Helaas heb ik niet precies dezelfde jurk te huur..

Ik heb wel andere bruidsjurken Ook een bedekte bruidsjurk.

11-03-2009, 16:31

Citaat door Timaatje_x:
Tbark Allah mooie jurk..

Helaas heb ik niet precies dezelfde jurk te huur..

Ik heb wel andere bruidsjurken Ook een bedekte bruidsjurk.


Bedankt , maar ik zoek echt deze, precies hetzelfde.

11-03-2009, 16:40
schat ga is naar die topic van vrouwtjevanfouad ze heeft haar verslag gemaakt over haar bruiloft en ze had ook die bruidjurk volgens met want ze heeft ook met hijaab gedaan ze heeft al haar fotos daar geplaatst vraag eens aan haar hele lieve dame is ze maar wet niet hoe haar topic heet maar onder aan die topic staat wie het heeft gemaakt als je de naam ziet vrouwtjevanfouad dan is die hem schat..
hopelijk is dat wat jij zoekt... is helemooie jurk is dat wollah..

11-03-2009, 16:42
09-03-2009, 04:05 #1

fouadsvrouwtje
}Officieel Getrouwd{




fouadsvrouwtje is Offline
Geslacht: Vrouw
Lid sinds: 30-06-2008
Locatie: x27-02-2009x My Big Day Insha ALlah(L) I can not wait to be with You
Reacties: 628

Credits: 0 Bruiloft verslag: 27-02-2009 Fouadsvrouwtje

--------------------------------------------------------------------------------

Verslag bruiloft 26-02-2009 & 27-02-2009
Bruiloft van:






Fouad & Bouchra


De mooiste 2 dagen van mijn leven!

De avond voor mijn bruiloft:
Een turkse ex collega kwam bij mij thuis om mijn wenkbrauwen te doen en mijn bovenlip.
Toen ze klaar was, was alles lekker clean en netjes.!
Vervolgens had mijn nicht alles voor me geharsd,NAAAAAAAAAAAAAH ik ging dood van de pijn joh gek! Hahaha..!
Nou verder was het een top avond met mijn nichten, ze hadden de woonkamer versierd alles wit met groen, de hennakleed klaargezet alles was klaar voor de volgende dag.

Hennadag:
De vlaggen hingen uit buiten
Ik werd vrij vroeg wakker en was helemaal niet zenuwachtig.
Iedereen vroeg me ook dagen van te voren, “Ben je zenuwachtig? Ben je zenuwachtig”
Dan vroeg ik me af…”Voor wat moet ik in godsnaam zenuwachtig zijn?..!”
By the way, back to the day, Ik werd wakker en zag mijn tante al met mijn mama druk in de keuken.
Ik groette ze even snel en ging vervolgens elwodhoe doen om te bidden na het gebed ging ik lekker ontbijten en een beetje iedereen helpen met opruimen,mijn hennatafel een beetje opgevrolijkt, de thee glazen klaargezet enz. mijn ma werd boos op me en zei jij bent ‘t bruid, ga zitten.
Ik kreeg er de rillingen van, ik haat het om zo te zitten en in de belangstelling te staan ‘No Way” dus ging ik maar douchen.
Heb een heerlijke lange douche genomen en wikkelde me in een badjas.
Ik wachtte op mijn nicht totdat ze mijn kaftan zou meenemen, die zou ik aantrekken voordat ik henna zou laten zetten.
Mijn jurk was gearriveerd en deed hem gelijk aan, mijn ex collega bracht mijn haar in prachtig model en had geen make-up gezet.
Ik wilde op mijn hennadag geen greintje make-up.
Mijn nichten begonnen te arriveren, we deden wat muziek aan en ik ging een beetje sufjes dansen haha..! besefte echt nog steeds niet dat ik zou trouwen…
Rond half 6 begonnen er mensen aan te komen, ( we hadden alleen Dichtbij familie uitgenodigd, wat buren en natuurlijk mijn vriendinnen).
Ik begon een beetje met iedereen te kletsen en heen en weer te lopen.
Iedereen begon te zeggen ga op je stoel zitten, Ik zei “Niks daarvan totdat mijn henna wordt gezet”
Uiteindelijk ging ik toch wel zitten met vriendinnen en zij gingen ook een beetje dansen.
Op een gegeven moment zat ik echt zo om me heen te kijken en iedereen groette je en keek je aan.
Toen wist ik het “ik Ga Trouwen, het is MIJN dag”
Soebhana Allah dames, wat een gevoel komt er dan naar boven, geen zenuwen of wat dan ook.
Maar echt een Masha Allah prachtig gevoel…Niet te beschrijven, de dames die getrouwd zijn zullen mij wel begrijpen I think..
Rond 7 uur kwam mijn hennaya aan, Echt een schat van een vrouw.
Ik had hennaya Habiba uit Den Haag, ze is echt een top vrouw.
Ik liet haar naar binnen, groette haar en we kletsten even.
Ze vroeg me hoe laat ik de henna wilde laten zetten.
Ik zei “Insha Allah na het eten rond half 9”
Ze zei is dat niet iets te laat voor je, naderhand zei ik “Ja, kijk maar wat het beste voor jouw is”
Ze wilde het liefst gelijk met de henna beginnen.
Ik riep mijn nichten om me te helpen om te kleden voor mijn hennajurk.
Ik had gewoon een traditionele wit met groene kaftan en een selham overheen.
2 staartjes en een doekje op mijn hoofd.
Na het omkleden begeleidde mijn nicht me naar binnen.
Ik werd naar binnen gejoeld met veel Slaaaaaaaaat oe slaam en djawroe ( ze3ret)
Het voelde echt geweldig…
De selham was over mijn gezicht en kon niets of niemand zien.
Bij mijn stoel aangekomen kwam de hennaya naar me toe en vroeg me wat voor henna ik wil.
Ik wist het meteen “fessie” I love it.
Mijn man komt ook uit Fes, en los daarvan vind ik dat echt de henna voor een bruid.
Ze was heel lief voor me en praatte zoveel mogelijk met me.
Kaarsjes werden aangezet.
Mijn tantes begonnen met de izren “Hennaliederen”
“Er7ennay n3ay tamimoun, Er7ennay n3ay tamimount, Er7ennay n3ay tamimounttttttt,
Yarabie kit dimimen, Yarabie kit dimimen, Yarabie kit dimimeeeeen.

Away tasried enneg, amaymi thetroe jemam, amaymie thetroe jemam,
Amoeray 3ad damezyan, a7esbied amizj omam, a7esbied amizj omam”
Naaaaaaaaaah dames ik ging huilenn, awiemaaa ik jankte als een klein kind.
Gelukkig was de selham over me heen en kon niemand het zien…
Zo gingen ze door met de izren…!
Vervolgens mocht de selham omlaag en kon ik om me heen kijken.
Voelde stukker beter hahahhaha….
Mijn hennaya was kei snel, echt stond versteld van haar werk, Prachtiggggggggggggggg!
Ze ging verder met mijn voeten, toen werd het eten geserveerd.
Ik zei tegen de hennaya dat ze moest gaan eten en na het eten verder kon gaan.
Nou zo gezegd zo gedaan!
Mijn vriendin meskiena ging me voeren, ik had niet echt een honger dus had niet veel gegeten.
Na het eten ging de hennaya verder met mijn andere voet en voor ik het wist was ze alweer klaar.
Dames TOPPP, TOPPP WERK..echt Masha Allahhh….
Ik vond het zo mooi, en heb ook echt zoveel complimenten mogen ontvangen van haar werk Elhamdoelilah..!
Ik was trots en blij met het resultaat..
Na de henna werd er beetje muziek gedraaid en mijn nichten en vriendinnen gingen los, ik wiebelde een beetje met mijn handjes.
Ik kreeg de kick om te dansen…hahaha..!
Er werd ook met adjoen (bendir) en derboeka getrommeld..Dat geeft echt een top sfeer vind ik persoonlijk.
Na het gedans en gejoel begonnen iedereen langzamerhand naar huis te gaan.
Mijn 2 nichten(bruidsmeiden) en 2 tantes uit R’dam en Groningen bleven slapen.
Mijn ooms kwamen ook binnen we gingen gezellig babbelen en even lachen..
Ik werd echt moe op een gegeven moment, en vroeg mijn buurmeisje de henna in te stoppen zodat ik kon slapen.
Ze hadden wat keukenrol omheen gewikkeld en sokken eromheen, een vrij grappig gezicht hahah, maar ja als je echt rode henna wil moet je er ook mee slapen!
Ik lach op ’t matras in mijn kamer ( want het bed was eruit gehaald) en ging even met mijn nicht babbelen en viel met het gevoel dat dit mijn laatste nacht is in mijn ouders huis in slaap

Dames ik ga morgen verder het is 4 uur ‘s nachts dammmmmmmm, mijn nichten waren gekomen en zijn net weggegaan ik ben bij mijn ouders blijven slapen en ga nu lekker slapen ben echt moe, moet morgen weer naar huis.
Ik plaats insha Allah morgen wat fotos en het verslag van mijn BIG ONVERGETELIJKE DAG..!

Nou hoop dat jullie het henna verslagje wel leuk vonden..!

dit is haar topic...

11-03-2009, 16:43
dit is de onderwerp van haar topic (Bruiloft verslag: 27-02-2009 Fouadsvrouwtje)

12-03-2009, 11:54

Citaat door zuidholland:
dit is de onderwerp van haar topic (Bruiloft verslag: 27-02-2009 Fouadsvrouwtje)


Shokran , ik ga haar contacten

17-03-2009, 16:09
nog steeds op zoek

17-03-2009, 16:12


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2484545

Dat is die verslag...

17-03-2009, 16:39

Citaat door meiske19:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2484545

Dat is die verslag...


Hey meid bedankt, maar ik heb haar gepmd maar het blijkt toch niet hetzelfde te zijn.